NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 51

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
09-03-2007 19:26 level 51 Reageer met quote




Hallo allemaal, Ik zal misschien een rund zijn maar ik kom niet uit level 51
Is er misschien iemand die me kan helpen? Ik heb al op de hulpbladzijde gebladerd maar daar kan ik nix over vinden. Dus toch een rund?

Miss Piggy
 




Gast
09-03-2007 19:58  Reageer met quote




waar begint je probleem, of wet je het al vanaf het begin niet? dan beschrijf ik het hele leel wel, maar misschien heb je al een paar vakken gedaan? ik hoor het wel
gr abby
Gast
10-03-2007 17:22 level 51 Reageer met quote




Eigenlijk vanaf het begin al. Daar heb je 2 groene floppy's, 1 om naar beneden te gaan en de andere om het middelste vak met al die ballen en infotrons te openen, als je die heb moet je door het poortje naar boven maar dat kan niet want er zit een groen blokje voor.Die in vak rechts onder weet ik ook even niet hoe die open moeten. Ik denk dat er nog wel ergens van die gele radertjes vrijkomen en er dan een bal op moet laten vallen of zo. Als ik in het vak naast rechts onder alles heb gepakt moet je ook een poortje door verder naar links maar daar kan ik ook geen kant op met al die ballen. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest voor je.
Gast
10-03-2007 20:20 level 51 Reageer met quote




nou hier komt hij,
ga 4 stappen naar beneden en dan weer 2 stappen om hoog,
1 naar rechts 1 om hoog haal groen weg links tot vak en duw die bal naar links, haal infotron weg en het groen eronder en ga helemaal om hoog tot je naast de groene diskette staat, ga 4 naar beneden 2 naar links en 3 omhoog, ga 5 naar links en 1 omhoog, je staat nu onder groene diskette die moet naar beneden vallen, dus 2 stappen naar rechts , pak de infotronnen en ga weer naar boven naar rechts naast de groene diskette staan en duw hem naar rechts naar beneden, dan ga je naar beneden, let op dat er geen bal meevalt naar beneden, want beneden valt er al 1 bij de opening, dus je kan er net door,
ga naast die bal staan en vanaf daar 6 naar beneden 6 naar links en 3 naar beneden dan helemaal naar boven tot je niet meer verder kan , ga dan aan de linkerkant naast de groene diskette staan en duw hem naar rechts naar beneden , let op er komt een schaar uit dat vak laat die rustig langs komen , als hij zijn weg naar boven vervolgt ga jij groen weghalen bij dat vierkante vak waar nog een infotron in zit, dat doe je als volgt ga onder dat vak door en langs dat vak aan de rechterkant weer omhoog tot aan de bal en ga dan weer terug naar de andere kant van de bal , haal eventueel nog wat groen weg aan de linkerkant waar de groene diskette zat , wacht tot de schaar terug komt , laat hem weer passeren , hij gaat nu omhoog langs dat vak waar je de groen hebt weggehaald, op dat moment duw je die bal naar rechts op z'n kop en kun je de infotron pakken en die beneden ook , ga dan door de poort beneden, ga eerst helemaal om hoog pak die in fotron, ga helemaal naar links pak infotron en ga helemaal naar beneden pak infotron en dan ga je recht omhoog bij die infotron op de groene diskette naar rechts en pak die infotron, pak de infotron die voor de groene diskette ligt en haal het groen naar links weg en duw die groene diskette naar links boven op dat poortje, zodat die ontploft, pak die laatste in fotron, ga tegen de onderste bal staan en 1 omhoog en1 rechts zuigen, de ballen vallen en je kunt een bal naar rechts duwen om eruit te komen. dan zie je daar die infotron zitten met die schaar ernaast, op het moment dat de schaar even de andere kant op gaat pak je die infotron en blijft door lopen naar boven , de schaar komt achter je aan , ga tot aan die bal boven je en gauw opzij , de bal valt boven op die schaar en het vak rechts is open, nu is het moeilijk uit te leggen hoe je dat vak leeghaalt, want de schaar maakt het steeds weer anders open,dat ligt aan het moment waarop de bal op z'n kop valt, maar het is niet moeilijk, dat moet lukken, als je daar de infotronnen hebt gepakt ga je naar helemaal naar boven, daar zie je bij die scharen 2 ballen op elkaar liggen, de bovenste moet je nadat je daar wat groen hebt weggehaald helemaal naar rechts schuiven, want dat vak ernaast moet nog open, dan pak je vanaf de linkerkant de infotron en haal een vak groen weg onder die bal zodat de scharen vrijkomen, ga onder de bal staan en wacht tot er een schaar terug komt, hij komt van boven af dus je hebt maar heel kort, de tijd , gooi de bal op z'n kop, door meteen opzij naar links en naar boven te gaan op het moment dat hij het groen naast je passeert, dit kan een paar keer fout gaan , omdat er 2 scharen zijn, als je geluk hebt blijft er 1 beneden achter, de rest van de level is simpel infotronnen pakken, als je het hele level vlug even wil overzien, moet je op je tab knop drukken, nou succes, ik hoor wel of het is gelukt, of dat ik nog iets moet uitleggen.
gr abby
Gast
11-03-2007 20:23 level 51 Reageer met quote




Bedankt Abby voor de goede uitleg. Ik heb het wel verschillende keren over moeten doen omdat die radertjes me steeds te snel af waren maar ik heb hem dan toch gehaald.
Bedankt voor nou en nogeens.

Miss Piggy
Gast
04-07-2007 18:03 Hulp Nodig... Reageer met quote




Kan iemand mij het eerste gedeelte van level 51 uitleggen? en ook misschien hoe ik een plaatje in me bericht stop?

Mvg, Kasper
Gast
04-07-2007 18:07 Level 51 Reageer met quote




Hallo mensen,

Ik zit al een tijdje met level 51 maar weet maar nie hoe ik die moet uitspelen of iemand mij het uit kan leggen. Alvast bedankt!

Groetjes Justin

edit Numix: niet dubbelposten aub
Gast
04-07-2007 22:01 Re: Level 51 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo mensen,

Ik zit al een tijdje met level 51 maar weet maar nie hoe ik die moet uitspelen of iemand mij het uit kan leggen. Alvast bedankt!

Groetjes Justin

edit Numix: niet dubbelposten aub

kijk hier boven daar heb ik hem uitgelegd
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden