NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Internet, mijn visie.

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> ALGEMEEN
Lauw
15-11-2004 20:18 Internet, mijn visie. Reageer met quote




Wat ik allemaal doe op internet is natuurlijk niet zo heel erg interessant, MSN, spelletjes, een beetje wat iedereen doet. Maar die spelletjes daar wou ik het dan dus even over hebben. Ik heb namelijk altijd, maar dan ook altijd, dat ik een spelletje vind op internet en het dan echt heel erg veel en vaak speel, maar dat ik het daarna gewoon niets meer aan vind. En dan vind ik weer eens ergens een spelletje en dan gaat het hetzelfde. Dit heb ik eigenlijk ook met sites. Sommige sites zijn erg orgineel, kun je iets leuks doen enzo, maar na een tijdje wordt het gewoon saai. Gelukkig komen er altijd weer nieuwe dingen op het internet en zo zal ik me nooit meer gaan vervelen, alhoewel, dat MSN hè, wat iedereen heeft, dat is toch eigenlijk ook vrij nutteloos? De helft van de tijd chat ik met mensen die ik de volgene dag of zelfs diezelfde dag nog zie! Wat heeft het dan voor zin? Ik snap best dat als iemand die je kent in Amerika ofzo zit het handig is om over internet contact te hebben, maar ik vind het zelf eigenlijk toch altijd leuker om iemand gewoon te zien, of zijn/haar stem te horen.
Ik heb deze principes wel, maar eigenlijk hou ik mij er niet echt aan Embarassed want face it, alles kan echt op internet tegenwoordig. En er komt misschien wel een tijd dat alles over internet zal gaan, maar ik hoop dat ik dan niet meer leef, want ik vind contact met andere mensen erg belangrijk. Dat moet niet verloren gaan.
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden