NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

beveiliger te paard

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WERK / OPLEIDING
Gast
24-11-2004 15:38 beveiliger te paard Reageer met quote




Ik zou graag willen weten welke bedrijven in nijmegen e.o werken met
paarden?Dus beveiliger te paard
 




Gast
26-09-2006 17:02 bedrijven en opleidingen beveiliger te paard regio rotterdam Reageer met quote




ik wil graag weten welke bedrijfen er in regio rotterdam zijn voor de opleiding beveiliger te paard. ook wil ik graag weten of er in regio rotterdam een opleiding is voor beveiliger te paard.

vriendelijke groet simone van dorst
Gast
29-09-2006 10:51 Re: bedrijven en opleidingen beveiliger te paard regio rotte Reageer met quote




Ik wil graag als beveiliger te paard gaan werken. Ben al in opleiding? En zoek al werk als beveiliger te paard. Liefs in de regio ROTTERDAM. Hoop snel iets jullie u te horen.

met vriendelijke groet lisette,
Gast
03-07-2007 10:46 bedrijven en opleidingen beveiliger te paard regio rotterdam Reageer met quote




Ik wil de opleiding beveiliger te paard bij best alert gaan volgen maar wil inderdaad eerst weten of er zoiezo bedrijven zijn in omgeving rotterdam die gebuik maken van beveiliging te paard en of er vacatures zijn? Hoop snel iets te horen,

Met vriendelijke groeten,

manon
Gast
14-07-2007 16:53 beveiliger te paard Reageer met quote




hallo
Zijn daar al opleiding en vacatures voor dan?
IK heb wel mijn diploma beveiliger maar dat lijkt me helemaa geweldig als dat terpaard kon doen
groetjes
rozelyn
Gast
09-03-2011 23:17  Reageer met quote




ik ben bezig met de opleiding beveiliging. en wil beveiliging op paard gaan doen waar kan ik dat doen in regio noord holland.
groeten kelly
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden