NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 55

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
10-02-2007 0:22 level 55 Reageer met quote




kan er mij iemand a.u.b eens helpen met deze level?? ik kan niet alle snoepjes pakken in het begin!! alvast bedankt
 




Gast
10-02-2007 14:06 Re: level 55 Reageer met quote




Anonymous schreef:
kan er mij iemand a.u.b eens helpen met deze level?? ik kan niet alle snoepjes pakken in het begin!! alvast bedankt

1 omhoog , 1 naar beneden en gelijk 2 naar rechts, 2 naar boven en pak die andere 2 , de volgende vak eerst de 2 infotrons dan 1 naar beneden even wachten en dan vlug 1 naar beneden 1 links zuigen en meteen 1 naar rechts.
dan rehts 1 zuigen en 1 naar links, en pak de rest , en dan de volgende,
pak de hele rij van 6 infotrons en pak die drie in het derde vak is 1 naar beneden 1 links zuigen en terug, dan de laatste vak, pak de eerste infotron beneden je en zuig die ander beneden je weg en ga weer omhoog , wacht tot alles is gevallen en zuig dan de meest linkse infotron weg, ga weer omhoog en de bal die op de andere infotron lag die valt , pak de laatste 2 en ga naar rechts en dan die bal terug duwen.
gr abby
Gast
10-02-2007 16:07 Re: level 55 Reageer met quote




dank je wel gr abby tis me gelukt maar het laatste stukje is vreselijk niet te doen (rechts beneden) kheb ondertussen een paar keer geprobeerd maar het lukt me niet!
Gast
10-02-2007 18:37 Re: level 55 Reageer met quote




Anonymous schreef:
dank je wel gr abby tis me gelukt maar het laatste stukje is vreselijk niet te doen (rechts beneden) kheb ondertussen een paar keer geprobeerd maar het lukt me niet!

even zeggen waar precies???
abby
Gast
14-03-2007 15:20 level 55 Reageer met quote




Ja ja daar is ze weer. Jullie zijn al bij levels D5 en D6 maar ik kom niet uit 55.haha. Had ik hem bijna maar was dat vak met al die ballen vergeten (links onderin) En dacht dat het aan het einde nog wel zou kunnen maar helaas....
Ik weet hoe er in kom maar hoe pak ik al die infotrons zonder dat ik vast kom te zitte of er niet meer uit kan?

Miss Piggy.
Gast
14-03-2007 15:50  Reageer met quote




ben het wel vergeten, maar ik weet nog wel dat als je daar binnenkomt dan zie je boven je een stapel ballen, en van de onderste 3 ballen laat je de meest linkse vallen en duw die het vak uit, dan lukt het vast wel,
gr abby
Jessje
19-03-2008 16:50 level 55 the eldritch Reageer met quote




Hoihoihoi!

Wie kan mij helpen ik kom niet verder!!
Het is bij dat stukje als je bij het begin die bommetjes hebt laten ontploffen, dan ga je naar beneden bla bla.. en dan weer omhoog, rechts door het eenrichtingsverkeersblokje, en daarna.......?
Daar kom ik niet verder.
Alvast bedankt, groetjes.
lijpalswat
19-03-2008 17:15 Re: level 55 the eldritch Reageer met quote



Woonplaats: dordrecht

Jessje schreef:
Hoihoihoi!

Wie kan mij helpen ik kom niet verder!!
Het is bij dat stukje als je bij het begin die bommetjes hebt laten ontploffen, dan ga je naar beneden bla bla.. en dan weer omhoog, rechts door het eenrichtingsverkeersblokje, en daarna.......?
Daar kom ik niet verder.
Alvast bedankt, groetjes.



ok let op, als je door het poortje komt doe je het volgende:
1 rechts, 3 beneden, 3 rechts, 2 boven 1 links, 1 rechts, 2 beneden, 3 links, 2 boven, 2 rechts, waarmee je de bom wegduwd en er 1 bal ontploft en er dus een over is.
nu ga je 2 naar beneden, 3 rechts, naar rechts zuigen tot je alles wat gevallen is hebt, 2 omhoog, 2 rechts, 4 naar beneden, 2 rechts (niet 3 dus!!!), 1 boven, 1 rechts 3 boven, 1 links, 1 rechts, nu pak je die infotrons en duw je de groene bom er aan de rechterkant af. dan duw je die bal links, helemaal naar rechts en laat hem op die bom daar rechtsbeneden vallen dan komt het moeilijke vak pas.

als je onder het muurtje staat ga je helemaal naar links en dan, 1 omhoog, en dan 4 keer naar rechts, maar wel stap voor stap!!!
1 links, 1 links zuigen, 1 links, 1 boven, 2 links, 2 omhoog, rechts zuigen, naar beneden langs de infotrons terug.

dan de rest van het level, het is voor de rest goed te doen alleen het stuk rechtsonderin is tricky, maar als je dat een paar x probeerd dan lukt het vanzelf wel. (tip anders sla je de rest van het level over tot bij dat stuk tot je dat goed onder de knie hebt.)

hoop dat je er een beetje uitkomt.

gr. lennart

PS volgende keer graag inzenden op "hulp gevraagd met supaplex levels" daar is iedereen actief...!
Wink
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden