NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

apple, slechte service!!

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
29-08-2006 0:35 apple, slechte service!! Reageer met quote




Om gelijk met de deur in huis te vallen: Ik heb vorig jaar een ipodnano gekocht van apple. Ik was er best zuinig mee, maw ik bewaarde het apparaat altijd in een hoesje etc. Nu nog geen jaar verder doet de ipod nano het opeens niet meer, wat ik ook doe, resetten of aansluiten op verschillende pc's, er verschijnt niks meer op mn display. Nu kan ik natuurlijk gebruik maken van de 1-jarige service die apple biedt. Ik bel dus (heel blij) naar een gratis 0800 nummer, maar wordt daarmee genept. Dit is toch niet gratis, want het menu , biedt mij de kans om een heus 0900 nummer te bellen voor reparaties en service.
Vervolgens bel ik dus dit nummer met mijn gsm, extra duur dus, om een medewerker van apple aan de lijn te krijgen die mij uitgebreid en overbodige informatie geeft over welke 2 websites ik moet bezoeken om gebruik te kunnen maken van de service. Allereerst moet ik een apple id aanmaken, daarna allerlei gegevens invullen, wat mij enorm veel tijd kost.
Nu ik dit heb gedaan, 1 dag verder om 1.00 uur snachts, ja want ik heb ook nog mn werk, krijg ik eerst de verpakking thuis gestuurd, waarin ik mn nano kan terugsturen naar apple, dit geheel op eigen kosten. Volgens de medewerker gaan er dan 10 werkdagen overheen voordat ik mn ipod terugkrijg of een nieuwe(lees gereviseerde) , mits je niet hebt gekozen voor een ingegraveerde nano versie, want dan kan het zelfs 4 weken duren, omdat graveringen alleen in thailand worden gedaan.
Dit alles met complimenten van apple.
 




Gast
06-09-2006 23:26 apple verbiedt macintoys Reageer met quote




apple verbiedt nu ook nog eens het gebruik van macintoys.nl . de domeinnaam zou volgens apple tot verwarring kunnen leiden. potentiele kopers van apple zouden kunnen denken dat macintoys deel uitmaakt van apple. een zure apple voor de mensen van macintoys, die verder gaan onder de minder catchy naam 'desktopassist'.
Gast
08-10-2006 13:57  Reageer met quote




weet jij die site waar dat kan?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden