NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

renesse jongerencampings
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
20-01-2011 15:42  Reageer met quote




ik ben op zoek naar een appartementje/huisje (voor 6 pers) in renesse of in iedergeval heel dicht bij. alleen bijna nergens iets te vinden?
 




Gast
11-09-2011 20:41 help Reageer met quote




Hee,
wij willen met een groep van 5 vrienden naar een camping in Renesse gaan, alleen twijfelen we nog naar welke. We hebben gekeken naar recensies, alleen daar wordt je ook niet veel wijzer van omdat er heel veel verschillende meningen zijn.

Heeft er iemand een tip waar je gezellig met vrienden kan zijn en wat bovendien een beetje netjes is?

Gr.
Gast
04-10-2011 15:54 Huisje Reageer met quote




Hallo! Wij zijn een vriendinnengroep die in de zomer van 2011 naar Renesse op vakantie gaan. We zijn alleen op zoek naar een huisje dat we kunnen huren. We zijn allemaal 16.
Gast
22-01-2012 18:29 ik zoek een camping in renesse. Reageer met quote




Ik zoek een camping voor een gezin met twee dochters van 17 jaar. Dicht bij het uitgaans centrum in Renesse.
In de periode van 21 juli tot half augustus.

Groetjes M.
Gast
05-02-2012 19:36  Reageer met quote




hallo mensen,

ik wil deze zomer vakantie naar renesse gaan met rond de 7 mensen wij willen egt naar super vette party's gaan veel zuipen weet iemand een leuke jongere camping?
Gast
02-07-2012 19:59 Jongeren camping in Renesse met een huisje Reageer met quote




Wij zijn op zoek naar een (jongeren) camping in Renesse met huisjes. Wij willen namelijk niet in een tent maar we kunnnen geen camping vinden met huisje... Weet iemand een (jongeren)camping of bungalowpark in Renesse???
We zijn allemaal 16/17/18.
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden