NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

ICT

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> ALGEMEEN
Mr T
10-12-2004 14:15 ICT Reageer met quote




Hallo iedereen..
Mijn intresse gaat uit naar Informatie en Computer Technologie.
Waarom? Ik heb een hele goede vriend die ik al vanaf mijn 13e jaar ken, die altijd heel erg met computers bezig was. Hij had echt ontzettend veel spullen thuis, en hij deed dingen waar ik alleen over kon dromen Razz
Omdat ik wat hij zoal deed ontzettend gaaf vond, heb ik hem gevraagdof ik zo nu en dan eens langs mocht komen om hem te helpen, en om dingen te kunnen leren.
Hij vond dit tegen mijn verbazing helemaal niet erg en hij vond het leuk dat ik er ook intresse voor toonde.
Dus vanaf toen ging ik een aantal dagen/avonden per week bij hem langs, en hij leerde me ontzettend veel. Very Happy
Tegen de tijd dat ik wat oouder werd ben ik ook begonnen met het verzamelen van ICT materiaal en heb thuis samen met mijn maat een netwerk aangelegd tussen Pc's.
We zijn nu al heel lang samen bezig en we komen steeds verder.
Zelf zit ik nu op het mbo ict, waar ik weer in conctact kom met andere personen die uiteraard ook deze hobby hebben.
Ik moet ook veel stagelopen, en dat is heelmaal geweldig!! ik zit nu bijv bij een organisatie waar ze 8 servers hebben draaien met 200 werkplekken. en dat alles moet natuurlijk onderhouden worden Cool Very Happy
Dus dit is zo'n beetje mijn verhaal en ik hoop dat ik in mijn studie nog veel zal leren.
Ik ben van plan na het mbo nog hbo te gaan doen, en daarna als systeembeheerder bij een groot bedrijf te gaan werken.

Ik vind ICT gewoon iets apparts en ik zal het altijd interresant en mooi blijven vinden Wink

Met vriendelijke groet
Theun van der Veeken
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden