NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tip voor spel: Harry Potter en de Steen der Wijzen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Overig
Gast
09-01-2005 22:21 tip voor spel: Harry Potter en de Steen der Wijzen Reageer met quote




Wij zitten vast nadat we een trol en 2 wolven hebben verslagen 36% we kunnen geen kant meer uit heeft iemand een tip alvast bedankt
 




Gast
04-09-2006 20:26 Re: tip voor spel: Harry Potter en de Steen der Wijzen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zitten vast nadat we een trol en 2 wolven hebben verslagen 36% we kunnen geen kant meer uit heeft iemand een tip alvast bedankt

Help!! Ik doe het spel: HP en de steen der wijzen en ben nu dat ik hermelien moet redden door de knots van de trol te betoveren, maar hoe doe ik dat?
Gast
18-10-2006 15:11 harrypotter en de steen der wijzen games xbox Reageer met quote




we zitten bij harrypotter de steen der wijzen vast
we geraken maar niet voorbij die wolven de labratekkel genaamd
als we de spreuk lumos uitspreken verdwijnen ze maar komen snel terug
die man roept ook dood harry dood hem maar als zijn schild opengaat weten we niet wat we moeten doen want het gaat vlug weer omhoog
kan iemand ons zeggen wat we moeten doen?
Gast
25-10-2006 14:32 Steen der wijzen van Harry Potter Reageer met quote




Spelen Harry Potter (steen der wijzen) krijgen de 3e plant niet te pakken(wiggeboomschors) Moeten we dan een nieuwe spreuk krijgen? Zo ja ,hoe krijgen we die?
Gast
31-01-2007 13:24  Reageer met quote




ik zit vast ik graak nie op de trap van professor perkamentus soort kantoor
Gast
30-06-2007 9:46 Re: tip voor spel: Harry Potter en de Steen der Wijzen Reageer met quote




Heejj
Ik ben in het verboden bos, en ik moet naar Hagrid toe.
Alleen ik weet niet hoe ik bij het huis van Hagrid kom.
Kan iemand mij vertellen hoe?
Alvast bedankt.
Groetjes D
Gast
23-06-2008 15:03 Re: tip voor spel: Harry Potter en de Steen der Wijzen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Help!! Ik doe het spel: HP en de steen der wijzen en ben nu dat ik hermelien moet redden door de knots van de trol te betoveren, maar hoe doe ik dat?



Nou, dan moet je in die wc met je spreuk : sponcifico
die spreek je uit op die plaatjes (3 zijn er) in die wc dan moet je daar op veren en dan moet de kring die daar vanaf komt de trol raken
dat moet 3 keer en dan ben je er
je kunt met die sprongen ook die kisten op de bovenranden van de wc pakken als je de trol verslagen hebt
Gast
11-07-2008 16:40 harry potter en de vuurbeker Reageer met quote




waar kan je gratis en snel Harry potter en de vuurbeker downloaden
Gast
29-12-2008 18:49 help bij het spel harry potter Reageer met quote




he hallo
ben bezig met harry potter en nu moet ik zwijnspuwers heb er al een paar maar kan de rest niet vinden wie kan mij er bij helpen
Gast
26-05-2009 6:04 help bij het spel harry potter Reageer met quote




heb je die al bij veweer tegen de zwarten kunsten en die bij het geplavijde pinnen plaats en eentje op de vierde verdieping buiten
Gast
03-05-2011 12:50 HELP Reageer met quote




Ik heb met Malfidus verslagen (met dit bom-dingen) en ik moet nu naar buiten voor Kruidkunde (is buiten), maar ik weet niet hoe ik naar buiten moet
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden