NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

b en b of boerderijtje ter overname gezocht frankrijk

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
famvanzanten
07-03-2012 10:20 b en b of boerderijtje ter overname gezocht frankrijk Reageer met quote




ik heb al eens eerder een oproep geplaatst, en waarom begrijp ik nog niet, maar heb daar nooit meer een reactie op gehad via de mail, zag nu wel dat er mensen gereageerd hebben, mijn excuses. ik ben een man van 42 en woon in schagen nh. Mijn gezin bestaat verder uit mijn vrouw(3Cool en 2 zonen (17 en 19). we hebben beide een baan, ik in de agrarische sector en mijn vrouw in de zorg. Ons idee is om te proberen een droom waar te maken en actie te ondernemen om ons in frankrijk te vestigen(misschien spanje of italie ook een optie) het idee van een b en b is dan vrij voor de hand liggend... het zou een optie zijn om mensen te ontvangen die zorg nodig hebben en zo toch een vakantie naar frankrijk kunnen maken. Ook heb ik interesse in biologisch verbouwen van groente en fruit en bloemen. Ik zie het allemaal realistisch en weet dat ik het niet romantischer moet maken dan het is. Ik ben eerlijk oprecht , hard werkend en geen opgever. Mijn eigen vermogen zit in mijn huis dat ik wellicht moet verkopen, maar alsnog zou ik een hypotheek nodig hebben voor een overname. voor info en vragen of opmerkingen kunt u me altijd mailen op blauwejeep@gmail.com . zijn er mensen , misschien ouderen die overnames hebben dan hoor ik het graag, of misschien mensen die hulp nodig hebben op een biologische boerderij en waarbij ik dan een beetje inkomsten heb, zodat mijn vrouw een b en b kan beginnen.
groet Paul van Zanten
 




Gast
23-10-2012 10:52 Betaalbare oplossing Reageer met quote




Beste Fam. van Zanten,

Wij hebben misschien voor jullie DE oplossing.
Kijk in uw mailbox op gmail.

Groetjes
F&N
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden