NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Dames kijk uit A.U.B!!

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
nil
05-12-2008 16:15 Dames kijk uit A.U.B!! Reageer met quote




Dames,
Romantische mannen willen allen verkering voor een verblijfsvergunning!!!
In het Oosten en Midden Oosten van Turkije is meer armoede dan in het westen, mannen en jongens denken dat Europa een paradijs op aarde is en dat je daar heel snel rijk kunt worden, ze zijn erg dominant en denken dat ze meer mogen dan vrouwen, want hoe meer je naar het oosten van Turkije gaat, hoe meer arabisch cultuur!.
In ins cultuur is maagdelijkheid 95% belangrijk en wat voor jullie een romanties vakantie liefde is, is vaak een vakantiepretje voor hun, je wordt heelaas gebruiktSad( dus kijk alsjeblieft uit!!

Ik ben turks en in nederland geboren, jammer genoeg heb ik een heleboel voorbeelden hiervan gezien..
Je bent de eerst liefde voor ze, je krijgt alle aandacht en de liefste, mooiste woorden, maar zodra ze hier een verblijfsvergunning krijgen is alles afgelopen en anders..

Als je toch een vriend hebt in Turkije; Moet hij een mooi baan hebben zodat hij goed verdiend want 50% van de Turken hebben een beter leven dan ons in Nederland qua financieel..
Test hem vaak met de vraag, hoe het zou zijn als je in Turkije zou willen blijven..
Hij moet een goed achtergrond hebben, hoog gecultureerd!![/b]

Sorry dames, maar ik wil jullie alleen maar waarschuwen..
Kan niet altijd zo slecht aflopen, maar ik garandeer het voor 95% WEL!!!

Succes Nil.
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden