NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Scoubidou

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> OVERIG
creastrid
20-07-2004 12:11 Scoubidou Reageer met quote




Ik heb iedere dinsdagmiddag van 13.00 tot 15.00 uur een creaclub voor volwassenen, de leeftijd varieert van 48 tot bijna 80 jaar. Mijn groep bestaat uit 1 heer en 19 dames. Alhoewel ik als vrijwilligster actief ben, wil ik toch zorgen dat iedereen het leuk blijft vinden. Kaarten maken is weliswaar erg populair, maar om nou elke maand dit te doen is voor mij te eenzijdig. Ik wil elke maand iets anders doen. En dat is dan 10 maanden achter elkaar, en dan even een pauze, vakantie van 2 maanden, maar ook dan zit ik niet stil, weer veel gesurf om aan iets nieuws te komen.Daarom surf ik regelmatig op creatieve pagina met allerlei hobbies. We hebben echt bijna alles al gedaan, wat tenminste mogelijk is binnen het financiele gebeuren. In maart vond ik yoarra.nl, met Scoubidou, een oude hobby in een nieuw jasje. Knopen met plastic touwjes, even moeilijk in het begin, maar als je het door hebt heel leuk om te doen. Mijn clubleden vonden het eerst maar niets, er is wat gezucht en gesteund. Sommige mensen kregen er zelfs nachtmerries van, maar na het nodige oefenen had iedereen het onder controle. Dat was in april, en voor het eerst sinds meer dan 8 jaar, hebben we 2 maanden hetzelfde gedaan. Als je nu om je heen kijkt, waar dan ook, dan zie je kinderen en volwassenen met die "touwtjes" in de weer. Mijn "oma's" van de club kunnen het nu hun kleinkinderen leren. En ze zijn er wat trots op, want niet alleen de eenvoudige knooptechniek, maar de ingewikkelde met meer draden en zelf poppetjes, ik noem ze mazzelmannetjes, kunnen ze voor doen. Blij dat ik was met Internet. Alweer een maand een nieuw creatief gebeuren. Hoop nog heel veel creatieve ideeen van Internet te kunnen halen. Laughing Very Happy
 




Gast
09-04-2009 13:17 scoubidou Reageer met quote




hoi het lijkt leuk en ik denk ook van wel maar ik zou het zo graag leren
en iemand vinden die het mij uitlegt.
Gast
09-04-2009 13:23 Scoubidou Reageer met quote




Dit is een oud topic, van 2004, weet eigenlijk niet of scoubidou nog wel te koop is.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden