NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

funai vcr/dvd doet opeens raar...kan iemand me helpen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
18-10-2007 11:55 funai vcr/dvd doet opeens raar...kan iemand me helpen Reageer met quote




hoi ik heb een hele tijd geleden 1 a 2 jaar ofzo een funai vcr/dvd speler gekregen van mijn moeder, maar omdat ik nog geen tv had voor op mn kamer is hij netjes en veilig in de verpakking gebleven tot korte tijd geleden, heb hem uitgepakt en aangesloten en hij deed het prima.

nu heb ik afgelopen vrijdag de 12de okt hem naar onder gehaalt omdat de dvd onder de dvd niet las. aangesloten en heel de week goed gedaan, eergister deed hij het nog, was midden in een film dus besloot hem nu even af te kijken.

maakhem aan en zoek het dvd beeld op tv op nu was het al dat er 2 kleine strepen door het blauwe dvd beeld liepen (doorzichting alsof men doorspoelt) en hij maakte een geluide let daar anders nooit op dus en weet dat die ander dat ook wel eens doet met een dvd. dus ik wachten maar er kwam geen film. eruit gehaalt kijken of hij er goed in lag en weer dicht gedaan. weer niks. toen nog eens open kijken voor een krasje en weer erin gelegt. en toen onder het laden ging hij uit.

nu reageert hij nergens meer op en blijft uit, afstandsbediening en gewoon knopjes op dvd speler zelf reageren niet lichtje blijft ook uit.
stekkers zitten er goed in. mn opa heeft de zelfde heeft hem al 1 a 2 jaar en doet het zonder problemen, de mijne haal ik uit en an 15 x ofzo doet hij dit :S iemand een idee wat ik kan doen?
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden