NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 46

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
19-05-2007 21:25 level 46 Reageer met quote




Hallo,
kan iemand mij ook helpen met level 46. Ik kom er niet uit. Ik zet mezelf steeds vast.

Alvast bedankt.

Vlinder
 




Gast
19-05-2007 22:21 Re: level 46 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,
kan iemand mij ook helpen met level 46. Ik kom er niet uit. Ik zet mezelf steeds vast.

Alvast bedankt.

Vlinder

dit is een level waar bij je goed moet kijken dat je sommige vakken weer terug kan, als je helemaal links bent en naar beneden moet zorg je eerst dat de ballen die op de kant liggen links en rechts kan duwen, dan ga je helemaal naar beneden, en daar vandaan , ga je voor zichtig naar boven werken zonder dat de rechterkant dicht valt, dus steeds iets laten vallen mee naar beneden gaan en naar links duwen, je krijgt dit level ook niet 1 2 3 uitgespeeld, je zal het best wel een paar keer over moeten doen , maar op een gegeven moment zie je wel wat je kan doen, ik kan je niet meer precies zeggen hoe ik het heb gedaan, het makt ook niet zo uit welke volgorde je neemt, gewoon goed kijken, en het komt goed, ik geef je 2 dagen, als je het maandag nog niet voor elkaar hebt , zal ik het wel proberen of het me nog lukt, en dan uitleggen, laat het me dus even weten als het niet lukt, ik heb maandag pas tijd, oke?
gr abby
Gast
20-05-2007 6:30  Reageer met quote




Heel erg bedankt Abby, ik zal het proberen. Ik heb nu in ieder geval houvast.

Groetjes Vlinder
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden