NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 52

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
17-05-2007 16:14 level 52 Reageer met quote




ik kom niet uit level 52.. Volgens mij is deze level heel simpel, maar ik telkens één infatron te weinig.. Die daar rechts onder, onder alle stenen krijg ik niet te pakken, want ik sluit of mezelf op, of het infatron. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
 




Gast
17-05-2007 21:32 Re: level 52 Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik kom niet uit level 52.. Volgens mij is deze level heel simpel, maar ik telkens één infatron te weinig.. Die daar rechts onder, onder alle stenen krijg ik niet te pakken, want ik sluit of mezelf op, of het infatron. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

benader het onder aan de linkerkant , daarvoor zie je 3 ballen, 2 boven elkaar en 1 ernaast aan de linkerkant, ga onder die 2 ballen op elkaar staan laat ze naar beneden vallen en naar links duwen, ga naar rechts en haal groen weg naast de bal die op de infotron ligt, en de bal valt naar links, duw de bal ernaast ook naar links, haal de 2 infotronnen en het groen tussen de 2 ballen weg, en ga ruim naarboven over alles heen naar de rechterkant, ga daar erin, en alle infotrons pakken, nu kan je ook die infotron pakken en de bal naar links schuiven om eruit te komen,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden