NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Pukkels snel weg?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
schatjesss.
04-12-2010 17:36 Pukkels snel weg? Reageer met quote




Ik kryg myn pukkels maar niet weg.. Hebben jullie nog tips??

xx
 




JulieFilez
11-06-2011 21:49 Re: Pukkels snel weg? Reageer met quote




schatjesss. schreef:
Ik kryg myn pukkels maar niet weg.. Hebben jullie nog tips??

xx

Ik gebruik een productje van Clinique, het werkt echt heel goed. Je kunt het kopen in van die schoonheidswinkeltjes waar ze clinique en chanel enzo verkopen. Anders gebruik ik ook Differine Creme, werkt ook heel goed.
Gast
17-07-2012 22:43 Pukkels snel weg? Reageer met quote




Ik heb een hele goede tip voor je(eigenlijk 3)

1. Spoel je huid schoon met warm water en zorg ervoor dat je poriën open zijn. Doe er dan een masker op met zout uit het meer. Dit brandt de eerste paar keren echt ongelofelijk, maar helpt echt. Het maakt niet uit van welk merk, maar ik heb er 1 met zeezout en modder, helpt erg goed. Wachten tot het opgedroogd is en dan met warm water afspoelen en dan incrémen met een crème die niet veel vet heeft.

2. Koop een Aloë-vera plant.
Die kun je kopen bij de intratuin.
Laat hem eerst groeien en knip dan kleine stukjes stengels af.
Snij ze doormidden en er komt een soort kleverige sap uit.
Smeer deze met het blad op je huid en laat hem intrekken.
Belangrijk is wel dat je huid schoon is, zonder make-up ofzo.
Dit moet je minimaal 2x per week doen, dan is je huid zacht en heb je na een tijd geen pukkels meer. !belangrijk! de plant is niet giftig zolang je hem niet inslikt of opeet. Drink of eet de sap dus niet!

3. Geen vette crèmes op je gezicht! dit bevordert de pukkels.
iedere keer voordat je make-up gebruikt, je gezicht met koud water wassen, zo sluiten je poriën zich en komt de make-up niet in je huid, waardoor je weer minder pukkels hebt.

Ik hoop dat het helpt. Bij mij heeft het wel erg geholpen. Ook regelmatig naar het zwembad gaan en naar de sauna helpt. En met wake-up skin huismerk crème van de etos iedere ochtend smeren is ook goed.

suc6!
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden