NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Samsung G600 / SGH-G600 Ervaringen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
22-04-2008 18:40 Samsung G600 / SGH-G600 Ervaringen Reageer met quote




In deze topic: vragen / ervaringen over de Samsung G600 / SGH-G600.

De Samsung G600 is een smartphone met een 5 megapixel camera die scherpe hoge-resolutie foto's kan maken. De telefoon bevat een speciale panorama functie. Verder is de G600 een mp3-speler en bevat een ingebouwde FM-radio. De formaten die de Samsung kan afspelen zijn MP3, AAC en WMA. De G600 kan ook video opnemen, in de formaten MPEG4 / WMV / H.263 en AMR. Met het juiste abonnement is mobiel internetten mogelijk. Wat de batterij betreft: de stand-by tijd is tot 380 uur, en de maximale spreektijd is 7 uur. De Samsung G600 heeft een mooi dun en klein ontwerp.
 




Gast
22-04-2008 18:41 g600 sms toon instellen Reageer met quote




hoe kan ik de sms toon instellen? als je een sms hebt verstuurd geeft hij een geluid dat ik wil uitzetten. kan je trouwens een mp3 als ringtone gebruiken? kees
Gast
22-04-2008 18:42 menu instellingen sgh-g600 Reageer met quote




hoe kan je de geluiden va het menu uitzetten, als je bijv in het menu aan het scrollen bent. wat zijn hiervoor de instellingen? kees
Gast
22-04-2008 18:43 MP3 vanaf de PC via USB Reageer met quote




hoe krijg ik mp3 bestanden op mijn mobiel vanaf de computer/pc op mijn geheugenkaart? ik snap het nog wel tot dusverre dat het via een usb verbinding moet.
Gast
24-05-2008 21:07 Re: menu instellingen sgh-g600 Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe kan je de geluiden va het menu uitzetten, als je bijv in het menu aan het scrollen bent. wat zijn hiervoor de instellingen? kees

Hoi Kees,
Ben jij er al achter hoe het geluid van het menu uitgezet kan worden van de Samsung G600?
Zo ja, kun je mij door mailen hoe dat moet.

Met vriendelijke groet,
Jan-Willem Mieloo
Gast
24-02-2009 21:43 mp3 als beltoon Reageer met quote




Ik heb een mp3 en wil deze als beltoon instellen maar zegt dan dat deze niet word ondersteund
ik snap er niets van en weet niet hoe ik dit veranderen kan
wie helpt mij met mijn samsung g600
alvast bedankt
Gast
18-03-2009 16:55 geen email kunnen ontvangen Reageer met quote




heb email via upc, bij instellen van telefoon wel email kunnen verzenden maar niet ontvangen, wie kan mij hier mee helpen???
Gast
30-03-2009 19:26 mp3 beltoon Reageer met quote




waar kun je instellen dat je een nummer van je mp3 lijst als beltoon wilt? als ik dat doe blijft hij nogsteeds hetzelfde als eerst.
Gast
30-03-2009 19:28 Re: mp3 beltoon Reageer met quote




Anonymous schreef:
waar kun je instellen dat je een nummer van je mp3 lijst als beltoon wilt? als ik dat doe blijft hij nogsteeds hetzelfde als eerst.


Laat maar ik heb het al
Gast
30-03-2009 19:31 Toetsen toon Reageer met quote




hallo,
als ik mijn telefoon instel op normaal heb ik geluid bij de toetsen, weet iemand hoe je dit uit kunt zetten?
b.v.d.
edward_aarts
30-05-2009 11:12 vraag Reageer met quote




wie weet uberhaupt waar de beltonen zitten, je zou zeggen in de instellingen,daar heb ik gezocht en gezocht maar dat is totaal niet te vinden ik heb em sinds gisteren dat weer wel, verder bevalt ie wel,maar alleen de beltonen vinden nee dus
Gast
25-07-2009 13:22  Reageer met quote




Ik heb de sinds gister erg veel problemen met de toetsen
De ene keer reageren ze wel en de andere keer geen van alle of een gedeelte reageert niet meer. Is hier een oplossing voor?
Gast
03-08-2009 14:26 Re: Toetsen toon Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo,
als ik mijn telefoon instel op normaal heb ik geluid bij de toetsen, weet iemand hoe je dit uit kunt zetten?
b.v.d.


ga naar instellingen - telefoon - telefoonprofielen - kies bij normaal opties - wijzigen - twee tabbladen naar rechts (het luidsprekertje) daar kan je de toetstonen uitzetten. Niet vergeten op te slaan!
Gast
01-05-2011 23:55 bel tonen en toestengeluid Reageer met quote




telefoon is ok, helder geluid goede foto's maar vind de interface soms wat ergerlijk ingewikkeld en totaal niet duidelijk

hou gewoon zoveel mogelijk aan wat mensen kennen
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden