NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 80

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
21-03-2007 15:54 level 80 Reageer met quote




ik weet niet waar ik heen moet bij level 80:S:S want je komt eerst langs 2 schaartjes en dan gaa je naar links..maar ik weet niet wat ik dan ooit moet doen..hoe je die gele bommen verschuif enzoo weet ik wel..maar moet je daar wel als eerste heen??
 




Gast
21-03-2007 16:42 level 80 Reageer met quote




ja je gaat naar boven en naar links en dan gele diskette zetten en je gaat vanzelf terug en dan de rechterkant
gr abby
Gast
13-06-2007 16:28 Level 80 Reageer met quote




wie kan mij level 80 uitleggen? of staat hij al ergens beschreven ??
Gast
13-06-2007 17:33 Re: Level 80 Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie kan mij level 80 uitleggen? of staat hij al ergens beschreven ??

pak beneden de infotrons en ga naar rechts bommen laten ontploffen en achteraan helemaal naar boven en dan naar links , pak rode diskette en ga verder naar links, 2de rode diskette pakken en weer naar links, aan het eind naar beneden en meteen naar rechts want de bal valt op de groene diskette, en je hebt maar 1 gele diskette nodig, hal in die bovenste 2 vakken al het groen weg en schuif de gele diskette helemaal tot op het bruine vierkantje en ga naar boven op het kastje drukken om hem te laten ontploffen, dan een rode zetten tegen het vierkantje naar rechts en als je daar naar binnen gaat een rode bovenaan zetten , de rode die dan vrij komt links boven waar die groene diskette zit neerzetten, 2 infotronnen vallen naar beneden en als je die hebt gepakt die bal naar links duwen,op de groene diskette daar beneden. pak eerst alle infotrons en pak 1 rode diskette om het vak boven je te openen, pak de andere 2 rode en blijf onder de rij ballen staan en zet daar een rode, en ga naar links , de ballen die vallen een beetje helpen met schuiven, zet een rode voor het poortje en pak die rode en zet daar een rode, verder moet je het zelf even proberen, als je daar klaar ben naar boven de infotron in het hoekje pakken en naar rechts en dan naar beneden, en dan naar het rechterkant van het spel, als je iets niet weet hoor ik het wel, heb nu gen tijd meer,
gr abby
tammetje001
18-10-2008 17:45 Re: Level 80 Reageer met quote




Anonymous schreef:
pak beneden de infotrons en ga naar rechts bommen laten ontploffen en achteraan helemaal naar boven en dan naar links , pak rode diskette en ga verder naar links, 2de rode diskette pakken en weer naar links, aan het eind naar beneden en meteen naar rechts want de bal valt op de groene diskette, en je hebt maar 1 gele diskette nodig, hal in die bovenste 2 vakken al het groen weg en schuif de gele diskette helemaal tot op het bruine vierkantje en ga naar boven op het kastje drukken om hem te laten ontploffen, dan een rode zetten tegen het vierkantje naar rechts en als je daar naar binnen gaat een rode bovenaan zetten , de rode die dan vrij komt links boven waar die groene diskette zit neerzetten, 2 infotronnen vallen naar beneden en als je die hebt gepakt die bal naar links duwen,op de groene diskette daar beneden. pak eerst alle infotrons en pak 1 rode diskette om het vak boven je te openen, pak de andere 2 rode en blijf onder de rij ballen staan en zet daar een rode, en ga naar links , de ballen die vallen een beetje helpen met schuiven, zet een rode voor het poortje en pak die rode en zet daar een rode, verder moet je het zelf even proberen, als je daar klaar ben naar boven de infotron in het hoekje pakken en naar rechts en dan naar beneden, en dan naar het rechterkant van het spel, als je iets niet weet hoor ik het wel, heb nu gen tijd meer,
gr abby


Weet je hoe je het vakje met die vele infrons moet spelen?

gr Tam
abbycail
20-10-2008 10:55 Re: Level 80 Reageer met quote




tammetje001 schreef:
Weet je hoe je het vakje met die vele infrons moet spelen?

gr Tam

ga door poortje naar rechts en 2 naar rechts, 3 infotrons links zuigen en 1 naar rechts, 1 omhoog en 1 naar links, links zuigen en 1 naar rechts en rechts zuigen, en naar boven en infotrons pakken. pak die rode en zet hem ook op die plaats het vak met de infotron maak je open door een bal op de schaar te gooien, en zet een rode bij die bal daaronder om naar beneden te kunnen.
gr abby
trudy r
02-10-2009 16:42  Reageer met quote




hoi abby even een vraagje over 80 a,s ik al die bommen heb laten ontploffen ga ik naar links boven pak die diskette en die infotron die daar ligt wanneer pak je die
trudy r
02-10-2009 17:56  Reageer met quote




abby ik ben eral uit
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden