NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

handleiding naaimachine husqvarna 150E Claudia

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
05-08-2004 14:07 handleiding naaimachine husqvarna 150E Claudia Reageer met quote




Wie is er in het bezit van de handleiding van naaimachine Husqvarna 150 E
Claudia
 




leen
16-12-2004 12:24  Reageer met quote
Gast



ik zoek de handleiding van een husqvarna combia? wie weet die:
***@hotmail.com
alvast bedankt
karin12345
17-01-2005 21:02 handleiding husqvarna 150 E Reageer met quote
Gast



Ik ben in het bezit van een nederlandse handleiding van een husqvarna naaimachine 150 E. De naaimachine is ooit bij een inbraak gestolen, de handleiding hebben ze niet meegenomen en kwam ik nu weer tegen.
karin12345
17-01-2005 21:03 Re: handleiding naaimachine husqvarna 150E Claudia Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Wie is er in het bezit van de handleiding van naaimachine Husqvarna 150 E
Claudia

zie mijn bericht hierboven, ik heb de handleiding.
Gast
26-04-2005 16:25 husquvarna naaimachine Reageer met quote




Hallo,

Met kerst heeft mijn moeder haar oude Husqvarna naaimachine naar de reperateur gebracht.
Maar hij is nu nog steeds niet klaar dat komt doordat, de reperateur onderdelen nodig heeft die hij nergens kan krijgen (zegt hij). Nou ben ik op zoek naar adressen die onderdelen hebben van oude Husqvarna naaimachines.

Mijn vraag was dan ook of jullie onderdelen hebben voor oude Husqvarna naaimachines. Of misschien een adres hebben of weten waar k verder zou kunne vragen. Na zeggen is het een hele oude naaimachine!

Bijvoorbaad dank,
Met vriendelijke groet, Lisanne Geerarts
romar1
23-05-2005 6:26 Re: handleiding naaimachine husqvarna 150E Claudia Reageer met quote




karin12345 schreef:
zie mijn bericht hierboven, ik heb de handleiding.


Heb je het nog in je bezit? Ik zit er ook verlegen om.
Sylvia1
19-02-2006 17:42 Diverse Nederlandstalige Handleidingen Reageer met quote
Gast



Diverse nederlandstalige handleidingen van alle merken naaimachines (o.a. Husqvarna) vindt u op www.naaimachinewebwinkel.nl staat uw machine er niet bij? schroom niet en mail om te vragen of we hem niet per ongeluk toch in het archief hebben...
karin12345
27-02-2006 17:15 Re: handleiding husqvarna 150 E Reageer met quote
Gast



karin12345 schreef:
Ik ben in het bezit van een nederlandse handleiding van een husqvarna naaimachine 150 E. De naaimachine is ooit bij een inbraak gestolen, de handleiding hebben ze niet meegenomen en kwam ik nu weer tegen.


Als iemand geinteresseerd is in de handleiding van naaimachine Husqvarna model 150E, stuur dan een mailtje naar ***@hotmail.com

edit Numix: e-mailadres verwijderd op verzoek, handleiding niet meer in bezit
Gast
19-11-2006 21:17 Re: handleiding naaimachine husqvarna 150E Claudia Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie is er in het bezit van de handleiding van naaimachine Husqvarna 150 E
Claudia
Gast
18-02-2008 16:20 handleiding Reageer met quote




door een erfenis hebben wij een naaimachine gekregen maar geen handleiding
Gast
27-02-2008 9:15 Re: handleiding husqvarna 150 E Reageer met quote




karin12345 schreef:
Als iemand geinteresseerd is in de handleiding van naaimachine Husqvarna model 150E, stuur dan een mailtje naar @hotmail.com


Ik heb ondertussen al iemand blij kunnen maken met deze handleiding, dus ik heb hem niet meer in mijn bezit!
(en weet niet hoe ik dit oude bericht met mijn emailadres kan verwijderen)
Gast
15-06-2008 9:54 handleiding Reageer met quote




Heb je al eens gekeken op http://www.naaimachinewebwinkel.nl/

Veel succes.
Groet Hans
Gast
02-12-2009 20:28 150 E Reageer met quote




Hallo Hans,
ik heb een 150e zonder spoelhuis,en ben geïnteresseerd in een handleiding. maar vooral in een spoelhuis. Weet jij hoe je daaraan kunt komen?
met vriendelijke groet
Gurthy
Gast
19-12-2009 21:19 claudia 150 e Reageer met quote




hans ik heb ondertussen de onderdelen voor de claudia. Naaimachinewebwinkel.nl. Nu nog een gebruiksaanwijzing wie kan me helpen?
Gast
16-03-2010 15:06 Handleiding Husqvarna Claudia 150 E Reageer met quote




Graag zou ik een handleiding willen ontvangen van Husqvarna Claudia 150E
Gast
22-03-2010 14:50 Re: husquvarna naaimachine Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,

Met kerst heeft mijn moeder haar oude Husqvarna naaimachine naar de reperateur gebracht.
Maar hij is nu nog steeds niet klaar dat komt doordat, de reperateur onderdelen nodig heeft die hij nergens kan krijgen (zegt hij). Nou ben ik op zoek naar adressen die onderdelen hebben van oude Husqvarna naaimachines.

Mijn vraag was dan ook of jullie onderdelen hebben voor oude Husqvarna naaimachines. Of misschien een adres hebben of weten waar k verder zou kunne vragen. Na zeggen is het een hele oude naaimachine!

Bijvoorbaad dank,
Met vriendelijke groet, Lisanne Geerarts


Ik ben ook op zoek naar een spoelhuis voor een oude Husqvarna Viking 700 series. Heb je adressen voor onderdelen gevonden?
Gast
21-05-2011 21:00 husqvarna Reageer met quote




ik ben op zoek naar een spoelhuisje voor de husqvarna 4300

ook zou ik heel graag de handleiding hiervan willen hebben, wie heeft deze nog in zijn bezit

sietske
Gast
19-06-2011 18:40 handboekje Reageer met quote




ik ben op zoek naar een boekje van husqvarna 2000.
model 6010
alvast bedankt koehler
Gast
04-10-2011 16:47 Handleiding Reageer met quote




Zoek de handleiding van een Husqvarna naaimachine: Claudia 150E, wie kan en wil mij daar aan helpen? B.v.d.
Gast
26-02-2012 23:02  Reageer met quote




Ik zoek voor een 27-jarighe HusqvarnaOptima 150 naaimachine een fitting voor het lampje.

Graag een adres waar te verkrijgen. Hartelijk dank voor een snelle positieve reactie.
Ik woon in Amsterdam.
Gast
02-04-2012 9:05 Re: handleiding naaimachine husqvarna 150E Claudia Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie is er in het bezit van de handleiding van naaimachine Husqvarna 150 E
Claudia

Ik zoek ook deze handleiding, is er een copie beschikbaar? Joke
Gast
01-08-2012 18:11  Reageer met quote




Kijk op naaimachinegebruiksaanwijzing.nl daar staat hij op, je kan een paar pagina,s GRATIS downloaden, voor het hele boekje moet je wel betalen maar de opbrengst is voor een goed doel....
Gast
21-02-2014 23:45  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Kijk op naaimachinegebruiksaanwijzing.nl daar staat hij op, je kan een paar pagina,s GRATIS downloaden, voor het hele boekje moet je wel betalen maar de opbrengst is voor een goed doel....

OOK wel bij deze Husqvarna's,... totaal voor meer dan 1500 naaimachines!
(***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
19-08-2014 8:48 storing aan model 150E Reageer met quote




Mijn machine wil niet meer zigzaggen, wie o wie is er bekend met dit probleem en is dit eenvoudig op te lossen?
Gast
11-08-2016 18:57  Reageer met quote




Het pedaal van mijn husqvarna 150e doet het niet meer, terwijl de machine wel handmatig bedient kan worden en het lampje het ook doet.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden