NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

grounden en kyogre in Emerald

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
alfred
06-04-2007 8:30 grounden en kyogre in Emerald Reageer met quote




ik weet niet hoe je grounden en kyorge kan krijgen bij emerald
 




Swampert
03-05-2007 13:39 makkie Reageer met quote




als je de teams hebt verslagen (team aqua en team magma)
ga je naar de wheter instituut vlakbij fortree city en danpraat je het het mannetje dat jje een castform had gegeven en hij zegt waar het te warm of te regenachtig is (bijv: route 128) ga
dan naar die route zok een openning ga er in en je vind groudon save eerst wqant als hij run doet of je hem verslaat kom je hem nooit meer tegen en daarna het zelfde met kyogre maar dan moet je hem onder water zoeken dichtbij de route dat de mannetje gezegd heeft zo makkie he
claudia
16-05-2007 16:14 Re: makkie Reageer met quote




Swampert schreef:
als je de teams hebt verslagen (team aqua en team magma)
ga je naar de wheter instituut vlakbij fortree city en danpraat je het het mannetje dat jje een castform had gegeven en hij zegt waar het te warm of te regenachtig is (bijv: route 128) ga
dan naar die route zok een openning ga er in en je vind groudon save eerst wqant als hij run doet of je hem verslaat kom je hem nooit meer tegen en daarna het zelfde met kyogre maar dan moet je hem onder water zoeken dichtbij de route dat de mannetje gezegd heeft zo makkie he


ik heb de pokemonliek al verslagen en dat mannetje staat bij mij niet meer op de brug waar moet ik dat mannetje nou vinden?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden