NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 10,26, 41 en 43?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
27-04-2007 13:24 level 10,26, 41 en 43? Reageer met quote




Hoe moeten deze levels?

Hoe moet ik in level 10, als ik helemaal rechts ben naar beneden komen, zodat ik wel verder kan?

Level 26 kom ik helemaal niet uit?

En moet je bij level 41 gewoon heel snel zijn?

en level 43 snap ik niet hoe ik de oranje discjes moet laten vallen?
 




Gast
27-04-2007 14:35 Re: level 10,26, 41 en 43? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoe moeten deze levels?

Hoe moet ik in level 10, als ik helemaal rechts ben naar beneden komen, zodat ik wel verder kan?

Level 26 kom ik helemaal niet uit?

En moet je bij level 41 gewoon heel snel zijn?

en level 43 snap ik niet hoe ik de oranje discjes moet laten vallen?

level 10
je gaat dus daar naar beneden, pak de infotron in het hoekje rechts, pak de infotron naast de bal en nog 1 naar beneden gelijk naar rechts,1 naar beneden infotron gepakt en meteen naar links, sta je onder de bal, ga naar beneden pak de infotron en meteen naar rechts, naar beneden tot de bal en meteen naar links, laat die infotron zitten tussen de ballen, hij valt mee ,ga 5 naar beneden en naar rechts boven je een vlak groen met een bal erop, nu vallen de ballen niet meer achter je aan naar beneden , zuig de infotron links naast je en ga naar beneden, bij die 3 ballen op elkaar ga naast de 2de bal staan en zuig onder je het groen weg, en weer omhoog,
nu kan je er door.de rest volgt.
gr abby
Gast
27-04-2007 14:43 level 26 Reageer met quote




pak de rode diskette onder je en ga onder de groene( bij jou oranje?) staan, doe een paar stappen terug, de diskette valt en alles ontploft, ga er rustig achter aan, er valt een bal voor de infotron, ga er tegen aan staan en houd de spatie ingedrukt en je ziet de rode diskette weer tevoorschijn komen, ren zo snel mogelijk een paar plaatsen terug en de diskette ontploft, en de bal ook ,je kan de infotron pakken en naar de E
gr abby
Gast
27-04-2007 14:57 level 41 en 43 Reageer met quote




bij level 41 moet je indedaad gewoon snel zijn, ik ging in de rondte met de diskettes mee alle infotrons pakkend, en het is gelukt, maar ook na tig keer, en 43, heb ik helemaal uitgelegd , als je hieronder op oke drukt bij ga naar supaplex, zie je een hele lijst en level 43 staat er ook bij, als je weer iets moet weten ga dan naar die andere site, staat bijna bovenaan met al 74 pagina's, staan al heel veel levels uitgelegd, trouwens als je supaplex winplex download kan je veel beter spelen, er zijn meer mogelijk heden die je kan doen om het te halen, en je hebt dan ook een paar honderd d levels,
gr abby
Gast
08-05-2007 20:40  Reageer met quote




Hallo,

Vorige week heb ik een heeeele stomme fout gemaakt, heb ik mijn eigen naam gedeleted ipv skip level!!!!
Dus weer helemaal overnieuw beginnen, tja verslaafd he.
Ik kom niet uit level 7 , bij dat vakje links onder. Je komt daar binnen (naar beneden) en je moet zorgen dat die rij naar beneden komt, want rechts van je zit zo'n infontron. Wie weet hoe dat moet??
gr. Annet
Gast
09-05-2007 9:55  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,

Vorige week heb ik een heeeele stomme fout gemaakt, heb ik mijn eigen naam gedeleted ipv skip level!!!!
Dus weer helemaal overnieuw beginnen, tja verslaafd he.
Ik kom niet uit level 7 , bij dat vakje links onder. Je komt daar binnen (naar beneden) en je moet zorgen dat die rij naar beneden komt, want rechts van je zit zo'n infontron. Wie weet hoe dat moet??
gr. Annet

ik ken dat level helemaal, maar weet niet goed wat je precies bedoelt?
even 1 advies, nu je toch overnieuw moest, kan je dan niet beter winplex downloaden? met de oude kom je later toch weer met problemen als je uitleg vraagt, want bijna iedereen speelt winplex, en sommige levels zijn met winplex simpeler te halen, en je hebt dan ook nog een honderden dlevels die de oude niet heeft, en je hoeft niet te skippen, je kan er altijd 3 overslaan, je gaat naar google , typ winplex downloaden, en de bovenste van de rij meteen aantoetsen, en de downloading begint automatisch, je hoeft alleen maar steeds volgende aan te tikken en 1x acceptatie aan tikken en je kut meteen spelen, ik loods je daan wel door de levels waar je niet uit komt,
gr abby
Gast
28-05-2007 11:17 winplex Reageer met quote




Als ik het spel speelt dan gaat regelmatig mij computer uit HELP Harry
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden