NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Msnen msnen en nog eens msnen
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
maartj0ew
24-10-2004 15:45 Msnen msnen en nog eens msnen Reageer met quote




MSN

Ik denk dat jullie het probleem allemaal we kennen. Het wordt eigenlijk wel te gek he, al dat gemsn door die jongeren!!Het enige wat ze doen is achter de computer zitten te msnen!!
het grapje van de vierkante ogen kan nog wel eens echt worden

En wat is daar eigenlijk zo leuk aan?

Dat vraag ik me ook eens af, zelf msn ik ook alleen als ik echt denk wat er nou zo leuk aan is komt er geen antwoord. Het is meestal onzin wat je zegt. Je zegt iets van: "hoi hoe gaat het met mij goed verder nog iets gedaan?" en dat was het dan wel zo'n beetje.

en met wie praten ze dan?

De meeste kindere praten nog niet eens met klasgenootjes maar meer met wild vreemde mensen. Ze kunnen niet inzien dat het heel erg gevaarlijk kan zijn!! Zo'n wild vreemde meneer/mevrouw kan wel zeggen dat ie 12 is maar dat hij misschien wel 41 is en dat hij/zij een afspraakje wil maken om dat ze zeggen gewoon te gaan praten, terwijl ze eigenlijk iets heel anders in hun gedachte hebben!! Ik zal hier maar niet plaatsen wat dat kunnen jullie zelf ook wel verzinnen!!



Wat ik nou eigenlijk wil zeggen

Msn is levensgevaarlijk kinderen worden veels te veel verwend. Ik gun het wel dat er wordt gemsnd maar ze moeten wel opletten, maar als je ze straf wilt geven is het misschien wel zo slim om internet 1 week af te pakken dan doen ze ook eens wat meer dan alleen achter de computer zitten!!Natuurlijk is dit mijn mening![/b]
 




Gast
02-03-2005 8:48 msn is niet wat je allemaal denkt Reageer met quote




msn is wel leuk maar kan ook heel raar aflopen.
wat je wel eens hoort dat mensen,jongeren met iemand chatten en dat iets gaan afspreken om elkaar te ontmoeten je denkt dan dat je een leuk iemand ontmoet maar in werkelijkheid is het een man/vrouw van een jaar of 30 dus mijn advies is spreek nooit iets af via msn want je weet nooit we er aan de andere kant met je chat
lonneke
23-04-2005 12:53 ik wil msn Reageer met quote
Gast



kunnen jullie mij een maand gratis msn geven Embarassed Embarassed
Gast
23-04-2005 19:42  Reageer met quote




is msn niet gewoon gratis...?
maartj0ew
26-04-2005 14:10  Reageer met quote




Uhmm ja dat is ook gewoon gratis Wink
Gast
29-04-2005 10:46 hey Reageer met quote




wij willen op school msnen maarzowat alles is geblokt weet jij nog een andere adres?
Gast
08-05-2005 20:51 hanna help me met en andere site te bendeken Reageer met quote




ik heb geen msn meer op mij computer hij doet het per maan alleen maar wie kan me helpen om een andere website te bedenken ik ziet altijd op de com om het te probeeren maar het lukt me niet (K) help me groeten hanna
Gast
08-05-2005 20:52 Re: hey Reageer met quote




Anonymous schreef:
wij willen op school msnen maarzowat alles is geblokt weet jij nog een andere adres?

www.msnopschool.nl
am
10-05-2005 10:31 Re: hey Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
www.msnopschool.nl

bij http://www.messfreak.be/msnopschool.php , alleen ik kan daar geen gesprekken voeren en ook niej op www.msnopschool.nl!!!!
Gast
16-06-2005 18:32  Reageer met quote




ik wil kunnen msn zonder dat ik steeds weer gezuer krijg ben je voorschtig
Gast
20-06-2005 11:07 msnen Reageer met quote




kijk ik wil ook op sgoolmsnen dan moet je naa www.messengerland.nl gaan die doet het meestal wel denk ke
Gast
21-06-2005 19:55  Reageer met quote




dat veel jongeren teveel msnen, okee. maar dat je dan als argument geeft dat je niet wie er aan de andere kant zit vind ik wel een beetje jammer. ik bedoel, dat is volgens mij het probleem niet. het probleem is meer dat je heel erg zinloos uren voor de computer zit die je zou kunnen besteden ana nuttige dingen die er wel toe doen.
Plaxel
25-06-2005 9:29 Re: hey Reageer met quote
Gast



am schreef:
bij http://www.messfreak.be/msnopschool.php , alleen ik kan daar geen gesprekken voeren en ook niej op www.msnopschool.nl!!!!

heej ga gewoon naar http://www.e-messenger.net/ deze gebruik ik altijd op school die doet het wel.
tazz
04-07-2005 10:22 Re: hey Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
wij willen op school msnen maarzowat alles is geblokt weet jij nog een andere adres?


jah k weet er nog wel 1tje voor je www.msnopschool.nl
ik hoop dat je er wat aan hebt!! Surprised
Gast
08-07-2005 13:31 :L Reageer met quote




wat doen jullie dan op internet en over msn praten...zoek dan een hobby
DJ Tiesto
29-01-2006 22:10 MSNen Reageer met quote




Hey Allemaal,

Ik vind het jammer dat je op MSN nou eens geen e-mailvrienden kan opzoeken enzo dus probeer ik het maaar zo...
Ik zoek een paar leuke vriendinnen do ie met mij willen MSN met de leeftijd 13 jaar tot 15 jaar zelf ben ik 13 en eeen meisje dus wil je MSNen met mij voeg me dan toe op kerstjantje@hotmail.com Ik wil niet van die gekken die alleen op rare dingen uitgaan zoals vragen heb je een wecam enzo want dat vind ik niet fijn !!DUS NIET VAN DIE RARE GEKKEN!!


Voegme toe?

Groetjes Ciara DJ
DJ Tiesto
29-01-2006 22:11 Re: msn is niet wat je allemaal denkt Reageer met quote




Anonymous schreef:
msn is wel leuk maar kan ook heel raar aflopen.
wat je wel eens hoort dat mensen,jongeren met iemand chatten en dat iets gaan afspreken om elkaar te ontmoeten je denkt dan dat je een leuk iemand ontmoet maar in werkelijkheid is het een man/vrouw van een jaar of 30 dus mijn advies is spreek nooit iets af via msn want je weet nooit we er aan de andere kant met je chat



Ik vind dat je helemaal gelijk heb dusm ensen kijk uit
yara
05-02-2006 13:26 Re: ik wil msn Reageer met quote




lonneke schreef:
kunnen jullie mij een maand gratis msn geven Embarassed Embarassed

hallo
je kan gewoon msn downloaden of verschillende site's zoals bv
www.msn.nl
heel simpel dowloaden en klaar is kees
MSN-freak
23-10-2006 7:41 www.com92.tk Reageer met quote




MSNOPSCHOOL.nl???? ik zou naar www.com92.tk gaan veel beter
Gast
18-06-2007 17:15 Re: ik wil msn Reageer met quote




yara schreef:
hallo
je kan gewoon msn downloaden of verschillende site's zoals bv
www.msn.nl
heel simpel dowloaden en klaar is kees

heel verstandig.uitkijken met wie je op msn bent.blijf erste tijden eens alleen msnen.met afspreken moet je heel voorzichtig zijn.
Gast
20-06-2007 21:16 dames Reageer met quote




zoek wat avontuur
Gast
11-09-2007 8:39 soc42 Reageer met quote




nauw je ben wel erg dom als je een afspraak maakt met iemand die je niet hebt gezien. lijk me heel dom. ik zou die gene eerst willen zien. maar goed, bijna alle msn sites zijn geblokkeerd op mijn school!! wie weet een goede msn site waar bijna niemand van weet??
Gast
11-10-2007 12:19 maayy Reageer met quote




wtf! wie weet een site waar je kan msnen??


Kizzle
Gast
13-12-2007 12:39 Help Reageer met quote




bij ons is echt alles geblokkeerd, weet iemand nog een goede msn site?
Gast
21-01-2008 21:52 Geen msn :s Reageer met quote




Wat moeten jongeren van mijn leeftijd nu zonder msn meestal als je straf heb word altijd je msn afgepakt:s weet jij soms 1msn site voor je mobiel
Gast
06-02-2008 21:31 moppen Reageer met quote




hee,willen jullie een mop horen?nou, dan komt hij nu!

Een man zegt tegen de bar meneer:mag ik een glas bier?
hij krijgt er een.hij zegt: ik ben naar de wc!en hij legt een brief neer er staat:IK HEB ER IN GESPUUGT!!!!even later komt hij terug en er staat iets op het briefje:IK OOK!!
Gast
27-03-2008 11:11 msn Reageer met quote




echt alles waar maar MSN in voor komt is op school geblockt!!
zijn er nog opties die hier onderuit kunnen????
Gast
18-05-2008 15:54  Reageer met quote




www.ebuddy.com

werkt heel goed Wink
Gast
19-05-2008 15:51 MSN Reageer met quote




Ik weet wel een andere goeie msn:
www.messengerfx.com
Gast
21-05-2008 9:29 Heej Reageer met quote




heeft iemand echt nog een goeie site voor msn op school
alle sites zijn geblokkeerd =(
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden