NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

renesse jongerencampings
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
05-01-2005 15:38 renesse jongerencampings Reageer met quote




met onze vriendengroep willen we op vakantie in renesse. er zijn alleen een paar dingen die we willen weten, we zoeken een camping waar je tot ongeveer een week vantevoren bij kunt boeken en waar je een week en ook een nacht of vier kunt verblijve, de vraag is of er zo'n camping is in renesse.
 




Gast
17-02-2005 15:36 ah Reageer met quote




ah?
Gast
22-02-2005 19:57 renesse Reageer met quote




ik en mijn vriendin willen naar renesse maar we kunnen geen geschikte plaats vinden in renesse waar veel jongeren komen wie kan ons helpen!!!???

mail anders ff naar ****@hotmail.com
Gast
01-03-2005 15:28 Renesse campings... Reageer met quote




Hallo.. wij willen dit jaar graag met onze vriendengroep op vakantie, helaas zijn er een paar nog geen 16. De meerderheid is wel 16. weten jullie een leuke camping waar we kunnen verblijven zonder dat dat problemen met de leeftijd opleverd?

alvast bedankt!
Gast
04-04-2005 16:02  Reageer met quote




""Hallo.. wij willen dit jaar graag met onze vriendengroep op vakantie, helaas zijn er een paar nog geen 16. De meerderheid is wel 16. weten jullie een leuke camping waar we kunnen verblijven zonder dat dat problemen met de leeftijd opleverd?

alvast bedankt!""
-----------------------------------------------------------------------

Ik kan je misschien wel helpen, op dit moment ben ik aant solliciteren op jongerencampings voor in de horeca. Zelf ben ik al een keer op Duin en Strand geweest (Renesse) en daar kom je onder de 16 niet op. Nu was ik net op een site van een jongere camping in Omme. Hier mogen mensen onder de 16 WEL op als de meerderheid 16 is en de ouders toestemming geven.

De internet site is: http://www.jongerencamping.nl/

Succes !!

Groetjes Maarten
martine
07-04-2005 11:58  Reageer met quote
Gast



Heyjj
als julie geen leuke vakantie verblijf in het buitenland vinden
dan weet ik er een in nederland
www.callassande.nl ik ga er nu voor de 3 keer heen en zijn veel mensen van 15 tot 20 jaar en het is lekker aan zee
Gast
25-04-2005 16:29 renesse jongerencampings Reageer met quote




Hey,

ik ben vorig jaar naar camping Duin en Strand geweest in Renesse(zeeland). Dat is een hele leuke camping met een apart jongerengedeelte. ook heb je er een bar/discotheek en met de bus voor de camping kan je snel naar Renesse. Je moet wel snel boeken, want het is heel snel vol! Je kan er tenten huren of gewoon zelf meenemen.

Nadine
Gast
19-05-2005 15:27 Re: Renesse campings... Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo.. wij willen dit jaar graag met onze vriendengroep op vakantie, helaas zijn er een paar nog geen 16. De meerderheid is wel 16. weten jullie een leuke camping waar we kunnen verblijven zonder dat dat problemen met de leeftijd opleverd?

alvast bedankt!



camping denenoord in omme
Gast
14-11-2005 18:38 vakantie Reageer met quote




wij willen met ze 10e op vakantie naar renesse en willen graag een huisje voor 1 /2 weken maar dat is moeilijk te vinden weet u een geschikte plek ?
....
12-01-2006 15:29 Re: Renesse campings... Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Hallo.. wij willen dit jaar graag met onze vriendengroep op vakantie, helaas zijn er een paar nog geen 16. De meerderheid is wel 16. weten jullie een leuke camping waar we kunnen verblijven zonder dat dat problemen met de leeftijd opleverd?

alvast bedankt!

Anonymous schreef:
camping denenoord in omme


caming de prins in holten Cool
Gast
25-01-2006 18:20 Re: renesse jongerencampings Reageer met quote




Anonymous schreef:
met onze vriendengroep willen we op vakantie in renesse. er zijn alleen een paar dingen die we willen weten, we zoeken een camping waar je tot ongeveer een week vantevoren bij kunt boeken en waar je een week en ook een nacht of vier kunt verblijve, de vraag is of er zo'n camping is in renesse.


dat wil ik ook wel weten!!!
Gast
31-03-2006 18:14  Reageer met quote




haay wij zoeken een leuke camping waar je veel uit kunt gaan en bij de zee natuurlijk.
maar eentje van ons is geen 16.
weten jullie een leuke camping voor ons..?
Meisjee
04-04-2006 17:44 Vakantie Reageer met quote
Gast



Weet toevallig ook iemand een camping waar je op komt als de meerheid 16 is, paar 15.. Maar dan in zeeland, vlak bij Renesse?? Ik kan er echt nergens een vinden... Sad
Gast
25-05-2006 13:49 Vakantie Reageer met quote




Hee wij 2 meisjes van 15 willen graag in de buurt van Renesse op vak . weet iemand iets ?
Gast
01-07-2007 20:33 gekke camping renesse Reageer met quote




wij zijn 4 jongens van 18 jaar en willen deze zomer ff flink los gaan ergens. Weet iemand nog een leuke camping in renesse? Als iemand wat weet laat het ff weten.

alvast bedankt
Gast
06-07-2007 12:21 Zoekt dan, Gij Zoekt niet !! Reageer met quote




HOUDT OP MET VRAGEN NAAR EEN CAMPING << DAT WETEN WE WEL DAT JE DIE ZOEKT ALS JE HIER KOMT !

een x antwoorden lezen zou ook fijn zijn namelijk. rest mij te zegggen:

Zoekt dan, Gij Zoekt Niet !~!!

groeten uit Tilburg :p
Gast
17-06-2008 19:38 Re: renesse jongerencampings Reageer met quote




Anonymous schreef:
met onze vriendengroep willen we op vakantie in renesse. er zijn alleen een paar dingen die we willen weten, we zoeken een camping waar je tot ongeveer een week vantevoren bij kunt boeken en waar je een week en ook een nacht of vier kunt verblijve, de vraag is of er zo'n camping is in renesse.


Ja dat zoeken wij ( ik en 2 vrienden) dus ook, alleen ik ben nu al aant zoeken en ben bang dat ik niks meer ga vinden :S !!
Gast
12-12-2008 22:54 vakantiehuisjes verhuur voor 16 jarigen? Reageer met quote




is er in Renesse een mogelijkheid om een huisje te huren voor 16 jarigen, ik zie dat er bijna overal staat vanaf 21 jaar? kan iemand mij hier bij helpen?
Gast
27-01-2009 17:30 vakantie Reageer met quote




Hallo,
ik wil samen met 3 andree vriendinne naar renesse toe
maar wij will een camping met huisjes waar je huisjes kan huren en wij willen graag wetee welke camping daar geschikt voor is en dicht bij het centrum licht en het stap gedeelte weet iemand mij hier raad mee te geve !

met vriendelijkee groet T.
Gast
21-06-2009 16:05 vakantie, nee niet lachen~! Reageer met quote




Hallo,

Ik wil graag op vakantie samen met mn vriendin. Van onze ouders mag het,

maar ik ben zelf nog maar 14, en zij is 15.
Zouden we ergens in Renesse op een camping terecht kunnen?

Groetjes.
Gast
20-07-2009 9:04 Renesse Reageer met quote




Weten hoe het is op een jongerencamping? Wij zijn er vorige week geweest en hebben er dit filmpje gemaakt: http://blikvoer.vara.nl/Onderwerp.aspx?id=360

Groet!
Gast
14-12-2009 16:12 Re: renesse Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik en mijn vriendin willen naar renesse maar we kunnen geen geschikte plaats vinden in renesse waar veel jongeren komen wie kan ons helpen!!!???

mail anders ff naar ****@hotmail.com


Camping duin en strand bij Renesse
en in burghaamstede, de duinhoeve is echt geweldig.
één groot feestje daar!

echte aanrader de duinhoeve..
Gast
06-01-2010 23:00  Reageer met quote




Wie kent er een camping met huisjes?? voor jongeren..
Gast
07-01-2010 18:26 Camping met huisjes Reageer met quote




Ik ben ook al op zoek naar een camping, t liefste met huisjes
We zijn allemaal 16/17 maar een van ons is dan nog net 15
Ik heb echt al super vaak op google van alles geprobeerd, maar tis keimoeilijk om zoweits te vinden,
hoop dat iemand er een kent..
Gast
22-02-2010 19:36 camping met huisjes Reageer met quote




Ik ben ook al op zoek naar een camping, t liefste met huisjes
We zijn allemaal 16/17 maar een van ons is dan nog net 15
Ik heb echt al super vaak op google van alles geprobeerd, maar tis keimoeilijk om zoweits te vinden,
hoop dat iemand er een kent..

Appelhof in Terschelling? Ik hoor ook veel over jongeren die naar Blankenberge in België gaan, en daar ook een huisje huren.
Gast
25-03-2010 17:17 18 plus regeling Reageer met quote




sinds kort is er een regeling van start gegaan dat alle cafe's en uitgaangsgelegenheden voor een groot deel 18 plus worden.
is dit op Renesse ook zo?
anders hoeven we geen camping te boeken, omdat we dan toch niet uit kunnen.
Gast
08-06-2010 22:12 18 plus regeling Reageer met quote




Nee hoor, genoeg 16+ en dat zou ik nog wel een tijdje zo blijven.
Gast
01-08-2010 12:22  Reageer met quote




hallo,
wij willen volgend jaar op vakantie.
in een stad waar je goed uit kan gaan.
wij willen op een camping met huisjes( dus geen bungalowtent)
alleen is dit moeilijk te vinden.
alleen bungalow tenten ofzo en 1 van ons kan daar totaal niet tegen.
onze leeftijden zijn dan 17 en de rest is dan 16
weet iemand iets voor ons?

groetjes
Gast
20-10-2010 20:05  Reageer met quote




hoi!
ik ben 15.
en wil met een groep van 16 en ouder naar renesse gaan in juli,
maar ik ben dan nog 15 en wordt pas 16 in augustus weten jullie misschien een camping waar ik dan wel heen mag?

groetjes
Gast
11-01-2011 19:23 Re: camping met huisjes Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ben ook al op zoek naar een camping, t liefste met huisjes
We zijn allemaal 16/17 maar een van ons is dan nog net 15
Ik heb echt al super vaak op google van alles geprobeerd, maar tis keimoeilijk om zoweits te vinden,
hoop dat iemand er een kent..

Appelhof in Terschelling? Ik hoor ook veel over jongeren die naar Blankenberge in België gaan, en daar ook een huisje huren.


naar welke camping/bungalowpark gaan die jongeren dan in Blankenberge? en kunnen mensen van 16/17 daar ook een huisje huren dan?
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden