NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

spreekbeurt ajax

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
15-12-2004 15:27 spreekbeurt ajax Reageer met quote




ik wil een spreekbeurt maken over ajax maar daar ben ik niet goed in dus wie kan me missschien helpen of me een spreekbeurt toe sturen over dit jaar bedankt
 




Gast
08-03-2005 17:30 spreekbeurt over ajax Reageer met quote




Ik wil graag een spreekbeurt houden over ajax wie heeft wat informatie over ajax?..

groeten
Chelsea
14-12-2005 18:30 Re: spreekbeurt ajax Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
ik wil een spreekbeurt maken over ajax maar daar ben ik niet goed in dus wie kan me missschien helpen of me een spreekbeurt toe sturen over dit jaar bedankt

Ik gha Ook me spreekbeurt Over ajax hOuden dus als ik klaar bn kan k het wel naar jOu sturen fsO,,
Gast
21-02-2006 15:33 ajax Reageer met quote




Ik wil alles weten van de historie van ajax.
Gast
19-09-2006 11:52 spreekbeurt van ajax Reageer met quote




ik wil wat weten over de geschiedenis van ajax
Gast
26-10-2006 19:36 ajax Reageer met quote




ik ben nu er ook mee bezig en het is best leuk
ik wil ook wat te weten komen

lex
Gast
06-11-2006 16:32 Re: spreekbeurt ajax Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil een spreekbeurt maken over ajax maar daar ben ik niet goed in dus wie kan me missschien helpen of me een spreekbeurt toe sturen over dit jaar bedankt
Gast
23-04-2007 21:12 ajax Reageer met quote




wie kan mij een spreekbeurt sturen over ajax van dit jaar?


BEDANKT
Gast
07-07-2007 9:35 ajax Reageer met quote




sorry ik kan het niet, op google misschien en dan ajax spreekbeurt 2007
Gast
29-08-2008 9:57 werkstuk Reageer met quote




ik kan gen ajax info vinden waar wel
Gast
22-01-2009 11:21 ajax Reageer met quote




ik wil een lang spreekbeurt over ajax
Gast
27-02-2009 14:58 ajax Reageer met quote




moet bij scholieren moet je kijken dan ajax intypen
Gast
04-03-2009 19:27 ajax Reageer met quote




De Jeugdopleiding van Ajax is wereld beroemd. Ajax heeft veel scouts in dienst. Zij gaan bij andere voetbalclubs kijken of er goede voetballers bij zijn. Ze vragen dan of die goede voetballers bij Ajax willen komen. De jeugdspelers van Ajax worden opgeleid tot profvoetballers. Het is een soort voetbalschool. Iedere dag na schooltijd gaan de jongens trainen. Er is een looptrainer , krachttrainer, keepertrainer. Het is een zware opleiding. Er vallen ook altijd jongens af. Elk seizoen word er gekeken of je mag blijven. Want alleen de allerbeste blijven over. Ajax heeft ook voetbalscholen in Afrika. Daar komt bijvoorbeeld Steven Pienaar vandaan.

Een van de beste voetballers die ooit bij Ajax heeft gespeeld is Johan Cruijff. Hij speelde in Ajax van 1964 tot 1973. Met Ajax werd hij vaak landskampioen. En won 3 keer achter elkaar de Europacup 1. Daarna ging Johan Cruijf voetballen bij F.C. Barcelona en in Amerika. In 1981 kwam Cruijf weer terug bij Ajax. En Ajax werd daarna gelijk weer kampioen. Na 2 jaar ging Johan Cruijf spelen bij de grootste vijand van Ajax en dat is Feyenoord. Toen werd Feyenoord kampioen. Cruijff is een paar keer gekozen tot beste voetballer van het jaar in Nederland en ook van Europa. Volgens sommige mensen was hij de beste voetballer van de hele wereld. Hij heeft ook heel vaak gevoetbald in het Nederlandse elftal. In 1974 werd Nederland bijna wereldkampioen. In de finale won Duitsland met 2-1. Cruijff was toen aanvoerder van Nederland. Johan Cruijff is ook nog trainer geweest van Ajax en later bij Barcelona. Soms kan je Johan Cruijff nog op televisie zien als hij in de studio zit bij belangrijke wedstrijden.
Gast
16-04-2009 13:55 Re: ajax Reageer met quote




Anonymous schreef:
sorry ik kan het niet, op google misschien en dan ajax spreekbeurt 2007


ik oookkk hoowr
Gast
25-01-2010 15:51 wie zijn de spelers van 2010 Reageer met quote




hoe heten alle spelers van ajax
Gast
04-02-2010 17:00 pokemon Reageer met quote




ik heb alle pokemon kaarten
Gast
01-06-2010 10:43 AJAX...! Reageer met quote




Hee... zet aub effe een ajax SPREEKBEURT er op voor de 15e deze maand!!!!!:O help!
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden