NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

gasfles vullen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
20-10-2004 13:41 gasfles vullen Reageer met quote




Graag wil ik weten of er een bedrijf is in Flevoland of in de omgeving
van Amsterdam die kleine gasflessen vult.
 




Gast
02-08-2006 13:31 gasfles vullen Reageer met quote




waar kan ik en blauwe gasfles 907 laten vullen ? en wat kost dat ?
Gast
14-03-2008 19:38 Re: gasfles vullen Reageer met quote




Anonymous schreef:
waar kan ik en blauwe gasfles 907 laten vullen ? en wat kost dat ?


Die mag je niet laten vullen; die worden teruggestuurd en dan pas gevuld.
Daarom zijn die vullingen ook zo duur
Gast
06-05-2008 16:02 GASFLES 907 Reageer met quote




campinggazflessen kun je niet vullen, je kunt ze alleen omruilen. een nieuwe 907 kost normaal 30,20 alleen de vulling. dit voor ca 2,97 kilo gas en dat is razendduur. ik ben benieuwd wat de marge voor de handelaar is want op bijna elke camping of haven kun je ze krijgen. houtribhaven in lelystad bijvoorbeeld
Gast
03-10-2008 16:04 Gasflessen vullen. Reageer met quote




Hallo ??? Wakker worden !!! Een camping gaz fles vullen KOST euro 30.20 !!! en yes voor 2.97 kg. U bent toch niet gek? Kijk eens rond naar een JSP RVS gasfles. Net zo duur, gaat een leven lang mee en een vulling kost circa Euro 8.00.
Ik heb er een gekocht en wil em nooit meer kwijt.
Gast
17-11-2008 23:04 Hallo wakker worden Reageer met quote




Toch even een reactie van mij; elke gasfles moet na 10 jaar gekeurd worden, dus ook een JSP fles. Als je dus toch moet kiezen; neem een kunststoffles. Deze ontploft niet als hij in het vuur terecht komt. Ook roestvorming ontstaat er niet aan de binnenkant. Bijkomend voordeel is dat je kunt zien hoeveel er nog in zit

Groet,
Basgas
Gast
24-11-2008 20:21  Reageer met quote




Allemaal naar Rijngas Dinxperlo...deze hanteerd tenminste wel fatsoenlijke prijzen...

Sommige aanbieders zijn echt knettergek met hun prijzen..
Gast
09-01-2009 12:23  Reageer met quote




Voor het Noorden; Holthausen Hoogezand
Bekend van Radio
Daar word bijgevuld en betaal je alleen wat er bijgevuld word.
Het is maar even dat je het weet

Succes,
Basgas
Gast
11-01-2009 15:40 Basgas is een FAKE !!! Reageer met quote




Hallo Lieve Mensen,
Basgas is een FAKE. Is een Gasleverancier en heeft dus belang bij "De Verkoop Van GAS !!!" Laat je Niets wijsmaken, denk ZELF na en let gewoon op.

Goed 2009 Allemaal.
Gast
08-03-2009 15:45 Fake? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo Lieve Mensen,
Basgas is een FAKE. Is een Gasleverancier en heeft dus belang bij "De Verkoop Van GAS !!!" Laat je Niets wijsmaken, denk ZELF na en let gewoon op.

Goed 2009 Allemaal.

Overtuig uzelf
Gast
12-03-2009 13:13  Reageer met quote




wij hebben onze RVS ( die dus nooit gekeurd hoeven te worden) gasflessen laten vullen bij KAVEGAS Meikade 61 Ederveen € 26,75 per fles met BUTAAN en die kun je in Spanje op de camping zo weer omruilen.of bij benzine stations
joke
Gast
12-06-2009 10:39  Reageer met quote




hmm, eerst deed ik ook alles op gas, nu op diesel: goedkoper,veiliger, en overal te krijgen. Zoniet, dan petroleum...Ok, een kooktoestel kost even wat, maar daarna alleen maar lol!
Groet!
Gast
14-06-2009 11:12 gasfles omruilen... Reageer met quote




Omdat wij geen gas-aansluiting hebben, koken we op gas uit flessen. We hebben 2 flessen; zodra er een leeg is, ga ik hem omruilen voor een volle. Zo zitten we dus nooit zonder gas.
Prijs per fles van 15 kg: € 6,10. Daar doen we dan ca. een half jaar mee.
Groeten Willem uit Thailand - weleid@hotmail.com
Gast
14-06-2009 17:41 gasfles omruilen Reageer met quote




Bij ons ruilen we de fles ongeveer elke 5-7 maanden om voor 5,75. Fles van 15 kg. Gewoon in de buurt, op de hoek. Ze komen zelfs de nieuwe volle fles brengen en meteen lege mee terug.

Groetjes van Rodney uit Malaysia
Gast
07-09-2009 18:15  Reageer met quote




In de propaanwereld is er een Policy, men vult niet elkaars flessen...Holthausen en Kavegas lappen deze policy aan hun laars...Kavegas heeft niet voor niets hun terrein afgeschermd...

Boeven zijn het....
Gast
08-04-2010 19:36 Kunststof gasfles is KLOTEN !!! Reageer met quote




Sorry voor de uitspraak, maar koop NOOIT Meer zo'n Plastic Mormel. W A A R D E L O O S en Service NUL. Oplichters zijn het, Die plastic rotzooi hebben we duur betaald en NU is goedkoop dus Duurkoop. De fabrikant van de rommel is failliet, en laat ons kampeerders met de brokken achter.
Onze vrienden hebben destijds een JSP Gasfles gekocht en dat had ik ook moeten doen, maar ik was er te gierig voor.
Nu heb ik spijt dat ik dat niet dedaan heb. Mensen let dus op
Groet Bert
Gast
17-04-2010 22:07 Kunststofgasfles bevalt mij erg goed !!!!!! Reageer met quote




Hallo
Ik heb inmiddels 3 jaar een blauwe kunststofgasfles van het merk Holthausen.
heb des tijds mij goed laten informeren en kwam tot de conclusie dat je de RVS en aluminium flessen haast nergens kan omruilen !!!, de kunststofgasfles die ik heb kan je in elke jachthaven en kampeer winkel kopen , als je even google zie je dat 250 verkoop punten voor kunststof en circa 20 verkoop punten van RVS en Aluminium, ben het dan ook niet eens met de gene ik ben dik te vreden vind vooral het veiligheid aspect van kunststof gasfles zo mooi, deze fles kan niet exploderen een stalen fles van Aluminium ijzer of RVS wel.

Trouwens wat voor mij doorslag gaf tot kopen van deze kunststofgasfles is dat je kan zien hoeveel gas er in de fles zit hij is doorzichtig.
en hij roest niet nou dat is pas handig.

Max
Gast
25-04-2010 19:49 Re: Kunststofgasfles bevalt mij erg goed !!!!!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo
Ik heb inmiddels 3 jaar een blauwe kunststofgasfles van het merk Holthausen.
heb des tijds mij goed laten informeren en kwam tot de conclusie dat je de RVS en aluminium flessen haast nergens kan omruilen !!!, de kunststofgasfles die ik heb kan je in elke jachthaven en kampeer winkel kopen , als je even google zie je dat 250 verkoop punten voor kunststof en circa 20 verkoop punten van RVS en Aluminium, ben het dan ook niet eens met de gene ik ben dik te vreden vind vooral het veiligheid aspect van kunststof gasfles zo mooi, deze fles kan niet exploderen een stalen fles van Aluminium ijzer of RVS wel.

Trouwens wat voor mij doorslag gaf tot kopen van deze kunststofgasfles is dat je kan zien hoeveel gas er in de fles zit hij is doorzichtig.
en hij roest niet nou dat is pas handig.

Max



Wel gek dat de kunststof fles stilletjes van de markt verdwijnt.....
Kunstof is echte rommel ....enne RVS en Aluminium roesten ook niet

Wel jammer dat RVS zo duur is....en Holthausen zal het een reet roesten zolang hij maar gas verkoopt...desnoods in een termoskan...
Gast
06-09-2010 19:57 Gasfles vullen Reageer met quote




Tja dat kan ik wel beamen, RVS en Kunststof; het oxideert niet aan de binnenkant, aluminium wel weer.
Maar hoe je het ook bekijkt, elke fles heeft een keuringsdatum, en die geldt voor ELKE fles van wat voor matriaal dan ook.
Het voordeel van de kunststof is natuurlijk wel bij een brandje; je zult nooit een explosie krijgen, waarna de ravage nog groter wordt, dat kun je weer niet zeggen van die andere materialen.(je hoopt het nooit mee te maken natuurlijk)
Verder wil ik alleen maar zeggen, ik ben op deze site om mijn medemens te helpen en niet om met st..... te gooien
Ieder mag zijn eigen keuze maken, ik spreek alleen maar uit ervaringen, die ik mee maak en hoor van anderen en dat wil ik met anderen delen.

mvrgr Basgas
Gast
09-09-2010 22:50 Gasfles vullen. Reageer met quote




Mensen, Mensen wordt toch wakker !!! Het gaat de GASBOEREN toch alleen om de VERKOOP VAN GAS. Hoe meer hoe beter. Dat verhaal hierboven van Holthausen en de thermosfles is een goede vergelijking. Het is de gas boeren om het even in wat voor fles ze gas vullen. De JSP gasfles is NIET duur, maar kost meer. Dat komt toch heel anders over nioetwaar ?? De Kunststof gasfles is op zijn retour, Lees Logistiek juni 2010, aluminium korrodeerd, dus blijft het oude vertrouwde stalen gasflesje over. Zo simpel is het dus ....
Gast
22-01-2012 11:35 Re: Hallo wakker worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Toch even een reactie van mij; elke gasfles moet na 10 jaar gekeurd worden, dus ook een JSP fles. Als je dus toch moet kiezen; neem een kunststoffles. Deze ontploft niet als hij in het vuur terecht komt. Ook roestvorming ontstaat er niet aan de binnenkant. Bijkomend voordeel is dat je kunt zien hoeveel er nog in zit

Groet,
Basgas


De JSP flessen zijn incl 1 gratis keuring 30 jaar geldig. Dus je kan bijna zeggen een leven lang, De kuststoffles geeft tot op heden toch nog veel problemen. Lekken erg veel bij de hals waardoor de veiligheid in gevaar komt.
Gast
18-03-2012 22:22 Re: Gasflessen vullen. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo ??? Wakker worden !!! Een camping gaz fles vullen KOST euro 30.20 !!! en yes voor 2.97 kg. U bent toch niet gek? Kijk eens rond naar een JSP RVS gasfles. Net zo duur, gaat een leven lang mee en een vulling kost circa Euro 8.00.
Ik heb er een gekocht en wil em nooit meer kwijt.

Fout!!!! een JSP RVS gasfles gaat 10 jaar mee, dan moet je hem laten keuren bij JSP (gratis) en dan mag hij nog een keer 10 jaar mee, en daarna is het oud ijzer (chemisch afval!!!) Dus je leven lang? is dat 20 jaar?
Gast
11-06-2012 13:34 JSP flessen Reageer met quote




Inderdaad een JSP fles gaat inclusief de gratis keuring 30 jaar mee. Zonder extra kosten. Staat zelfs op mijn aankoopbon. Zie ook de site van JSP.
Ik bezit er 4 en wil zeker geen andere meer. De flessen laat ik bij een gasstation afvullen en niet via een zakkenvullende tussenhandel.
Over de kunststoffles uit Tjechie laat deze a.u.b. staan ivm fouten in de compossiet en lekkage bij de kraanaansluiting. Volgens mij erg gevaarlijk.
Gast
17-07-2012 14:16 Gasfles vullen ergens in Den haag Reageer met quote




Hallo ik heb een grijze gasfles van 10 kg, iemand een advies waar ik deze het goedkoopst kan laten vullen???
Gast
08-08-2012 18:49 Re: Gasfles vullen ergens in Den haag Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo ik heb een grijze gasfles van 10 kg, iemand een advies waar ik deze het goedkoopst kan laten vullen???


Kijk ff bij Mani op manibouwmachines.nl
Gast
18-10-2012 2:11 gasfles vullen Reageer met quote




Veel onwaarheden worden geschreven hierboven. Ga naar een erkende gassenhandelaar of gasvulstation. Want veiligheid is het belangrijkste...
Gast
16-06-2015 18:44  Reageer met quote




13 euro voor het vullen van een 904...bij Obelink...das echt niet duur...
Gast
06-04-2017 9:26 Camping gasfles vullen Reageer met quote




Kijk op de ANWB site voor vulstations in Nederland.(15 stuks)
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden