NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Naar turkije: waar zijn jullie geweest / nog andere tips?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
Gast
04-06-2007 0:06 Naar turkije: waar zijn jullie geweest / nog andere tips? Reageer met quote




waar in turkije zijn jullie allemaal geweest, hebben jullie nog tips of bezienswaardigheden? zelf ben ik een keer op vakantie naar alanya geweest, voornamelijk strand (cliche...), een hotel in Nederland geboekt en lokaal in turkije / alanya een reisburo benaderd voor een korte rondreis. dat is op zich weer goedkoper dan die trips alles hier regelen.

maar turkije heeft natuurlijk veel meer! een prachtig land en de turkse mensen zijn zeer vriendelijk. zelf wil ik wel ooit nog naar istanbul. en zo te lezen hebben velen van jullie hier een vriendje in turkije zitten Smile wanneer gaan jullie weer? hoor graag jullie ervaringen en tips! groetjes, evelien.
 




Gast
04-06-2007 19:12 hoi Reageer met quote




je wilt naar istanbul, als ik op vakantie ga woon ik daar Very Happy
ik kan je een rondleiding geven Smile
Gast
25-06-2007 19:26 foca turkije Reageer met quote




ik ga elk jaar naar mijn favoriete land turkije. ik heb daar super veel vrienden zitten. ik ging vorig jaar naar Foca. het was een super stad. we gaan er dit jaar weer heen, dan zie ik ook al mijn vrienden weer Very Happy ik heb ook 8 maanden in turkije gewoond, dus ik ben super blij als ik weer naar turkije ga. ik ben super gek van turkije en inderdaad: de mensen daar zijn super lief!
I Love Turkey!!

kussiess joline (L) turkije
Gast
27-06-2007 0:31  Reageer met quote




Ja Turkije is geweldig! Ben er nu al 5 jaar achter elkaar geweest, en ik wordt telkens meer verliefd op het land.
Aardige mensen, lekker weer, interessante cultuur, lekker eten. Telkens als ik in Mei weer ga, lijkt net of je thuis komt Smile.

Ik ga volgend jaar Mei voor de 3e keer naar Bodrum. Bodrum vind ik het leukste stadje waar ik tot nu toe ben geweest. Ook naar Belek en Side, maar Bodrum.. Ik weet niet, gewoon súper! Leuk uitgaansleven, en gewoon heel erg gezellig!
antonieq
07-07-2007 1:42  Reageer met quote




Ik kom , als geboren hollander, sinds 1972 in turkije.
Heb sindsdien alle plaatsen van Istanbul , naar beneden, totaan Antalya gehad.
Ook ben ik vanaf Istanbul langs de zwarte zee kust totaan Orda geweest.
En vanaf Istanbul en Canakkale naar Malatya via Ankara.

Voorkeur voor mij zijn de plaatsen die NIET touristisch echt bekend zijn .
InGe91
04-09-2008 9:45  Reageer met quote




Ik ben 2x in Alnaya geweest,.. 3 jaar geleden de 1ste keer,.. en deze zomer de 2de keer,.. en nu ben ik hellemaal verliefd op het land en de taal zelf wil ik ook gaan leren,.. Very Happy ik heb 2 turkse jongens op msn,.. die bij Bacus in Alanya werken,.. Daar kwamen we elke avond,.. en ik zou zo terug willen,.. t is daar heel anders dan hier,.. ik vindt het gezelliger,..

Groetjes Inge,.. Very Happy
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden