NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Bijbaantje (Onderwerp: Bijbaantjes 13 14 15 16 jaar zoeken)

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WERK / OPLEIDING
Gast
28-01-2010 16:41 Bijbaantje (Onderwerp: Bijbaantjes 13 14 15 16 jaar zoeken) Reageer met quote




Hallo,
Ten eerste; Dit is mijn eerste bericht!! Leuk he?!

In ieder geval, ik zoek iets om bij te verdienen!!
Wel een probleempje ik ben namelijk pas twaalf. EN ik hou ook niet zo van kranten rond brengen. Weten jullie iets?

Alvast bedankt
 




agentShirll6
04-04-2010 12:33 Re: Bijbaantje?? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,
Ten eerste; Dit is mijn eerste bericht!! Leuk he?!

In ieder geval, ik zoek iets om bij te verdienen!!
Wel een probleempje ik ben namelijk pas twaalf. EN ik hou ook niet zo van kranten rond brengen. Weten jullie iets?

Alvast bedankt


helleuw..

ik heb misschien wel wat tips voor je .. Ik hou zelf ook niet van krantenwijk Razz maar hou je van honden? misschien ken je wel iemand in de buurt met een hond, en kun je die uitlaten. (ik kreeg 5 euro per keer.. dus verdiende wel lekker Smile )
Gast
13-07-2010 16:23 bijbaantje Reageer met quote




misschien kun je ook gewoon even wachten
Gast
07-02-2011 16:43  Reageer met quote




Wachten lijkt me inderdaad ook de beste oplossing. Of; heitje voor een karweitje? Dat levert soms nog best wel veel geld op!
Gast
07-02-2011 16:46  Reageer met quote




Zou iemand weten hoe oud je moet zijn om in een supermarkt te werken? Je mag toch al 13 zijn?
~
Gast
18-03-2011 21:19 heey Reageer met quote




ik zoek een bijbaan waar ik kan werken
hoeft niet heel lang maar
genoeg om geld mee te verdienen
Gast
24-03-2011 9:02  Reageer met quote




ik heb een vraag,
ik ben 14 en word in augustus 15,
weet iemand toevallig waar ik een baantje kan vinden??
Gast
05-05-2011 22:38 baantje Reageer met quote




ik ben 13 en zoek een baantje, ik heb al krantenwijk gedaan, maar dat bedrijf stoppte!!! dus wou ik een nieuw baantje. en nu sta ik ingeschreven bij twee verschilende bedrijven voor kranten wijk maar ze hebben nog genn plek. dus ik blijf doorzoeken. dus weet toevalig imand een baantje voor mij.
Gast
30-10-2011 16:39 werk Reageer met quote




hi ik ben 13 jaar, en dringend opzoek naar een bijbaantje.
wat kan ik voor werk gaan doen. het liefste zou ik willen oppassen dus weet je een leuk adderes laat het weten.
Gast
21-11-2011 21:18 bijbaantje Reageer met quote




ik ben ook 14 jaar ik zoek ook een bijbaantje de ah mag dat niet en de meeste super markten ook niet ik vind het wel balen maar ik blijf zoeken ook al weet ik dat ik niks vind:P
Gast
14-01-2012 18:05 werk Reageer met quote




hallo
ik ben 13 jaar en opzoek naar een baantje
miss dat iemand iets weet , ik sta al ingeschreven bij een krantenbureau maawr er is geen plaats , miss weet iemand anders iets leuks ?
Gast
05-12-2012 22:59 ??? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Zou iemand weten hoe oud je moet zijn om in een supermarkt te werken? Je mag toch al 13 zijn?
~


Ik denk niet dat je op 13-jarige leeftijd al in een supermarkt mag gaan werken. Dat is iets voor volwassenen.
Gast
02-06-2013 20:36 13 jaar Reageer met quote




ik ben 13 jaar bijna 14 en ik ben op zoek naar een baantje na school, het hoeft niet veel te verdienen maar wel genoeg. Tot nu toe heb ik nog niks aantrekkelijks gevonden. En het liefst zoek ik iets in Pijnacker of Delft
Gast
02-06-2013 20:39 Re: ??? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik denk niet dat je op 13-jarige leeftijd al in een supermarkt mag gaan werken. Dat is iets voor volwassenen.

daar moet je 16 voor zijn
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden