NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Tennis, wat heb je nodig om net zo te worden als zij?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Ardy Visser
22-07-2004 23:26 Tennis, wat heb je nodig om net zo te worden als zij? Reageer met quote
Gast



Tennis is een sport die over het algemeen veel gespeeld word. Welke tennisser droomt er nou niet van om in zon stadion te spelen met alle ogen op je gericht. Er zijn de laatste jaren behoorlijk wat talenten langs gevlogen, maar één van de grootste is tog wel Andre Agassi. Neem nou de partij in 1996, Andre Agassi tegen Pete Sampres, ik denk dé partij van het jaar, Pete Sampres stond voor met de stand: 6-4 6-3 4-2. En Andre Agassi kwam terug tot de stand: 6-4 6-3 4-6 5-7 3-5, en won die laatse set uiteindelijk met 6-4. Wat is er nou voor nodig om zo goed te zijn als Andre Agassi????

- Fysiek talent.
- Je moet mentaal erg goed geconentreert zijn.
- Spelinzicht.
- Goede conditie.
- Een goede trainer.
- En je moet veel tijd over hebben voor trainingen.

Als je echt goed wilt leren tennissen, moet je je niet laten afleiden door andere dingen om je heen die je uit je concentratie halen. Je wilt dingen die je leert zo snel mogelijk toepassen en daarmee partijen te winnen. Je hebt er veel geld voor over om les te nemen of een privé trainer te huren.
Het maakt niks uit wat voor lichaam je hebt, dik/dun, klein/ lang enzovoorts.
 




Gast
13-05-2005 15:20 tennis Reageer met quote




En je moet het leuk vinden!!! Dat is heel belangrijk de rest komt later!!
Gast
18-05-2005 18:24 tennis Reageer met quote




en wat nou als ik ook al op hockey zit?
is het leuk om samen op tennis te gaan??
hoevaak kun je als beginner het beste trainen toch wel 2 keer?maakt het uit als je geen competitie wilt spelen?mag je dan wel op tenniskamp?
Gast
05-06-2006 13:56 tennis Reageer met quote




Wat heb je nodig om tennis te spelen?
Gast
22-02-2008 19:35 wat heb je nodig Reageer met quote




om te tennissen heb je nodig een racket tennisballen tenniskleding, tennisschoenen meer niet!

MVG tennis master ik ben 6enkel 6 dubbel
spirisoof
13-09-2008 21:39 Re: Tennis, wat heb je nodig om net zo te worden als zij? Reageer met quote



Woonplaats: beverwijk

Ik mis nog 1 dingetje waar de meeste sporters niet zo snel aan denken, ik las een interview met Justine Henin en daarin vertelde zij dat ze gebruikt maakt van een sportdrank en een energydrank. Aangezien ik zelf therapeut ben heb ik deze producten onderzocht en snap goed dat dit meespeelt in het totale tennis gebeuren. Sporters verbruiken meer energie, dat gaat tenkoste aan vitaminen, mineralen en anti-oxidanten. Onze huidige voeding kan voor niet sporters niet meer voldoen om normaal gezond en vitaal oud te worden, kijk maar naar het aantal chronisch zieken. Daarnaast had dit product de eigenschap dat het onstekingsremmend werkt. Een klein beetje meer concentratie ... kracht....energie Succes vriendelijke groet, Richard
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden