NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Universele afstandsbediening van de action

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
16-10-2009 18:53 Universele afstandsbediening van de action Reageer met quote




Ik heb een universele afstandsbediening gekocht bij de action, helaas is deze merkloos en er wordt ook geen type nr oid vermeld (was wel lekker goedkoop"P). Maargoed, ik bezit een Proline tv en uiteraard staat dit merk niet in de lijst met codes. Heeft iemand een idee?
 




Gast
01-03-2010 21:08 universele afstandsbediening van de action Reageer met quote




Ik heb ook een universele afstandsbedining gekocht bij de action (6 in 1). Ik heb een wisi or 88 satelite reciever en kan helaas de code niet vinden. De codes die in de handleiding staan werken niet. Kan ieman mij evtl. helpen.
Gast
08-11-2010 13:52 universele afstandsbediening van de action Reageer met quote




Ik heb hetzelfde probleem, maar heb er niet eens een handleiding bij gekregen! Ik heb een Sharp televisie, zouden jullie misschien willen kijken wat voor code daarbij hoort?
Alvast bedankt!
Gast
07-12-2010 11:48 Universele afstandbediening ACTION Reageer met quote




Ik heb ook een universele afstandsbediening gekocht bij action. Ik heb geen idee hoe ik deze moet afstellen. Zelfs de handleiding biedt geen oplossing.

Ik heb de automatische zoekfunctie reeds geprobeerd, maar ik heb de indruk dat deze enkel de code geeft die ik eerder zelf indrukte. De code's werken ook niet.

Ik heb zelf een thomson tv en zou ook graag mijn dvd-speler van thomson instellen. Tot nu toe is het mij nog niet gelukt...

Iemand een idee?

Valérie
Gast
13-01-2011 17:50 sharp Reageer met quote




044 054 119 124 196 198 225 227 een van deze ?
Gast
12-02-2011 1:46  Reageer met quote




zet je tv aan, druk de set knop in op de afstandsbediening en tegelijk het knopje waar je je toestel onder wilt zetten (bijv tv1) druk hierna nogmaals set (lampje gaat nu knipperen) druk nu net zo lang op de rode (aan/uit) knop tot je tv uit gaat. als deze uit is druk dan nogmaals op de knop waar je je tv onder wilt hebben (tv1) en dan moet de afstandsbediening als het goed is werken Smile


nu heb ik ook nog een vraag nl: ik heb die afstandsbediening dus ook, maar nu heb ik op een een (of meerdere knopjes,) gedrukt waardoor ik nu alleen maar zwart-wit beeld heb :S teletekst en mn volume balk komen wel gewoon in kleur. weet iemand toevallig hoe ik weer kleurenbeeld krijg? Smile
Gast
09-08-2011 9:51 tve hc 70 home cinema Reageer met quote




wie weet de code van de action afstandsbediening voor de tve hc 70 home cinema systeem
Gast
28-09-2011 11:31 Mijn dvd gaat wel aan maar de rest reageerd niet Reageer met quote




Wie kan mij helpen met het instellen van de dvd op de afstandsbed. Hij gaat wel aan maar ik kan bv niet naar subtiteld of languages. Harder en zachter gaat wel. Weet iemand waar dat aan ligt?
Gast
19-11-2012 19:43 afstandsbedieng Reageer met quote




kan je effe een link geven van die afstandsbediening
ik heb een vriend en bij hem werkt het wel heel goed
Gast
15-03-2013 22:16 afstandsbediening Reageer met quote




Ik heb deze afstandsbediening net met de hulp van dit forum ingesteld, maar nu moet ik de zenders van mijn tv nog instellen alleen weet ik niet hoe. Als ik alleen op de knop menu/memo druk reageert hij daar niet op, maar menu staat er dan ook in het groen naast. Weet iemand hoe dat werkt?
Gast
17-04-2013 14:31 universele afstandsbediening van action Reageer met quote




Ik heb een universele afstandbediening 9 in 1 bij de action gekocht ik kan hem helaas niet instellen op mijn Phipips tv kan iemand mij helpen?!
Alvast bedankt
Gast
03-05-2014 19:56 action afstandsbediening Reageer met quote




ik heb de kleine soort en die werkt perfect... je weet wel zo'n gekleurde
Gast
12-01-2015 10:18 code tv acer Reageer met quote




hoi ik heb een tv type acer at2010 weet iemand de codes voor deze type tv alvast bedankt Silvio.
Gast
21-09-2015 11:41  Reageer met quote




wat kosten de afstands bediening bij de achtion
Gast
21-03-2016 18:19 Re: afstandsbedieng Reageer met quote




Anonymous schreef:
kan je effe een link geven van die afstandsbediening
ik heb een vriend en bij hem werkt het wel heel goed
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden