NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Level 73

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
15-12-2006 23:59 Level 73 Reageer met quote




Weet iemand hoe je dit level moet spelen. Probleem is het stukje waar je steeds naar beneden valt
 




Gast
16-12-2006 18:58 Re: Level 73 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Weet iemand hoe je dit level moet spelen. Probleem is het stukje waar je steeds naar beneden valt

deze level heb ik beschreven op pagina 20 bij hulp bij supaplex,ik hoop dat je er wat aan hebt
gr abby
Gast
07-06-2007 16:16 Level 73 (korte vraag) Reageer met quote




Beste mensen, bij level 73 : One Way kom ik niet verder bij het stukje met de zwaartekracht.. kan iemand me helpen zodat de blokken wegvallen en dat ik er BOVEN op sta :p
Bedankt
Gast
07-06-2007 16:32 Re: Level 73 (korte vraag) Reageer met quote




Anonymous schreef:
Beste mensen, bij level 73 : One Way kom ik niet verder bij het stukje met de zwaartekracht.. kan iemand me helpen zodat de blokken wegvallen en dat ik er BOVEN op sta :p
Bedankt

als je het poortje binnenkomt 1 naar beneden en 2 naar rechts, dan 1 naar beneden en naar links helemaal naar beneden en helelemaal naar rechts tot de 3 ballen, 1 omhoog en meteen naar 2 rechts, 1 omhoog je valt weer naar beneden en meteen 1 naar links, groen boven je weg zuigen, en weer van de ballen af en ga vanaf de ballen 7 plaatsen naar links, dan via groen naar boven en naar rechts, de infotrons pakken, en zorg dat je bovenaan bij het groen eindigt door naar rechts te gaan, kom je precies boven op de onderste ballen terecht en kan je het poortje door,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden