NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

modellenwerk / model worden
Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
16-10-2011 7:36 Shoot Reageer met quote




Hee, ik ben een meisje van 14 jaar en kom uit Provincie Groningen, ik ben 1,70 lang en 60 kilo. Ik heb op mijn oude school van klas 2 shoots gehad met een visagiste en eeb profesionele fotocamera man, hij vroeg of ik al eerder had geposteerd en vond mij redelijk goed. Daarna zei mijn leraares dat ik bij hen langs moest komen. Ik heb rond December mijn eerste echte fotoshoots !

Groetjes
 




Gast
02-11-2011 13:12 model Reageer met quote




hallo,
ik ben een meisje van 14 jaar,
mijn droom is om model te worden
ik weeg 41 kilo ik ben 1.57 ongeveer
ik maak soms zelf fotos van me eigen
of mijn moeder maakt da omdat ik gewoon heel graag fotomodel wil worden enzo
en ik woon in eindhoven (geldrop)
laat me iets weten plsss
Gast
02-11-2011 13:16 Re: model Reageer met quote




Hallo "meisje van 14 jaar",
dit is een moeilijke site om met anderen in contact te komen, omdat mailadressen verwijderd worden. Je kunt 't proberen ***

Ik denk dat je veel moeten praten met mensen met ervaring in dit wereldje. Uiterlijk is 1, maar uitstraling is zeker zo belangrijk!

Succes

Anonymous schreef:
hallo,
ik ben een meisje van 14 jaar,
mijn droom is om model te worden
ik weeg 41 kilo ik ben 1.57 ongeveer
ik maak soms zelf fotos van me eigen
of mijn moeder maakt da omdat ik gewoon heel graag fotomodel wil worden enzo
en ik woon in eindhoven (geldrop)
laat me iets weten plsss


edit Numix: GEEN e-mailadressen plaatsen
Tiga
02-11-2011 17:00  Reageer met quote




Beste meiden,

Voordat de moderator van Numix gelukkig het mail adres heeft verwijderd van deze gast had ik er even snel op gegoogled.
Is dit een fotograaf waarmee jullie in contact willen komen?

Google:
E-mail adres: ******@Live.nl. Praktische informatie. Soort fotoshoots: Portret, Topless. Lingerie, Onherkenbaar naakt. Badkledij, Naakt, Bodypaint.....

Pas nou aub op!!!!
Gast
02-11-2011 18:17 Beste Moderator, beste Tiga Reageer met quote




Er zitten geen onoorbare ideeën achter mijn post alhier, nog op welk ander modellen-forum wat je zou googelen. Ik heb op dit forum al eerder gepost dat ik het onhandig vind voor alle betrokkenen dat je hier geen contactgegevens achter kunt laten.
En voor Tiga: ik weet niet wat je rol in modellenland is, maar portret, topless, en wat je verder ook opsomt zijn toch echt gangbare shoots.
Bovendien staat dat op fotoshoots.be, een erg sterke site voor iedereen die op een of andere wijze zich verbonden voelt met de modellenscene. Ik zie daar vrij weinig kwaads in? Of zat er geen verborgen beschuldigende toon in je post...?
Tiga
02-11-2011 18:36  Reageer met quote




Dat topless, naakt, etc gangbaar is bij fotoshoots weet ik...maar NIET bij meiden van 12-15.
Dat er op dit forum geen adressen gepost mogen worden heeft te maken met het feit dat er teveel meiden misbruikt worden door zogenaamde fotografen.
En wat mijn rol in de modellenwereld is? Totaal geen. De enige rol die ik mezelf toedicht is het waarschuwen van de meiden hier die graag model willen worden. Ik heb helaas van zeer dichtbij meegemaakt wat er kan gebeuren als een tienermeid die graag model wil worden door iemand zo bewerkt wordt dat er foto's gemaakt worden die ze eigenlijk helemaal niet wil...en die al helemaal niet mogen/horen.

Er zullen vast ook goeie fotografen tussen zitten die hier reageren, maar ik ben ervan overtuigd dat de meesten maar 1 doel voor ogen hebben. En dat is niet deze meiden te helpen om model te worden.
Gast
02-11-2011 20:23 model woorden Reageer met quote




hi,
Ik wil graag model woorden ik ben 13 1.70 lang en weeg 49 kilo, ik heb rode haren (slag en een beetje dik). ik vond dat ik te dik was maar iedereen zecht dat ik zo mooi en dun ben. dus ik zou het graag willen.

xXx
Gast
03-11-2011 10:40  Reageer met quote




Tiga,

in dat geval hebben we hetzelfde doel voor ogen. Ik denk niet daar er veel mensen zo naief zijn om hier open en bloot (te) jonge meiden uitdagen voor zaken die ze zelfs wettelijk nog niet mogen, maar ik ben zeker met je eens dat dit gebeurt en helaas vaker dan we waarschijnlijk denken of weten.
Ik voel me persoonlijk niet aangesproken door je felle toon, aangezien ik mij niet als fotograaf aan wie dan ook heb aangeboden. Ik denk dat ik goed op de hoogte ben van wat wel en niet kan en mag en hou iedereen altijd voor ogen dat hij of zij altijd zelf moet blijven bepalen wat er gebeurd en zeker niet een ander!

Tiga schreef:
Dat topless, naakt, etc gangbaar is bij fotoshoots weet ik...maar NIET bij meiden van 12-15.
Dat er op dit forum geen adressen gepost mogen worden heeft te maken met het feit dat er teveel meiden misbruikt worden door zogenaamde fotografen.
En wat mijn rol in de modellenwereld is? Totaal geen. De enige rol die ik mezelf toedicht is het waarschuwen van de meiden hier die graag model willen worden. Ik heb helaas van zeer dichtbij meegemaakt wat er kan gebeuren als een tienermeid die graag model wil worden door iemand zo bewerkt wordt dat er foto's gemaakt worden die ze eigenlijk helemaal niet wil...en die al helemaal niet mogen/horen.

Er zullen vast ook goeie fotografen tussen zitten die hier reageren, maar ik ben ervan overtuigd dat de meesten maar 1 doel voor ogen hebben. En dat is niet deze meiden te helpen om model te worden.
Tiga
03-11-2011 19:07  Reageer met quote




Waarom dan niet gewoon je tips hier op het forum zetten ipv je mail adres in de hoop dat ze contact met je zullen opnemen.

En ze zelf voor ogen houden wat ze wel en niet willen doen...soms moet je die keuze niet eens aan bod laten komen. Deze meiden hebben een droom en zijn vaak bereid daar verder voor te gaan dan goed voor ze is.
Er zijn genoeg opties voor ze om hun droom waar te laten maken zonder dat ze via msn, hyves, etc in contact KUNNEN komen met de verkeerde mensen.
Als je tips hebt, geef ze dus gewoon hier op het forum. Gewoon openbaar en zonder eventueel gevaar.

Dat is mijn mening en volgens mij is daar dit forum-topic ook voor bedoeld.
Gast
11-11-2011 11:33 Kan ik model worden? Reageer met quote




Hallo!!
Ik ben Charmaine en ben 13 jaar(bijna 14).
Woon in Friesland.Ben 1,56 weeg 45 en ben fotogeniek(zeggen ze).
Ik moet voor mijn school dingen te weten komen over fotomodel.Mijn vraag is:Kan ik later fotomodel worden?
Welke niveau heb je nodig?
Hopelijk krijg ik snel antwoord.

Liefs Charmaine
robsartstudio
13-11-2011 12:38 Re: hoi Reageer met quote




Anonymous schreef:
heey ik ben een meisje van 12

ik ben 1.72 lang en weeg 53 kilo en heb lange blonde haren en wil heel kraag model worde Very Happy maar waar kan je zo'n foto insturen ofso hoe moet je dan beginnen? weet iemand dat?

X X X


Er zijn veel bureaus waar je een dergelijke foto kan insturen, maar vaak leid dat ook totlo zeer hoge kosten omdat ze helaas vaak een slaatje slaan uit onwetende modellen

Groetjes Rob
Gast
16-11-2011 1:06  Reageer met quote




Ik schrik hier best van.. Er staan echt reacties hier van zogenaamde modellen bureaus waarvan bij mij alle alarm bellen al afgaan.
Meisjes, vertrouw niet iedereen blinde links en houd je ouders goed ingelicht over wat je afspreekt met deze mensen op internet!
Als je echt prof. Model wilt worden, doe dan eens een shoot voor je portfolio bij een fotograaf in het centrum ofzo en schrijf je met die foto's in buij Lukkien of iets dergelijks Wink
Gast
22-11-2011 15:16 model Reageer met quote




hi,
ik ben Lisa
ik ben 14 jaar
en 1,67 meter lang en weeg ongeveer 57 kilo omdat ik aan lopen doe.
Heb bruin haar en licht bruine ogen.
ik wil graag wel eens proberen om een fotoshoot te doen omdat mensen wel eens zeggen dat ik mooi ben
Gast
26-11-2011 0:20 model Reageer met quote




hallo,
Ik ben Andrea.
Ik ben 13 jaar en ik ben ongeveer 1,65 groog.
Ik heb bruine ogen en bruin haar

verder wil ik al heel lang model wordden en hoop ik ook dat het me ooit gaat lukken

mvg. Andrea
Gast
27-11-2011 16:58 model Reageer met quote




ik zou graag model willen worden ik ben 1,73 lang weeg 59 kilo heb lang bruin haar en groene ogen heb je intresse in me stuur dan een mailtje naar ***

edit Numix: geen e-mailadressen plaatsen
Gast
28-11-2011 22:05 Model worden Reageer met quote




Hai jongens,
Ik ben Beatrice en ben 13 jaar,
Als je top model wilt worden is lengte toch wel cruciaal maar voor catalogus werk hoef je niet superlang te zijn. En het belangrijkste is niet dat je mooi bent maar fotogeniek.. Want er zijn genoeg modellen die niet perste mooi zijn maar wel fotogeniek. Ik wil zelf ook graag model worden en ben in new york al een paar keer gescout en ik ben maar 1.50. Dus er is nog hoop, en verder gewoon bij alle bureaus foto's opsturen, wie niet waagt wie niet wint.
Succes!
Gast
01-12-2011 10:44 Model Reageer met quote




Wow, dit is vast een van de langstlopende threads op internet Very Happy

Dat meisje van 13 op pagina 1 is inmiddels 21 Very Happy

Maar goed, de adviezen blijven hetzelfde. Houdt je ogen open, licht je ouders in en laat ze evt. correspondentie lezen, betaal niet voor modellenbureaus die gouden bergen beloven, en ga niet alleen naar je shoots. NORMALE fotografen zoals ikzelf vinden het niet erg als je een ouder ofzo meeneemt. Als je eenmaal betaald gaat worden voor je werk is het anders, maar zolang het in de hobbysfeer zit gewoon iemand meenemen. Wil een fotograaf dat niet, dan zou ik er wegblijven.
Gast
04-12-2011 0:53  Reageer met quote




Ik heb mij voor 1xtje opgegeven voor een wedstrijd tussen meer dan 3000 mensen voor een fotoshoot en misschien ook wel modellenbaan. Ik was een beetje dom bezig, want mijn ouders bleken het later niet eens goed te vinden.... Maar ik werd dus gekozen. Ik bleef maar smsjes en mailtjes krijgen om een afspraak te maken, terwijl ik allang had gezegt dat ik niet meer wilde/kon/mocht. Dus mensen, kijk uit waarbij je je aanmeld en je gegevens invult! Ik ben na veel gedoe wel van hun af gekomen... Maar ik had liever gehad dat ze wat normaler deden.
Gast
06-12-2011 20:26 modelll Reageer met quote




halloo , ik ben Anastassia ik wil graag model worden !
ik ben 1m70 heb vrij lange benen, ik weeg 50-51 kg
mijn huidskleur is wit en ik heb groene ogen.
ik heb heel lang bruin haar tot net beetje over mijn kont.

- ik wil graag een portfolio maken maar ik weet niet door wie precies ;s
Gast
23-12-2011 21:34 Re: model worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
zelf ben ik model, ik heb best wel wat tips
- je hoeft niet altijd lang te zijn voor modellen werk (alleen op de catwalk)
- gewoon inschrijven of ff langsgaan bij een bureau
- zelf sta ik bij IMG models misschien moet je daar is kijken.

groetjes hana




Hanna ik ben cansu, bedanktvoorje leuke verhaaltje. maar hoe kom ik bij een bureau terecht?

groetjes, Cansu., ps ik wil graag hulp vanjou alshet kan, dankjewel..
Gast
25-12-2011 16:14 Model worden Reageer met quote




Hey ik ben Pibbe
ik heb lang bond haar (met wat strepen bruin ertussen, 2 kleuren zeg maar.. maar niet peper en zout hoor ). Ik het turqouise ogen. Ik ben 1.52 meter lang en weeg 36.8 kilo. Ik droom er al heel mijn leven van om een model te worden Ik zou het heel graag willen. Ik woon in utrecht (de provincie) kent iemand mischien een modellenbureau die jongere kinderen aan neemt??? Groetjes Pibbe
Gast
25-12-2011 16:17  Reageer met quote




ik ben trouwens bij 12 soory was het vergeten ook erbij te schrijven
Gast
25-12-2011 16:30  Reageer met quote




ik bedoel :ik ben bijna 12 het berichtje boven is ook van mij groetjes pibbe
Gast
09-01-2012 19:00 ff een vraagje over modellenwerk Reageer met quote




Halo ik heb een snelle vraag als iemand het kan beantwoorden is dat erg fijn. Als je 1.85 bent en als je 55 kilo weegt kan je dan in aanmerking komen voor modellen werk ?
Als iemand deze vraag zou kunnen beantwoorden zou dat erg fijn zijn.
groetjes
Gast
10-01-2012 17:36  Reageer met quote




ow ja vergeten en ik ben 13
Gast
25-01-2012 21:10 Hallo Reageer met quote




Hee ik ben een meisje van 11 ( over 17 dagen 12 )
Ik wil heel graag model worden !
Ik weeg 35 ofzo!
Laat me please wat horen !
Ik woon in Gelderland !
Gast
27-01-2012 20:54 -- Reageer met quote




Hallo ik ben een meisje van 13 jaar, en zou graag model willen worden.
Familieleden / kennis / vriendinnen, raden me het maar steeds aan omdat ik slank ben maar ook niet te mager.
Ik ben getint , grote ogen , lang donkerhaar.
Maar ik twijfel best om mijn lengte : "1.60" !'
Dus misschien een advies...
Naja Groetzz van mij XXx..
Gast
29-01-2012 20:56 ik wil model worden Reageer met quote




Heey,
ik wil graag model worden ik ben 12 jaar en 1.81 ongeveer en 65 kilo .
Reactie please

groetjed
Gast
12-02-2012 16:25 Model Reageer met quote




Hallo ik ben demi en ben 15 jaar. Ik heb Blond haar en Blauwe ogen , ik ben licht getint heel veel zeggen dat ik wat moet doen bij een casting bureau maar ik ben 1.63. Als iemand interesse heeft stuur je mail!

groetjes demi
Gast
13-02-2012 19:29 Re: Model worden. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hai ik ben Tess.
Ik ben 12 jaar en 1.72 lang.
Ik weeg 52 kg.
Is model worden een optie voor mij?
Ik vind foto's maken namelijk erg leuk en wil zoveel mogelijk uitproberen.


dat vraag je best aan een modellenbureau maar 52kg wegen is best wel iets te veel ik ben 11 en ik weeg 41kg daar zou ik iets aan werken wel niet met inzitten ik heb het zelfde probleem gehad ik heb wat minder snoep en frisdrank gedronken en dan ben ik maar liefst 6kg afgevallen en natuurlijk sport is altijd ook super gezond!!!
Plaats Reactie Pagina 11 van 15
Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden