NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

dvdrecorders provision blokker

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
16-11-2004 9:14 dvdrecorders provision blokker Reageer met quote




Hallo,bij de (Wink.) Blokker verkopen ze een DVD RECORDER van Provision voor 199 Euro graag vernam ik of dit een beetje kwaliteit is en wat het juist inhoud = Brandt DVD+R DVD+RW

Leest DVD,DVD+R,DVD+RW,DVD-R,DVD-RW,CD,CD-R,CD-RW,MP3&JPG
 




Gast
08-12-2004 1:20 Re: dvdrecorders provision Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,bij de (Wink.) Blokker verkopen ze een DVD RECORDER van Provision voor 199 Euro graag vernam ik of dit een beetje kwaliteit is en wat het juist inhoud = Brandt DVD+R DVD+RW

Leest DVD,DVD+R,DVD+RW,DVD-R,DVD-RW,CD,CD-R,CD-RW,MP3&JPG
Gast
18-02-2005 8:15  Reageer met quote




hoi ik heb er ook zo een
alleen ik kan de zenders niet gelijk zetten met de tv
weet jij hier meer overr hoe ik dat kan doen?
voor de rest werkt hij prima
irma
27-02-2005 11:43 dvd recorder Reageer met quote
Gast



hallo
ik heb ook een dvd recorder van blokker sinds november heb er nog geen problemen mee gehad maar sinds een paar dagen kan ik helemaal geen beeld meer krijgen wie weet wat dat is dan hoor ik dat graag
Gast
29-03-2005 8:32 Provision Reageer met quote




Mensen, destijds heb ik mij bij Blokker een surround system gekocht van Provision....en das echt brol !!! Ik krijg dat system niet op mijn tv aangesloten !!! Ik heb zelfs een technieker in huis gehaald om het aan te sluiten op mijn tv maar zelfs hij begreep er niets van!! Daarmee ben ik ten einde raad op zoek naar een contactadres,email of telefoonnummer van Provision om mijn probleem voor te leggen. Indien jullie een contactadres kennen,gelieve mij aub te mailen op *******@hotmail.com
Alvast hartelijk dank !!

edit: e-mailadressen worden verwijderd. Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).
Gast
31-08-2006 19:35 provision dvd recorder 1000( blokker) Reageer met quote




Als ik op een andere dvd recorder (dvd+) iets op neem, en wil die dan afspelen op de provision dan werkt dat niet.
Mits ik niets heb van documentatie over dit toestel weet ik niet wat te doen of waar de fout lig.
Kan iemand mij helpen AUB
Dank op voorhand.
Gino
Gast
11-11-2006 19:56  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Als ik op een andere dvd recorder (dvd+) iets op neem, en wil die dan afspelen op de provision dan werkt dat niet.
Mits ik niets heb van documentatie over dit toestel weet ik niet wat te doen of waar de fout lig.
Kan iemand mij helpen AUB
Dank op voorhand.
Gino

jij moet finalizering ( block dvd) afsluitin anders speel niet
Gast
02-06-2007 14:40 provision dvd / universele afstandsbediening code Reageer met quote




wie kan mij vertelen waar het merk provision onder vald ik heb un afstandbediening gekocht maar het merk komt er niet in voor ik hoop dat iemand mij daar bij kan helpen .ps vriendelijk dank vast voor je hulp afz rt kok uit amsterdam
Gast
06-09-2007 9:11 Provision dvd recorder (Blokker) Reageer met quote




Deze recorder heb ik ook. Op de zeer onvolledige gebruiksaanwijzing staat vermeld Model DVR777P. Het is een ongelofelijk ontoegankelijk apparaat. Op de opnamenlijst kan ik geen opnamen wissen. Als ik een nieuwe opname wil programmeren, dan moet ik van een oude de datum, de tijden enz. veranderen. Hoe ik een showviewnummer moet ingeven is me onduidelijk. Er is geen enkel menu waar dat in voorkomt. Wie is de fabrikant van dit onhandige ding. Daar zou men toch nadere inlichtingen moeten kunnen vragen. Graag reakties van mensen met positieve ervaringen, als die er zijn.
Gast
01-11-2007 18:42 provision dvd recorder Reageer met quote




Ook wij hebben zo,n recorder komen niet in het menu krijgen de kanalen niet opgeslagen staat niet in de gebruiksaanwijzing weet iemand hoe wij in het menu kunnen komen
Gast
14-09-2008 13:42 gebruiksaanweizing Reageer met quote




Hallo heb er iemand een nederlands gebruiksaanweizing voor dvd recorder van het merk provision.
graag een reactie.
Gast
06-02-2010 15:49  Reageer met quote




Zit hier een hdmi aansluiting in??
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden