NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

modellenwerk / model worden
Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
25-12-2007 13:52 Werk voor kleine modellen? Reageer met quote




Hee allemaal

Ik ben een meisje van 16 jaar en ik zou ook ontzetten graag wat fotoshoots doen ofzo:D
Heel veel zegge tegen me dat ik echt iets moet gaan doen , maar ik schrijf me nooit ergens in omdat ik bang ben dat ik veel te klein ben! ik ben namelijk 1,59 en ik weeg 46 kilo.
Ik heb donkerblond lang haar, en bruine ogen.
Ik hoop gewoon dat ik ooit wat shoots kan doen of model kan zijn voor een bepaald bedrijf.
Ik word gewoon heel vaak aangesproken dat ik een modellengezicht heb. Mja hoe moet ik hier verder mij?

Neem alsjublieft contact met me op als je me kunt helpen of advies kunt geven. Zou ontzettend fijn zijn! Dankje wel alvast Very Happy
 




Gast
16-01-2008 19:25 lisanne Reageer met quote




ik ben een meisje van 14 jaar ik heb blauwe ogen en lang blond krullend haar heb helaas wel wat puistje maar die gaan weg! kan ik model worden groetjes lisanne
Gast
23-02-2008 23:22 top model worden Reageer met quote




Ik wil heel graag top model worden maar weet niet hoe. Ik heb donker bruin haar en bruin ogen en ben 13 jaar ik wordt 2 april 14. Ik wil top model niet voor het plezier worden, maar ik vind het leuk om top model te worden als julie zeggen je moet naakt in de foto ik doe het ik doe alles wat julie zeggen ik wil heel graag top model worden
Gast
19-03-2008 9:56 Voorstellen: Reageer met quote




Hee,
Ik ben Britt Timmermans.
Ik ben 14 jaar (bijna15) en mijn lengte is 1.61 en een half en weeg 47 kilo.
Ik heb dunne blonde haren tot iets langer dan mij schouders.
Ik heb groene ogen en heb maat 36-37 van schoenen.
op mijn hyves staan foto's: www.x-x-britt.hyves.nl
Ik zou super graag model willen worden en mensen zeggen dat ik dat kan.
Als je nog meer info moet weten mail dan maar!
Groetjes britt
Gast
26-03-2008 12:36 model Reageer met quote




Veel meiden willen model worden,, veel zijn mooi, maar het gaat erom dat je geluk hebt en je moet sowieso lang zijn. ik ben zelf een jongen van 17, 1.82 en ik wil op mijn 18e naar milaan gaan, ik hoor van veel mensen dat ik erg knap ben, en iemand zei zelfs dat ik zo uit een modeblad kwam. Ik heb er vertrouwen in maar, meiden hebben het erg moeilijk. Beste publiciteit is als je in zo'n programma op tv te zien bent. Anyway ik denk dat ik een grote kans heb om binnen 2 jaar het gezicht van een aantal merken ben. CIAO Very Happy
Gast
27-03-2008 16:55  Reageer met quote




Ik ben meisje van bijna 14. Soms schatten ze me gelukkig wel 16 Very Happy ! Maar ik lees overal dat ze van die slanke modellen zoeken. Is er ook een bureau voor onervaren jonge normale (niet super slank) meiden? x
Gast
01-04-2008 8:01 model Reageer met quote




ik ben een meisje van 14
ik ben 1.63 lang, ik heb blond haar groene ogen.
en ik zou heel graag modellenwerk willen doen.
heeft iemand tips voor mij hoe ik verder kom? ofzoiets?
x louise
Gast
23-04-2008 14:42 Re: model Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben een meisje van 14 jaar en ik zou suprgraag model worden!ik ben niet dik ( hoor ik veel van anderen) 1.61 m groot en weeg 47 kg .
kan iemand mij advies geven voor een modellenbureau ?
ik sta namelijk nog nergens!

greetjez
eliesa


Ik maak veel van dergelijke serie's interesse mail dan info@renesloot.nl
Gast
23-04-2008 14:44 Re: Werk voor kleine modellen? Reageer met quote




Als je een shoot wilt, mail dan eens met info@renesloot.nl




Anonymous schreef:
Hee allemaal

Ik ben een meisje van 16 jaar en ik zou ook ontzetten graag wat fotoshoots doen ofzo:D
Heel veel zegge tegen me dat ik echt iets moet gaan doen , maar ik schrijf me nooit ergens in omdat ik bang ben dat ik veel te klein ben! ik ben namelijk 1,59 en ik weeg 46 kilo.
Ik heb donkerblond lang haar, en bruine ogen.
Ik hoop gewoon dat ik ooit wat shoots kan doen of model kan zijn voor een bepaald bedrijf.
Ik word gewoon heel vaak aangesproken dat ik een modellengezicht heb. Mja hoe moet ik hier verder mij?

Neem alsjublieft contact met me op als je me kunt helpen of advies kunt geven. Zou ontzettend fijn zijn! Dankje wel alvast Very Happy
Gast
01-05-2008 7:16 gastt Reageer met quote




ik wil ook graag model worden maar ben 1.55 ofzo kan dan denk je ?
Gast
14-05-2008 16:40 Re: top model worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil heel graag top model worden maar weet niet hoe. Ik heb donker bruin haar en bruin ogen en ben 13 jaar ik wordt 2 april 14. Ik wil top model niet voor het plezier worden, maar ik vind het leuk om top model te worden als julie zeggen je moet naakt in de foto ik doe het ik doe alles wat julie zeggen ik wil heel graag top model worden



Onder de 165 is naakt niet toegestaan, sorry
Gast
14-05-2008 18:15 Re: top model worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil heel graag top model worden maar weet niet hoe. Ik heb donker bruin haar en bruin ogen en ben 13 jaar ik wordt 2 april 14. Ik wil top model niet voor het plezier worden, maar ik vind het leuk om top model te worden als julie zeggen je moet naakt in de foto ik doe het ik doe alles wat julie zeggen ik wil heel graag top model worden



Als je zo gedreven bent moet je me maar een mailen, info@renesloot.nl
Gast
21-05-2008 21:10 Ben ik geschikt of niet Reageer met quote




Ben een meisje van 15 jaar word 16 dit jaar nog.
ben 168cm en niet echt lelijk
zou dus graag modellenwerk willen doen maar heb geen flauw idee hoe ik er aan moet beginne
kan mss iemand tips geven ???
Xxxx
Gast
22-05-2008 16:44 Model worden!.. Reageer met quote




Ik ben een spontane, knappe meid, en ik wil super graag model worden!

alleen... waar kan ik me inschrijven?
weet iemand het?
zeg het me dan zo snel mogelijk

doeidoei
Gast
31-05-2008 16:01 anime/manga project Reageer met quote




Voor een anime/manga project ben ik nog op zoek naar (amateur)modellen met een aziatische achtergrond. Ook mensen die daar buiten vallen zijn kunnen eens een kijkje op mijn site nemen.

Met vriendelijke groet,
Jan Strijker

Site: j2o.europanet.nl
(Gelieve te openen met Internet Explorer)
Gast
12-06-2008 15:04 modellen werk Reageer met quote




Ik wil graag modellenwerk doen, veel mensen in mijn omgeving zeggen dat het echt iets voor mij is en ik heb de looks etc. ervoor, zelf zag ik het eerst niet maar als ik een beetje poseer voor de spiegel hahah dan zie ik het zeker!

Maar hoe of waar kan ik me inschrijven ik heb trouwens ook geen foto's... wat moet ik doen.. dank
Gast
16-06-2008 15:53 fotomodel? ja/nee Reageer met quote




HoiHoi!
ik ben een meisje van 13, en wil graag model worden,
ik krijg altijd veel complimentjes &mensen zeggen ook dat ik me moet inschrijven bij een modellenbureau,
maar ik ben bang dat ik wordt afgewezen.
ik ben ook maar 1.70 en groei niet zoveel meer.
hebben jullie misschien tips?
alvast bedankt'
xx' onzeker meisje.
Gast
17-06-2008 13:16 lotte Reageer met quote




heeey. ik zou heel graag model willen worden.
mijn vrienden zegge dat ik me maar eens moet in schijven maar ik vind mezelf niet mooi genoeg.
En ben ook te klein 1.65 en ben 14 jaar oud.
Gast
21-06-2008 17:40 Modellen gezocht Reageer met quote




Wij hebben nog een aantal plaatsen voor modellen.

Kijk op onze site vvisps.nl onder het kopje modellen.

En klopt, iedereen kan model worden, niet iedereen is op zoek naar hetzelfde.
Gast
10-07-2008 16:22 inschrijven modellen bureau Reageer met quote




hoooii, ik ben 11 jaar oud & word in juli 12. ik wil heel graag model worden, maar ik heb niet echt 200 euro ofzo om foto's te maken. ik weet ook geen modellen bureau waar ik me in kan schrijven. kan je me a.u.b. helpen?
ik ben radeloos en wil het heel graag! anders kan je misschien op mijn hyves kijken: www.peasbrother.hyves.nl
Gast
30-07-2008 15:43  Reageer met quote




hoi
ik ben 13 jaar ben 1.50 m lang ik weeg 35 kilo en heb maatje 36 in de schoenen. Ik heb best wel lange benen. Ben 15% Grieks dus heb bruine haren en ogen. Veel mensen zeggen dat ik een model moet worden. Ik zelf wil het ook heel graag, dus heb nog geen ervaring. Maar ik heb wel niet veel geld om te betalen voor foto's te laten maken en me in te schrijven bij een modellen bureau. Zelf kleed ik me best wel modern, maar heb niet veel geld om dure kleren enz te kopen. Dus heeft iemand goeie tips of intresse ...

Groetjes Ruby

edit Numix: sorry, graag geen e-mailadressen vermelden
Gast
07-08-2008 15:40 hooii ik wil fotomodel worden Reageer met quote




hooiii ik ben mamia en ik ben 13 jaar ik zou graag fotomodel worden maar ik wordt vaak afgewezen omdat ik bruin ben maar als iemand interessen ofzo in me heb voeg me dan toe me msn is : ***

edit Numix: sorry, graag geen e-mailadressen vermelden
Gast
08-08-2008 15:11 Model worden. Reageer met quote




Hey! Ik ben een meisje van 12 jaar ik ben 1.62. Ik heb mooi dik bruin beetje krullend haar en ze zeggen dat ik wel iets voor een model ben. Ze zeggen dat ik altijd goed op foto's terecht kom! Dus ik hoop dat ik een model kan worden!

xx Sheila
Gast
27-08-2008 18:12 model worden Reageer met quote




mail eens wat foto's wie weet, en waar woon je staan je ouders er achter etc. mail naar info@renesloot.nl
Gast
11-09-2008 15:49 model worden Reageer met quote




wij zijn 2 meisjes van 13 en willen model worden.
wij wonen in noord-Brabant.
is er misschien ergens een modellenbureau die jongere meisjes aan wil nemen?
wij wachten op bericht..
Gast
17-09-2008 13:58 Goldie Reageer met quote




Hallo damens

ik ben nu model en het gaat tot nu toe best goed
ik denk wel dat ik jullie een paar tips en met mensen in contact kan brengen
als jullie meer willen weten
Gast
21-09-2008 8:28 wat te doen... Reageer met quote




Hallo, ik wil graag naar een modellenbureau, maar wat moet ik precies zeggen als ik daar binnen kom? weet iemand dat?

MVG Remco
Gast
09-10-2008 18:11 searching models Reageer met quote




hoi..if you are interested in becoming a model.. I ll be glad to help you with your portfolio.. I m a photographer trying something in fashion photographie also.. by the way you can have the photos for free and we can work togheter in your own photos... photo studio..
here my email.. if you are interested.
rapiderosky2010@hotmail.com
markos
Gast
13-10-2008 18:01 Model worden Reageer met quote




kben een jongen van 16 en kzou graag model worden hoe gaat dit in zijn werk
Gast
09-11-2008 1:00 model worden Reageer met quote




ik ben rachel
ben 13 jaar en weeg 55 kilo
ben 1.73 lang en wil dolgraag model worden

anders kijk even op sugababes.nl/rache!!

of hyves.nl/mini-paris-hilton.nl
Plaats Reactie Pagina 2 van 15
Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden