NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

biografie Conny Boendermaker voor boekverslag

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
24-11-2004 16:07 biografie Conny Boendermaker voor boekverslag Reageer met quote




Ik ben een boekverslag aan het maken over een boek van Conny Boendemaker, ik heb het boekverslag bijna af maar moet nog een onderdeel doen en dat is het onderdeel schrijver. Maar ik kan haast niks over Conny Boendermaker vinden. Hebben jullie misschien informatie over haar, en als jullie dat hebben zou ik graag een biografie willen hebben, een bibliografie en wat voor soort boeken ze schrijft. Bij voorbaat dank.
 




Gast
22-02-2005 17:15 biografie van conny Reageer met quote




ik heb alleen dit stukje gevonden en ik heb het zelf ook gebruikt, misschien heb je er wat aan..!

Conny Boendermaker is lerares Nederlands en taalkundige. Zij werkt op een pabo, een opleiding voor leerkracht basisonderwijs. Eerder gaf ze les aan leerlingen met lees- en schrijfproblemen en aan anderstaligen. Voor 'Het verhaal van Anna' werd ze door de stad Gent (België) genomineerd voor de jeugdliteratuurprijs. Bij uitgeverij Kimio publiceerde ze al een tweetal boeken.

'Conny Boendermaker heeft met 'Het verhaal van Anna' een prachtig boek geschreven. Het verdriet van Anna en haar verwarring kan je bijna voelen als je het leest.'
Gast
10-03-2005 18:20 auteursbeschrijving Reageer met quote




Ik moet een auteusbeschrijving maken, maar ik kan alleen maar kiezen tussen nina rauprich en conny boendermaker.
het liefste doe ik over conny, zodat ik bij nina een gedicht kan maken.

kan iemand mij helpen??
als je info over nina rauprich of conny boendermaker hebt,
graag even mailen naar ************

dank je wel
ruth

edit: e-mailadressen worden verwijderd. Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).
janah
18-11-2005 20:58 boekverslag Reageer met quote
Gast



hallo,
ik ben janah
ik zoek informatie over conny boendermaker
waar ze geboren werd enz..
kan iemand mij helpen?
Gast
23-11-2005 15:34 Boekverslag Reageer met quote




k moet boekverslag maken over Het verhaal van anna. maar nu kan ik niet vinden welke boeken Conny boendermaker allemaal heeft geschreven ?! kan iemand mij helpen ?
shallon
30-11-2005 11:56 Re: biografie van conny Reageer met quote
Gast



Embarassed ik will een verhaalslag ken je mij helpen
Gast
20-12-2005 15:06  Reageer met quote




Conny Boendermaker

Het vehaal van anna
Echt een keer lezen als je tijd hebt !!
Gast
28-12-2005 11:14 Re: Boekverslag Reageer met quote




Anonymous schreef:
k moet boekverslag maken over Het verhaal van anna. maar nu kan ik niet vinden welke boeken Conny boendermaker allemaal heeft geschreven ?! kan iemand mij helpen ?


ja ze heeft het :
verhaal van anna
en bij oma en opa geschreven meer weet ik ook niet Sad
Gast
13-01-2006 20:37 conny boendermaker Reageer met quote




ik kan ook niet veel over haar vinden ik weet alleen dat z ehet boek van: het verhaal van anna heeft geschreven .. mooi boek trouwens echt een aanrader !! gaat over de de dood van haar oudere broer .. de rerst veklap ik neit maar op het inde kom alles goed .. maar dat is te verwachten Wink
Gast
17-02-2006 10:59 het varhaal van anna Reageer met quote




ik heb het verhaal van anna ook gelezen en ik vind het een heel mooi boek maar ik kan zelf ook geen info over der schrijver vinden sorry..!
Gast
26-02-2006 21:39 nina raubrich Reageer met quote




heeft er iemand misschien een biografie van nina?
Gast
23-04-2006 17:33 nina Reageer met quote




ey
k ben een boekverslag over nina rauprich aan et maken
wie weet een site
info. over nina moet k hebben
okeej laat et me wetene
Gast
28-05-2006 10:31 Het Verhaal Van Anna Reageer met quote




als jullie het hebben gemerkt staat er achterop in de boek 7 boeken die ze al heeft gelzen (Veel Plezier)
Gast
02-06-2007 11:55 Re: nina raubrich Reageer met quote




Anonymous schreef:
heeft er iemand misschien een biografie van nina?
nee maar ik moet ook een biografie van nina rauprich maken. Kan iemand mij helpen en heel snel aub!!!
Gast
14-11-2007 19:59 Het verhaal van Anna Reageer met quote




Ik heb het boek : het verhaal van Anna gelezen. Het is een mooi boek. Alleen heb ik moet informatie over Conny Boendermaker hebben maar is nergens te vinden?? Weet misschien iemand anders een site over Conny Boendermaker?
Laat het even weten. Dankjewel ! DOEGG
Gast
01-04-2008 17:17 Re: biografie van conny Reageer met quote




dankje voor de info!!

Anonymous schreef:
ik heb alleen dit stukje gevonden en ik heb het zelf ook gebruikt, misschien heb je er wat aan..!

Conny Boendermaker is lerares Nederlands en taalkundige. Zij werkt op een pabo, een opleiding voor leerkracht basisonderwijs. Eerder gaf ze les aan leerlingen met lees- en schrijfproblemen en aan anderstaligen. Voor 'Het verhaal van Anna' werd ze door de stad Gent (België) genomineerd voor de jeugdliteratuurprijs. Bij uitgeverij Kimio publiceerde ze al een tweetal boeken.

'Conny Boendermaker heeft met 'Het verhaal van Anna' een prachtig boek geschreven. Het verdriet van Anna en haar verwarring kan je bijna voelen als je het leest.'
Gast
14-12-2008 12:17 Het verhaal van Anna Reageer met quote




Hallo,
Achter kant van het boek staat heel veel info over Conny Boendermaker
Gast
07-02-2009 16:22 help Reageer met quote




Ik moet een foto van u en een korte biografie hebben voor nederlands tegen 12 februari 2009 de biografie heb ik al zou u a.u.b een foto van u willen doorsturen?
Gast
24-02-2009 12:11 Nina Rauprich Reageer met quote




Hallo iedereen, ik moet voor Nederlands een paar vraagjes oplossen i.v.m Nina Rauprich en "Als wolven in de nacht".
Zou iemand mij een site kunnen geven, waar ik de biografie vindt?
Dankuu
Gast
22-06-2010 13:59  Reageer met quote




ik moet een boek veslag maken en ik kan er niks van deze vragen moet ik beandwoorden
1. gegevens van het boek:
a. wie is de schrijfster
b. wat is de titel van het boek
2. personen:
wat is de belangrijkste personen van het boek.
vertel meer voer hen. Hoe zien ze er uit, karakter etc.
3. probleem en afloop:
a. wat is het belangrijkste probleem, gebeurtenis in het boek.
b. Wordt het opgelost.
c. Hoe vind jij deze oplossing
4. titel:
waarom is er voor deze titel gekozen
5. eigen mening:
wat vond jij van dit boek? Waarom vont je dat?
6. opdracht:
B. schijf een recensie over dit boek
kan iemand mij helpen
Gast
11-04-2011 21:00 Anna Reageer met quote




het is een prachtig boek
ik zou je aan raden om die boek te lezen
ik ben zelf in het midden van Het boek moet het nog uitlezen
geweldig boek ga zo door(L)
Gast
04-12-2011 15:44 de nieuwe klas Reageer met quote




ik heb een vraag
zou ik informatie mogen over conny boendermaker voor mijn boekverslag en zou ik meer informatie mogen over het boek zelf
Gast
09-10-2023 18:24 conny boendermaken Reageer met quote




ik heb een vraag aan conny boendermaker hoe oud is ze heeft ze kinderen
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden