NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Het bedrijf waar voor je werkt gaat failliet en dan....?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WERK / OPLEIDING
Jacq
25-02-2005 12:01 Het bedrijf waar voor je werkt gaat failliet en dan....? Reageer met quote




Het is mijn dus gebeurt na vijf plezierige jaren part time te hebben gewerkt gaat het bedrijf failliet. Ja en dan..... Ik ben 35 en het hele traject weer af te gaan om te solliciteren bah.. Maar ik wil wel blijven werken.

Ik hoef het niet te doen het is voor mij en mijn gezin een lekker extraatje. De droom om ooit iets voor mezelf te beginnen knaagde al een heel tijdje en ik hen het met mijn partner door genomen en we zijn eigenlijk tot de conclucie gekomen dat het nog helemaal geen slecht idee is.

Daarbij kwam ook nog dat ik acht jaar ervaring op het gebied heb dus ja dan is een en een twee. Ik ben er behoorlijk opgetogen door en kan niet wachten tot het zover is. Ik ben op dit moment in de wacht gezet omdat ik eerst nog het traject van een faillilsementsuitkering moet in gaan en daarna nog de ww. Dit is mij aangeraden door het CWI. Dus dat doen we dan maar ook. Mocht er iemand zijn die het zelfde of een soort gelijke situatie heeft meegemaakt of nog meemaakt dan zou ik het fijn vinden als je je info met me wilt delen.

P.s. Ik ben dus van plan om in het kappersvak te treden als mobiele kappster.
 




catharina
16-06-2005 20:42  Reageer met quote




te eerste succes, ik moet ten eerste zeggen dat ik zelf geen ervaring heb met ontslag wegens faillisement, maar wel een tip voor de kapper. Er is bij ons in het dorp een mobile kapper. Rijd in een auto met groot erop dat ze kapper is met tel.nr. fel kleurtje dus valt goed op.. Nogmaals succes Wink
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden