NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Hoe krijg je handoeken blijvend zacht

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
15-08-2008 20:27 Hoe krijg je handoeken blijvend zacht Reageer met quote




Mijn handoeken worden allemaal ruw en hard terwijl ik was met Sunil en wasverzachter op 30 graden..
 




floor
15-08-2008 20:29 Hoe zorg je ervoor dat je handoeken blijvend zacht blijven? Reageer met quote




Mijn handoeken worden allemaal ruw en hard terwijl ik was met sunil en wasverzachter gebruik!!! ((ik was op 30 graden)).
Gast
16-08-2008 16:38  Reageer met quote




volgens mij werkt het als je ze in de droger doet.
abbycail
16-08-2008 16:54  Reageer met quote




Anonymous schreef:
volgens mij werkt het als je ze in de droger doet.

dat wou ik nou net zeggen, gebruik bijna nooit wasverzachter, gewoon in de droger en ze zijn altijd zacht...
Gast
16-08-2008 21:14  Reageer met quote




abbycail schreef:
dat wou ik nou net zeggen, gebruik bijna nooit wasverzachter, gewoon in de droger en ze zijn altijd zacht...



en wat als je nou geen droger hebt?? ((in mijn geval dus))
Gast
18-08-2008 17:42  Reageer met quote




Anonymous schreef:
en wat als je nou geen droger hebt?? ((in mijn geval dus))

een droger kopen, kan je voor een tientje al op marktplaats krijgen als je goed zoekt, heeft m'n dochter ook gedaan.
Gast
18-08-2008 21:08 handoeken Reageer met quote




ik heb ook wel eens gehoord dat je in de plaats van was verzachter, azijn of schoonmaakazijn moet gebruiken.

kan iemand dit bevestigen??
Gast
18-08-2008 22:12 Re: handoeken Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb ook wel eens gehoord dat je in de plaats van was verzachter, azijn of schoonmaakazijn moet gebruiken.

kan iemand dit bevestigen??

gebruik schoonmaakazijn voor m'n onkruid, gaat meteen dood, dus zou ik maar niet voor m'n was gebruiken, en ook geen azijn, je was stinkt dan ook nog uren in de wind lijkt mij,
Gast
18-08-2008 22:18  Reageer met quote




sorry, maar een droger is het enige wat echt werkt, al die middeltjes zijn nep en geen enkele merk wasverzachter werkt ook echt, het enige is dat je was lekker ruikt, daarom gebruik ik het wel eens, maar voor zachte handdoeken heb je toch echt een droger nodig, en zoals al is gezegt , op marktplaats kan je er goedkoop aan komen, het geld dat je er aan uit geeft bespaar je weer op al die middeltjes die je probeert en toch niet werkt.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden