NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Ik durf niet!!!

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Shamed
15-12-2004 17:04 Ik durf niet!!! Reageer met quote
Gast



Hallo!
Ik ben een meisje van 17 en ik ben smoooooooorverliefd op een jongen op mijn bus. Het probleem is: ik heb nog nooit met hem gesproken, ik weet niet hoe heet, hoe oud hij is, ... Crying or Very sad
Ik zou er zooooo graag iets tegen zeggen en contact met hem maken, maar ik durf niet!! Embarassed
Kan iemand mij helpen Question
 




Gast
22-01-2005 18:30  Reageer met quote




waarom moet je bang zijn je kan beginnen met hem te groeten en mischien na een tijdje word het een praatje...

liefs kim20
Gast
30-05-2005 19:09  Reageer met quote




vraag het gewoon hoe hij heet
Gast
28-06-2005 17:11 ik ben ver liefd Reageer met quote




ik ben verliefd op iemand een kennis van mij ik ben smoooooooorverliefd op hem wat moet ik doen verkiring vragen ?
Gast
28-06-2005 17:13  Reageer met quote




help Exclamation ik ben verliefd op een jongen wat moet doen om te zorgen dat hij mij leuk vind Question
Gast
29-11-2005 15:16  Reageer met quote




ik ben verliefd alleen ik weet nietwat ik moet oen i denk dat hij koijniet leuk vindt Embarassed ik ben hoopeloos Embarassed xjes chelsea ik hou van je stephan bakker xxxxjes chelsea vermey
Gast
22-12-2005 17:50 ANTWOORDT Reageer met quote




HOE HEET DIE JONGEN DAN
RASTAMAN
22-12-2005 17:51 ANTWOORDT Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
ik ben verliefd alleen ik weet nietwat ik moet oen i denk dat hij koijniet leuk vindt Embarassed ik ben hoopeloos Embarassed xjes chelsea ik hou van je stephan bakker xxxxjes chelsea vermey

JE MOET HEM VERLEIDEN
Gast
02-02-2006 20:59  Reageer met quote




ik vind een jongen leuk maar ik weet niet dat hij mij leuk vind
Gast
03-02-2006 12:33 ik heb een goede vriendin die een jongen leuk vind Reageer met quote




ik heb een goede vriendin en zij vind iemand heel leuk en ik wil graag weten hoe ik dat moet doen ?
Gast
18-02-2006 12:41  Reageer met quote




hoi mijn vriendin heeft het al ge probeert aleen hij moet er over na denken maar ik weet nog steeds niks kan iemand mijn helpen.
groete jill
Gast
08-10-2006 15:59 Re: ANTWOORDT Reageer met quote




RASTAMAN schreef:
JE MOET HEM VERLEIDEN

welke stephan bakker bedoel je? de stephan bakker die ik kan is in april overleden en ben nu dingen aan t opzoeken over hem op het net. graag hoor ik van je
Gast
29-10-2006 16:25  Reageer met quote




heey ik ben verliefd op iemand hij kijkt wel vaak naar mij is
hij ook op mij? ik heb via mn vriendin gevraagd die zegt dat hij nee zei
xxx
Gast
15-04-2009 19:23 Re: Ik durf niet!!! Reageer met quote




Shamed schreef:
Hallo!
Ik ben een meisje van 17 en ik ben smoooooooorverliefd op een jongen op mijn bus. Het probleem is: ik heb nog nooit met hem gesproken, ik weet niet hoe heet, hoe oud hij is, ... Crying or Very sad
Ik zou er zooooo graag iets tegen zeggen en contact met hem maken, maar ik durf niet!! Embarassed
Kan iemand mij helpen Question


Heey, misschien wil een van je vriendinnen het voor je vragen,
heb ik zelf ook gevraagd!
succes!
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden