NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 67 Get Them Out

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
sterredag
21-04-2007 8:40 level 67 Get Them Out Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Ik heb dit level ooit een keer gespeeld, maar krijg helemaal in het begin die diskettes er niet meer uit.

Wie kan mij helpen hoe dat ook alweer ongeveer zat, als ik het begin weer voor elkaar heb dan lukt de rest me denk ik wel weer.

en 71 pagina's door gaan spitten voel ik me nou echt niet uitgenodigd voor Smile
 




Gast
21-04-2007 8:59 Re: level 67 Get Them Out Reageer met quote




sterredag schreef:
Ik heb dit level ooit een keer gespeeld, maar krijg helemaal in het begin die diskettes er niet meer uit.

Wie kan mij helpen hoe dat ook alweer ongeveer zat, als ik het begin weer voor elkaar heb dan lukt de rest me denk ik wel weer.

en 71 pagina's door gaan spitten voel ik me nou echt niet uitgenodigd voor Smile

ik weet dat hij al een paar keer is uitgelegd, en ik heb nu ook even geen tijd om te kijken, maar zal even proberen of het lukt, als het niet meteen lukt zal het tot vanavond moeten wachten, misschien tot zo,
gr abby
Gast
21-04-2007 9:11 level 67 Reageer met quote




de diskette die naast je staat 5 naar rechts , duw de diskette die voor de uitgang staat helemaal omhoog en die rechts ernaast 1 naar beneden, dan omhoog en die diskette rechts 1 naar rechts, helemaal erom heen naar beneden gaan en naar links en die diskette in het hoekje duwen die heb je niet nodig, want je kunt bij 1 van die vakken een bal op een schaartje gooien die vrij komt als de boel is ontploft, dan omhoog de bovenste diskette 4 naar rechts, nu kun je alles eruit duwen als je goed kijkt,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden