NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

winplex

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
gerry
15-07-2008 17:39 winplex Reageer met quote




hallo allemaal.
ik heb een vraag..
wat is het verschil tussen supaplex en winplex.
megaplex ken ik ook.
groet gerry
 




abbycail
15-07-2008 19:06 Re: winplex Reageer met quote




gerry schreef:
hallo allemaal.
ik heb een vraag..
wat is het verschil tussen supaplex en winplex.
megaplex ken ik ook.
groet gerry

supaplex en winplex is allebei supaplex, alleen supaplex is de oude supaplex met 111 level en winplex heeft dezelfde levels en dan nog honderden dlevels.
gr abby
gerry
15-07-2008 19:11 winplex Reageer met quote




dank je wel abby.
heb je enig idee hoe ik aan winplex kan komen.
ben niet zo,n heldin op de pc.

groet gerry
abbycail
15-07-2008 20:14 Re: winplex Reageer met quote




gerry schreef:
dank je wel abby.
heb je enig idee hoe ik aan winplex kan komen.
ben niet zo,n heldin op de pc.

groet gerry

ga naar google en zet er winplex downloaden, en druk op zoeken dan krijg je een lijst, en je neemt de bovenste( dat denk ik teminste, heb net gekeken) en de weg wijst je vanzelf, druk op downloaden, als het goed is ktijg je op een gegeven moment een venstertje en daar moet je steeds op volgende drukken op een gegeven moment acceptatie aan vinken en weer volgende en dan op het laats voltooien, het duurt een paar seconden en dan begint het spel, als je dan hulp nodig hebt met levels, zie je hierboven op de lijst , hulp gevraagd met supaplex levels en hulp aangeboden met supaplex levels, ga dan naar 1 van die 2 en ik help je er doorheen, ik hoop dat het downloaden lukt...
gr abby
gerry
15-07-2008 20:27 winplex Reageer met quote




hallo abby.
ik ben een beetje dom geweest. ik heb winplex al. maar ik lees al een paar keer dat daar meer levels bij zijn maar die winplex kan ik niet vinden.
megaplex heb ik ook. is het zelfde als supaplex. alleen wat gemakkerlijker speelbaar omdat je er zelf een level uit kunt zoeken. ik ben dus onzettend benieuwd naar dat spel waar meer levels in zitten dan 111.
en ik hoop niet dat je mij vervelend vind. ben pas nieuw.
maar mijn dank is groot.

groet

gerry
abbycail
15-07-2008 21:32 Re: winplex Reageer met quote




gerry schreef:
hallo abby.
ik ben een beetje dom geweest. ik heb winplex al. maar ik lees al een paar keer dat daar meer levels bij zijn maar die winplex kan ik niet vinden.
megaplex heb ik ook. is het zelfde als supaplex. alleen wat gemakkerlijker speelbaar omdat je er zelf een level uit kunt zoeken. ik ben dus onzettend benieuwd naar dat spel waar meer levels in zitten dan 111.
en ik hoop niet dat je mij vervelend vind. ben pas nieuw.
maar mijn dank is groot.

groet

gerry

ik ken maar 1 winplex en dat is met de extra dlevels , dus dat snap ik weer niet , maar m'n uit leg blijft het zelfde, bij google dus, het is in ieder geval supaplex rebirn, zag dat er nu meerderen staan, dus probeer gewoon vanaf de eerste,
gr abby
wij hebben wel zelf extra levels gedownload , als je dat soms bedoelt, en we hebben ook russische levels in winplex gezet, als je dat bedoelt, moet je bij corina wezen, die heeft ze mij ook per email gestuurd, ze zal dit ongetwijfeld ook lezen, zo niet, dan naar het forum gaan , waar ik het zojuist over had.
gerry
16-07-2008 17:51 winplex Reageer met quote




hallo corine
dank je wel voor je berichtje. maar ben nog net zover. ik ben zo,n hampel op de pc dat ik het wel weer kan vergeten. had ze toch graag gehad. ben al op de russiche site geweest maar dan ben ik helemaal (je weet wel). maar ben toch blij dat je even gereageerd hebt. dank.

groet gerry
abbycail
16-07-2008 18:03 Re: winplex Reageer met quote




gerry schreef:
hallo corine
dank je wel voor je berichtje. maar ben nog net zover. ik ben zo,n hampel op de pc dat ik het wel weer kan vergeten. had ze toch graag gehad. ben al op de russiche site geweest maar dan ben ik helemaal (je weet wel). maar ben toch blij dat je even gereageerd hebt. dank.

groet gerry

ga weer naar de andere site en vraagt of ze je verder helpt, ik weet niet hoe je ze moet versturen, maar mij heeft ze ze via email uitgepakt verstuurd, hoefde ze alleen maar naar m'n map level in winplex te slepen.
gr abby
gerry
16-07-2008 18:11 site Reageer met quote




welke site bedoel.

gerry
abbycail
16-07-2008 18:18 Re: site Reageer met quote




gerry schreef:
welke site bedoel.

gerry

waar je al eerder was? bij hulp bij supaplex.
gr abby
gerry
17-07-2008 10:49 winplex Reageer met quote




hallo corine
zou je mij die extra levens ook kunnen sturen. ikan het niet.
ben niet zo,n held op de pc. heb veel te gauw de neiging om niet door te grukken. veel te bang dat ik iets verkeerd doe en de pc kapot maak. gaat om de extra levels van winplex.
die ik nu op heb staan heeft 111 levels net als supaplex en megaplex.
bij voorbaat mijn hartelijke dank.

groet gerry
abbycail
17-07-2008 12:15 Re: winplex Reageer met quote




gerry schreef:
hallo corine
zou je mij die extra levens ook kunnen sturen. ikan het niet.
ben niet zo,n held op de pc. heb veel te gauw de neiging om niet door te grukken. veel te bang dat ik iets verkeerd doe en de pc kapot maak. gaat om de extra levels van winplex.
die ik nu op heb staan heeft 111 levels net als supaplex en megaplex.
bij voorbaat mijn hartelijke dank.

groet gerry

ik heb ze nog in m'n email staan, en kan ze je door sturen? moet ik wel je email adres hebben , en als je ze hebt sla je ze op en ga dan naar deze computer, dan naar c station, daar zoek je in de lijst naar progam files d druk je op , dan zoek je telco, druk je op , dan ben je in je map winplex, als je die hebt, druk daar op en dan zie je in de lijst levels staan, de opgeslagen levels sleep je naar die map levels, is wel een hoop werk, maar bij mij werkt dat alleen, corina doet het weer anders geloof ik,maar dat werkte bij mij niet,
gr abby
en dan wel spel opnieuw opstarten...
abbycail
17-07-2008 12:21 Re: winplex Reageer met quote




gerry schreef:
hallo corine
zou je mij die extra levens ook kunnen sturen. ikan het niet.
ben niet zo,n held op de pc. heb veel te gauw de neiging om niet door te grukken. veel te bang dat ik iets verkeerd doe en de pc kapot maak. gaat om de extra levels van winplex.
die ik nu op heb staan heeft 111 levels net als supaplex en megaplex.
bij voorbaat mijn hartelijke dank.

groet gerry

het klopt toch niet wat je zegt, als je winplex hebt, dan zie je een lijst met levels, de onderste zijn de 111 levels waar je het over hebt, die heet classic, daar boven zie je een hele lijst dlevels staan, dat is de goede winplex, probeer anders opnieuw winplex rebirn te downloaden, bij de levels die ik je kan sturen zitten de dlevels ook, maar dan zo dat je ze allemaal kan spelen, dus elke level kan je overslaan, normaal kan je er 4 doen en pas als je er 1 haalt kan je verder,
gr abby
gerry
19-07-2008 12:29 winplex Reageer met quote




hallo allemaal

wie is zo vriendelijk om de extra levels van winplex te mailen.
ik kan het nammelijk niet van mijn eigen pc.
ik zou ze heel graag hebben.
ben beetje een dompie op dat gebied.
wie helpt.

groet gerry
en bij voorbaat hartelijk DANK.
abbycail
19-07-2008 14:54 Re: winplex Reageer met quote




gerry schreef:
hallo allemaal

wie is zo vriendelijk om de extra levels van winplex te mailen.
ik kan het nammelijk niet van mijn eigen pc.
ik zou ze heel graag hebben.
ben beetje een dompie op dat gebied.
wie helpt.

groet gerry
en bij voorbaat hartelijk DANK.

je bent zeker een dompie, ha ha.. heb al een paar x om je email adres gevraagt, maar je geeft geen antwoord, logisch als je steeds een ander forum aanmaakt, dus geef me je email dan kan ik ze sturen en lees de uitleg op het andere forum die je hebt aan gemaakt.
gr abby
gerry
19-07-2008 15:06 supaplex Reageer met quote




abby je bent geweldig.
mijn e-mail adres is:
g-koops@home.nl
en wat moet ik dan precies doen?
ik ben dus echt een dompie.

bij voorbaat DANK.

groet gerry
abbycail
19-07-2008 16:25 Re: supaplex Reageer met quote




gerry schreef:
abby je bent geweldig.
mijn e-mail adres is:
g-koops@home.nl
en wat moet ik dan precies doen?
ik ben dus echt een dompie.

bij voorbaat DANK.

groet gerry

zal ze nu sturen en als je boven leest dan staat het uit gelegd, maar dat werkt alleen als je dus inderdaad winplex hebt, ander probeer je gewoon de echte versie te downloaden..
gr abby
gerry
10-02-2010 22:04 winplex Reageer met quote




wie kan mij helpen aan winplex die gedownload is op windows xp.
zou ik graag willen hebben.
alvast heel erg bedankt.
mijn e-mail
g.koops@home.nl
naddiej
04-07-2010 15:24 Re: winplex Reageer met quote




Kan iemand mij uitleggen hoe ik de levels 3 5 6 7 van D95 speel kom niet verder


Bedankt.
willena
06-08-2010 9:01 level d98 Reageer met quote




help, ik zit vasr. met level 61. omdat ook 40, 42 en 46 al niet lukken gaat het niet meer. wie weet raad?
pien
14-11-2011 9:24 winplex 107 Reageer met quote




Ik heb een probleem met level 107 winplex. Links onderin moet je naar beneden naar links een weer naar boven. Volgens de filmpjes op You Tube kun je dan naar het blok rechts. Maar als ik hetzelfde doe als op het filmpje is die ingang geblokkeerd. Bij mij liggen er dus geen twee ballen op elkaar maar drie. Wie helpt me? Het is het enige level dat ik nog moet uitspelen.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden