NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Level 14, 24, 31

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Nicolien
13-06-2008 11:50 Level 14, 24, 31 Reageer met quote




Help!
't Zijn vast niet de moeilijkste levels, maar ik kom er niet uit!
Wie redt mijn dag?

Alvast duizend maal dank!
 




Corina
13-06-2008 12:05 Re: Level 14 Reageer met quote




Nicolien schreef:
Help!
't Zijn vast niet de moeilijkste levels, maar ik kom er niet uit!
Wie redt mijn dag?

Alvast duizend maal dank!

level 14: ga naar het linkervak. ga op de plek van het groene hokje staan en dan snel naar beneden en naar links. tegelijkertijd druk je de spatietoets en pijltje naar rechts in. ingedrukt houden tot alles is gevallen en dan naar boven om de rest te pakken. hetzelfde doe je aan de rechterkant.
gr corina
Corina
13-06-2008 12:11 Re: Level 24, 31 Reageer met quote




Nicolien schreef:
Help!
't Zijn vast niet de moeilijkste levels, maar ik kom er niet uit!
Wie redt mijn dag?

Alvast duizend maal dank!

level 24: is een kwestie van snel zijn en laat de bovenste infotron nog even zitten totdat je die ene infotron in het vak ernaast hebt gepakt. ga daarna door de poortjes naar het linkervak.
level 31: laat eerst de ballen op de vakken vallen. schuif de groene diskette een stukje naar rechts. ga dan op een vak staan en gooi de bal naar beneden als het schaartje bijna bij de hoek rechtsonder is. het vak gaan dan rechtsonder open en kan je de infotrons wat makkelijker pakken. succes.
gr corina
abbycail
13-06-2008 22:02 Re: Level 24, 31 Reageer met quote




Corina schreef:
level 24: is een kwestie van snel zijn en laat de bovenste infotron nog even zitten totdat je die ene infotron in het vak ernaast hebt gepakt. ga daarna door de poortjes naar het linkervak.
level 31: laat eerst de ballen op de vakken vallen. schuif de groene diskette een stukje naar rechts. ga dan op een vak staan en gooi de bal naar beneden als het schaartje bijna bij de hoek rechtsonder is. het vak gaan dan rechtsonder open en kan je de infotrons wat makkelijker pakken. succes.
gr corina

ha, je leeft toch nog? grapje, verveel me dood, vooral nu met dat voetballen, heb uit balorigheid d94 nog maar een keer gedaan.
gr abby
Nicolien
14-06-2008 0:20  Reageer met quote




Waar ga je bij level 14 staan als je de infotrons opslurpt? Ik krijg ze steeds niet te pakken omdat er allemaal ballen omheen zitten.

Level 31 heb ik opgelost!! Thanx!!!
Corina
14-06-2008 5:51  Reageer met quote




Nicolien schreef:
Waar ga je bij level 14 staan als je de infotrons opslurpt? Ik krijg ze steeds niet te pakken omdat er allemaal ballen omheen zitten.

Level 31 heb ik opgelost!! Thanx!!!

direct onder het vak. dus 1 naar beneden en 1 naar links.
gr corina
Nicolien
14-06-2008 15:29  Reageer met quote




???
Ik kan geen vallende infotrons opslurpen!
Doe ik iets fout??
abbycail
14-06-2008 16:34  Reageer met quote




Nicolien schreef:
???
Ik kan geen vallende infotrons opslurpen!
Doe ik iets fout??

dan ben je zeker de oude supaplex aan het doen, wij spelen winplex , daar gaat het wel

gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden