NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

vergelijk nefit verwarmingsketels

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
11-12-2004 15:23 vergelijk nefit verwarmingsketels Reageer met quote




ik zou graag een lijst hebben van goede verwarmingsketels voor een gunstige prijs ,hartelijk dank
 




Gast
07-02-2005 8:48 verwarmingsketels Reageer met quote




Graag een vergelijk van nefit verwarmingsketels
Gast
12-01-2007 15:04  Reageer met quote




Nefit is super !
Onze ketel was 11 jaar en 8 maanden oud toen het brandermechanisme stuk ging,geheel gratis alles gerepareerd met compleet nieuwe branderunit.....KLASSE !!!
Gast
05-06-2007 18:10 nefithrc30-cw5 Reageer met quote




beste mensen
ben op zoek naar info nefit hrc30-cw5.is dit een betrouwbare ketel.
monteren en demonteren boiler en enige leidingen omleggen
graag prijsopgave
Gast
15-07-2008 16:23 vervanging oude verw.ketel Reageer met quote




Ik wil 13 jaar oude radson ketel van 45 kw laten vervangen (ketel is nog zeer goed) omdat ik mijn 120 liter boiler er uit wil laten halen.
Voorkeur naar Nefit ketel hc30 cw 5 Vervangen in de stiile tijd maand augustus/ september.
Wie wil voor mij een passende offerte uitbrengen?
Gast
16-07-2008 16:06  Reageer met quote




Wist u ook dat er merken zijn die de helft kosten. Bij slechte onderhoudsbedrijven/monteurs een slechte naam kennen. Een op basis van statistieken veel lagere storingsuitval kennen. Geen sponsering van schaatsers, a1 autos en wat al niet meer kent. 600.000 ketels in europa maakt. Waar er 1 miljoen van in Nederland zijn. De onderdelenprijzen laag houdt. En met de megalux serie de particuliere markt bewerkt. Kortom Ferroli is een grote onbekende die het verdient om eens goed te worden bekeken. Ik heb er ook een en ben hier zeer over te spreken. Aangezien ik verantwoordelijk ben voor het onderhoud van 38.000 toestellen kan ik u maar 1 ding zeggen, of het nu Ferroli wordt of niet, laat u niet omkopen door wat men roept en in advertenties uitkraamt maar kijk eens wat verder. Voor alle tegenstanders van dit bericht, want dat zullen er een heleboel zijn in een branche waar iedereen zich goed vakman voelt, de volgende tip: Kijk eens serieus naar andere merken. Ik ben er van overtuigd dat u hierdoor een andere mening opdoet
Gast
27-08-2008 18:38  Reageer met quote




waardeloos uiteindelijk een verdraaide dure ketel combi hrc 23/28 oktober 2002 aanschaf 2596.73 nu al gemaakte kosten 226.70 plus nog eens 200 euro naast de jaarlijkse onderhoudsbeurt zuinige ketel vergeet het maar en o ja regelmatig bellen omdat hij het niet doet nooit kopen
Gast
03-09-2009 15:36 nefit probleem Reageer met quote




Onze Ketel ,Nefit Hr, is 18 jaar .
Maar heeft ook al 18 jaar problemen gehad.
Niet aanslaan , bougies vervangen , pakkingen vervangen, monteur fabriek geweest ,.
Met andere woorden , wie weet een ander merk en is betrouwbaar.
Gast
27-10-2009 15:30 nefit turbo hr combi Reageer met quote




Onze ketel is van januari 1989.
We hebben een onderhoudscontract.
Hij werkt nog steeds naar onze tevredenheid.
Nog nooit met een storing te maken gehad.
We weten niet hoelang hij nog meegaat maar het wordt hoogstwaarschijnlijk wel weer een NEFIT.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden