NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

modellenwerk / model worden
1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Corvus
03-12-2004 13:33 modellenwerk / model worden Reageer met quote




Mijn interesses liggen bij modellenwerk.
Waarom? Omdat ik er heel veel lol aan beleef. Het is altijd super gezellig. Wat natuurlijk ook erg belangrijk is voor de uitstraling. Ik hou mij vooral bezig fotomodellenwerk. Ik doe het nog niet zo heel erg lang maar ik vind het wel reuze leuk!
Ik doe dan veel op het gebied van Gothic maar ga verder met Glamour, fashion, bodypaint enz…
Er zijn fotoshoots door het hele land. (zo zie je ook nog eens wat).
Via de vereniging waar ik lid van ben heb je zo af en toe feestjes van ongeveer 100 man. Erg gezellig! En je krijgt absoluut waardering voor je werk.
Vaak is het op TFP basis. Dat wil zeggen dat je betaald krijgt in de foto’s die gemaakt zijn van jou. Dat is niet alleen voordeliger voor de fotograaf maar ook erg handig om zo je portfolio bij te werken. Die is natuurlijk wel nodig want de fotograaf wil graag weten waar hij mee te maken heeft. Heel veel mensen denken dat je altijd maatje 36 moet hebben om een model te kunnen zijn. Gelukkig is dit niet zo. Als je model staat voor een fashion blad of iets dergelijks vragen ze wel vaak lange en slanke mensen. Maar in de modellenwereld is dat lang niet altijd zo. Bijna iedereen kan wel model worden. Ben ik van overtuigd!

toevoeging voor dit topic: Graag geen e-mailadressen plaatsen of (commerciele) links naar websites.

Dit topic is verder bedoeld voor adviezen / tips / ervaringen uitwisselen etc.
 




Gast
08-03-2005 18:53 model worden Reageer met quote




ik wil ook model worden....maar heb niet de looks denk ik
Linette
31-03-2005 8:14  Reageer met quote




iedereen is uniek van zichzelf en heeft wel wat. De moddelenbureau's zijn vaak op zoek naar standaard types met de looks zoals ze vaak zo mooi zeggen maar daarnaast zijn ze ook op zoek naar andere mensen. Klein, groot, dik, dun, enz. Alles kan een moddelenbureau gebruiken. Dus of je nou de looks hebt of niet ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was.
Gast
06-04-2005 14:06  Reageer met quote




ik wil zelf ook een model worden maar ik weet niet of ik er wel goed genoeg voor ben, want ik ben niet dik en ook niet dun. maar jah ik heb wel al geprobeerd me inteschrijven bij moddellenbureaus maar nog niet bij echte alleen bij een die me een beetje helpt om een model te worden maar dat wil ik natuurlijk niet he. wat moet ik doen heeft iemand messchien een goede moddelenbureau voor me .....?
Gast
21-04-2005 16:20  Reageer met quote




Ik ben een meisje van dertien en ik wil graag model worden.
Ik ben niet zo'n standaard meisje maar ik vind mezelf niet lelijk.
Maar ik weet niet of ik wel zo geschikt ben.
Ik en een vriendin willen ons inschrijven bij een bureau.
Maar we weten niet echt een goeie.
Misschien hebben jullie wat tips...

groetjuhs onzeker meisje
Gast
06-05-2005 20:41 model Reageer met quote




ik ben een meisje van 14 jaar en ik zou suprgraag model worden!ik ben niet dik ( hoor ik veel van anderen) 1.61 m groot en weeg 47 kg .
kan iemand mij advies geven voor een modellenbureau ?
ik sta namelijk nog nergens!

greetjez
eliesa
Gast
07-05-2005 10:16 model Reageer met quote




het lijkt mij ook wel leuk om fotoshoot's mee te maken. naja, je weet wat ik bedoel. Maar HOE moet ik beginnen..?
Gast
08-06-2005 9:22  Reageer met quote




ik wil heel graag foto model worden maar ik weet niet waar ik me kan inschrijfen xxjes stacey
Gast
17-06-2005 13:24  Reageer met quote




ik wil heeeel graag model worden maar waar kan ik me inschrijven? please help me:DVery Happy
Gast
19-06-2005 17:09  Reageer met quote




hey ik ben een meisje met blond haar en groen grijze ogen.
mijn cup is c75, ik ben ongeveer 1.68m groot en weeg 65kg.
ik zou ook graag model worden maar daarvoor zou ik lioefs eerts een beetje willen afvallen.
ik woon in peer grote-brogel dat ligt in limburg.
als er iemand mij kan helpen die ook model wil worden??
ps als je een modellenbureau zoekt ga dan na google en typ gewoon iets in over modelllen bv ik wil model worden of modellenbureau gratis en dan vind je al een hele hoop bureaus en als je in het nederlands zoekt dan vind je ze vlak bij dus zeker doen he xxx lynntje en akls iemand me wil contacteeren mijn emailardes is tirake@hotmail.com
Gast
23-06-2005 8:58 model Reageer met quote




ik zou graag model willen worden. Weet alleen niet waar ik in de omgeving Zwolle model zou kunnen woden. Heb heel internet af gezocht voor werk als model. Zit nog wel op school en moet dat nog wel af maken. Ik hoop dat ik er geschrikt voor ben. ben trouwens 15 jaar word ik oktober 16 groetjes charissa meel aders is charissaxxxd@hotmail.com
Gast
29-06-2005 11:51  Reageer met quote




Ikz ou graag gothic model worden, ik ben fotoginiek houd van gothicfashion omdat het stylish is, ik heb de looks, maar al die bureaus zitten echt niet in groningen, vervelend Sad
Gast
04-07-2005 15:39 gratis casting Reageer met quote




hOi wie weet waar je een gratis portfolio online kan zetten je zou mij hier erg mee helpen

alvast bedankt
Gast
06-07-2005 21:53 MOdel worde Reageer met quote




Ik wil ook heel graag model worden, Ik ben 14 jaar, 1.65m (ongeveer Razz) en 44/45 Kilo...Ik wil me graag inschrijven bij een modellenbureau maar ik weet niet welke? *-)
Weet iemand een goede?
Kus
Gast
10-07-2005 1:24 HELP ME ! Reageer met quote




haaj ik ben een meisje van 16 jaar en ik wil zoo graag model worden pff ik kan egt aan niks anders meer denken ik schrijf me overal waar het maar kan als jullie mij willen zien kijk dan op www.sugababes.nl/*_Kimm ik hoop egt dat ik ooit een kans zal maken dikke kus afz kim,
sammy
16-07-2005 23:22  Reageer met quote




hey ik ben een jonge van 14 en wil ook graag model worden ik heb al een paar keer gehad dat een bureau intresse had maar daar moest je minimum 18jaar zijn kan jij me helpen?
thx greetz sam
beaujolie
26-11-2005 0:36 model worden Reageer met quote




Hoi,

Ik lees hier veel over mensen die model willen worden. Je hebt eerst een goed portfolio nodig. Deze kan je bijna gratis laten maken bij fotografen als www.beau-jolie.com/demofotosite

Als je dit wilt dan moet je even een paar foto's mailen naar models@beau-jolie.com !
Tifken
26-12-2005 15:29 Model worde !! Reageer met quote




Hey ik wil echt foto model worde
iedereen zegt dak da moen doen
ma 1 probleem
kben 15jaar
ma kzen klein Sad
1m46-47 & 46,2 kg
kvin da wel ewa veel ma mijn vrienden zegge da da niewaar is dus emme ze gezegt van dak fotomodel moen worde
kwas ook in een fotoshoot ingeschreve bij mijn nicht in brussel ma ik kan daar nooit naartoe gon
spijtig
ik zou da echt graag willen doen ze
als je een paar foto's wilt zien van mij
http://redbox.be/LittuL_Starr_

daar ziede heel veel foto's van mij Smile

deda..xxx
antwoord zo vlug mogelijk pleas
!!
Debby
09-01-2006 15:45 Model worden Reageer met quote




Kijk eens op wannamakeit.nl, dit is een database waar je een portfolio kan aanmaken. Wie weet wordt je ontdekt... Succes!
Stefjuh
25-01-2006 13:26  Reageer met quote




Ik ben niet zo fotogeniek... Ik wil graag fotograaf worden Smile
ModellenGezocht
03-02-2006 19:42 Model worden? Reageer met quote




Hey hey..

Ik lees dat hier veel mensen model willen worden.
Ik ben bezig om een nieuw modellenbureau op te zetten in het noorden van het land.
Ik richt mij vooral op jonge onervaren meiden met potentie voor het modellenwerk. Maar dat niet alleen, ik geloof immers dat iedereen wel iets in het modellenwerk kan doen.
Ik zoek ook mensen voor promo-werk, bijrollen enz.
Ik wil geen groot bureau worden maar een klein persoonlijk bureau, die iedere deelnemer 100% kan begeleiden.

Intresse?

Mail dan naar: Designers_Code@hotmail.com

Groeten Tim
Jaël X
23-06-2006 19:40  Reageer met quote




...

Laatst aangepast door Jaël X op 05-01-2008 16:57, in toaal 7 keer bewerkt
PhotoGraphicArt
14-08-2006 8:11  Reageer met quote




Hallo Allemaal,

en wij maar zoeken naar Gothic Modellen, het lijkt hier wel een verzamelplaats !!!

Wie er interesse heeft in een fotoshoot, mag ons gerust contacteren, we geven graag alle mogelijke info !

Bedankt

Lambert en Linda
PhotoGraphicArt
Forgotten_Soul
01-10-2006 20:13  Reageer met quote




PhotoGraphicArt schreef:
Hallo Allemaal,

en wij maar zoeken naar Gothic Modellen, het lijkt hier wel een verzamelplaats !!!

Wie er interesse heeft in een fotoshoot, mag ons gerust contacteren, we geven graag alle mogelijke info !

Bedankt

Lambert en Linda
PhotoGraphicArt



waar moeten we jullie contacteren?
ik weet wel niet of ik wel mooi genoeg ben... maar ik wil het wel eens proberen
beaujolie
10-11-2006 15:38 Modellen opgelet Reageer met quote




Het is heel simpel. Kijk op *** daar staat uitleg. Stuur materiaal naar ons op en wij nemen weer contact op !

Regelmatig leuke opdrachten voor meiden / jongens vanaf 16 jaar.

edit Numix: sorry, het Numix forum is eigenlijk geen advertentieforum, 1x reclame is overigens reeds geplaatst
Gast
17-11-2006 20:47 hej Reageer met quote




hallo , ik ben een meisje van 15 jaar en ik zou graag iets willen doen in de modellenwereld , alleen weet ik niet hoe ik er aan begin , ik zou graag ergens in gent of omstreken naar een bureau willen gaan ,maar ik weet niet dat je op mijn leeftijd al model kunt worden , kan er mij alstublieft iemand helpen? st aub berichtje
Gast
05-06-2007 13:51 Ik ben model Reageer met quote




hallo,
bijna allemaal zo jong...
Ik ben Eva en ik word 21 jaar ,ik ben model bij meerdere bureau's. Maar idd het is niet altijd even leuk. Het is maar net de vraag wat de klant voor een model zoekt, heeft ie interesse in je of niet. Vooral wachten is het, en soms een harde wereld. Want niet ieder echt modellenbureau wil je aannemen als model, die hebben maar een aantal eigen echte geschikte modellen. Maar wel castingbureau's zijn wel geschikt voor aanstormend talent,(om maar zo te noemen). Ik zelf heb al een aantal shoots gehad, en ja, het is ook enorm leuk.Zelf droom ik ervan om op bushokjes tehangen en billboards. Of op een cover.

Jullie in elk geval suc6 met wat jullie gaan doen, maar weet: niet ieder bureau is te vetrouwen, dus wees op je hoede.
Gr Eva
Gast
10-06-2007 8:47 model willen zijn Reageer met quote




Ik ben een meisje en heel jong maar het lijkt me zo leuk om op de foto's te gaan, mijn vader zijn vriend heeft al een met iemand gepraat over mij maar hij vind mij nog te jong maar een paar leuke foto's zijn er wel vanaf gekomen kan iemand mij helpen hoe ik nu veder kan gaan want ik wil het wel heel graag..
groetjes Nalyne(14jaar)
Gast
07-07-2007 12:41 hej Reageer met quote




hej ik ben een meisje van 15
ik heb meegedaan aan een verkiezing er deelden 200 mensen mee en er bleven nog zo'n 4 mensen over waar ik bij was.. dan heb ik een grote shoot gedaan ,wat zeer leuk was , maar zeker niet gemakkelijk ik had geen ervaring en moest toch het voorbeeld geven. maar bij die ene shoot is het wel gebleven ,ik zou dolgraag naar een modellenbureau stappen , ik heb al mijn foto's van de shoot maar ik weet niet of dat ook goed is om aftegeven van foto's in een modellenbureau.
Gast
12-07-2007 8:42 model Reageer met quote




ik was vroeger in frankrijk model heb ik ook op kaarten gestaan enz
maar toen was in nog jong en wilde ik er mee stoppen , maar nu ik weer model wil worden lukt het niet meer .

sugababes.nl/Chanelxx
Plaats Reactie Pagina 1 van 15
1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden