NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Vluchten naar Paramaribo

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> archief
Onbekend
15-06-2004 15:26 Vluchten naar Paramaribo Reageer met quote
Gast



De Spaanse luchtvaartmaatschappij Air Pullmantur gaat vanaf 16 juni t/m 9 juli 2004 een maand lang de vluchten tussen Amsterdam en Paramaribo verzorgen voor de Surinaamse Luchtvaart Maatschappij (SLM). De vluchten zullen worden uitgevoerd met een B747-200.

SLM kwam in de problemen door het uitblijven van de certificering van een Boeing 747-300, die de onderneming begin dit jaar van KLM kocht. Het vlieguig kan echter niet de lucht in, omdat de benodigde papieren nog niet in orde zijn. De certificering is op zijn vroegst pas in de eerste week van augustus rond.

KLM, die nog samenwerkt met SLM, kan nog tot zondag de vluchten uitvoeren, maar daarna begint het zomerschema waarin geen rekening is gehouden met SLM.

Als de certificering niet rond is, wat gebeurd er dan met alle passagiers en de boekingen die gemaakt zijn naar Paramaribo voor het hoogseizoen?
 




Sanju
18-06-2004 0:09  Reageer met quote




Ja Psies dat vroeg ik mij dus ook al af , niet dat ik geboekt heb maar kennissen van mij wel Crying or Very sad , nou we zullen het vanzelf wel horen ,uhm mocht ik iets weten hoor je het ok Wink


Groetjes Sanju Very Happy
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden