NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

FRUSTRATIE! Level 67, 78, 79, 82

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
14-12-2006 14:54 FRUSTRATIE! Level 67, 78, 79, 82 Reageer met quote




Na alle 28 bladzijden van het andere forum doorgelezen te hebben, heb ik over de volgende levels vragen:

Level 67 [Get them out]: Hoe kun je in het allerrechtse vak komen? Je moet die 3 diskettes laten ontploffen door een andere diskette te laten vallen, maar dan ontploft de infotron erboven ook gelijk mee!

Level 78 [Transport it]: Het eerste bovenste vak met al die diskettes lukt wel (heel af en toe), maar verderop in de gang naar rechts gaat het ALTIJD fout Sad

Level 79 [Donīt waste them]: Ik kom altijd 1 rode diskette tekort om de finish open te maken. Volgens het andere forum moet je linksonderin het level bezuinigen op rode diskettes, maar hoe ik het ook speel, ik heb er daar altijd 3 nodig!

Level 82 [Time is info]: Hoeveel rode diskettes kun je maximaal pakken in het begin? Mij lukt het om er 10 te pakken, maar ik heb er meer nodig!


WIE KAN MIJ HELPEN?
Groeten,
Marco
 




Gast
14-12-2006 21:18 level 67 Reageer met quote




je zorgt eerst dat de weg vrij is naar dat cruciale punt , dan zie je helemaal boven die rij diskettes naast elkaar, als je de weg vrij hebt gemaakt en alleen die rij er nog is dan laat je de 2 meeste rechtse vallen, ga1 stap opzij en zuig de infotron op als hij langs komt. dan heb je de ruimte om de bovenste 2 diskettes weg te duwen naar beneden en kun je de infotron pakken die bij (denk ik) steeds mee ontploft, de rest is dan een peulenschil,
gr abby
Gast
14-12-2006 21:43 level 78 Reageer met quote




als je door het poortje komt ga je eerst het vak boven in , dan ga je 1 naar boven 1 naar rechs 1 naar boven 2 naar links 1 onder zuigen, 1 naar links pak die 3 infotrons, en ga naar de andee kant ,eerst de onderste infotron, dan 1 naar boven 1naar rechts groen rechts wegzuigen, pak bovenste infotron, en je ziet datje er uit kunt terwijl je voorzichtig de infotrons pakt. dan ga je naar beneden en pak je de 3 rode diskettes, ga weer terug door poortje ga op het vierkantje staan vlak naast het poortje en laat 1 rode ontploffen, nou baan je je een weg naar beneden zodat er zo min mogelijk ballen naar beneden vallen, dan laat je aan beide kanten een rode diskette ontploffen, je maakt het in het linker vak helemaal groen vrij, en dan ga je de gele diskettes uit dat ander vak halen, ik weet niet of je de gele er uit weet te halen, dus hier uitleg , je gaat er naar binnen en duwt de achterste 1 naar boven, dan kan je de eerste er uit duwen, de rest wijs zich zelf, de laatste 2 die over blijven gaan naar boven aan allebei de kanten 1 zodat de groene diskettes ontploffen en de infotrons boven in vrij komen, de volgende vak is simpel
gr abby
Gast
14-12-2006 21:52 level 82 Reageer met quote




je moet van boven naar beneden rennen om die rode heel snel te pakken, ik heb het net weer 2x geprobeert, en ik kan er 11 pakken, en ik weet dat wanneer je ze op de juiste manier neer zet dat het kan, met level 79 kanik je helaas niet helpen, dat is een level waar je goed moet na denken hoe je rode gebruikt, ik ben vergeten hoe de weg precies ging, maar ik weet nog wel dat het addertje helemaal links ergens was, dus daar extra opletten, meer kan ik niet zeggen,
gr abby
Gast
14-12-2006 22:05 Level 67 Reageer met quote




Wow! Enorm bedankt voor je hulp. Ze moeten een standbeeld voor je maken Wink Ik heb net even level 67 geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet. Vallende infotrons opslurpen is niet mijn sterkste vak ben ik bang. Ik heb even uitgetekend hoe het in elkaar zit: (D=diskette, I=Infotron, G=Groen vakje)
D
D
I
I G D G D D
GG I G I G D
GG D G G I D
I G I D G G D
DD I I G G
GG D G G G
D

Als ik linksonderin die 3 infotrons probeer te pakken explodeert het zaakje, van welke kan ik ook kom.
Nu ik nog goed naar het plaatje kijk, moet ik volgens mij de diskette rechtsbovenin laten vallen door zelf weer hard naar beneden te rennen en weg te zijn via links. Ik ga in ieder geval die andere levels proberen!
Thanks!
Gast
14-12-2006 22:05  Reageer met quote




hmm, toen ik het typte stonden de letters nog onder elkaar Sad
Gast
14-12-2006 22:22 Level 82 Reageer met quote




Bij level 82 kun je zelfs 14 rode diskettes pakken! Als je op jouw manier rechts naast de rode diskettes naar beneden rent en dan naar rechts, boven en weer naar links alle diskettes ophaalt kun je er 14 ophalen!
Beetje jammer dat het zo enorm lang duurt voordat je alle knipperende sterretjes omgezet hebt in infotrons...

Bedankt en groeten Marco
Gast
14-12-2006 22:57  Reageer met quote




heb perongeluk een antwoord over level 67 op dehulp bij supaplex gezet, moet je daar even kijken,
gr abby
Gast
19-12-2006 14:58 3 v.d. 4 Reageer met quote




Level 67, 78 en 82 heb ik gehaald!! Level 79 lukt me echt gewoon niet! Ik kom gewoon 1 rode diskette (en soms zelfs 2!) tekort.

Level 85, 87 en 92 lukken me tot nu toe ook niet, maar die wil ik eerst zelf nog eens proberen...
Gast
19-12-2006 17:37  Reageer met quote




Level 79

Jou probleem zit Links onderin Daar heb je er maar 2 nodig niet 3 Let maar op dat ik gelijk heb Heb hem net in 1 keer weer uitgespeeld

Gr tollie
Gast
19-12-2006 20:10 Level 79 Reageer met quote




Zou je dan zo aardig willen zijn om uit te leggen hoe het moet? Ik zie echt niet hoe het zit.

Als ik kijk naar het gedeelte helemaal links onderaan dan heb ik eerst een diskette nodig in het gangetje naar beneden om wat ballen op te ruimen en de ingesloten infotron te kunnen pakken.
Daarna heb ik een diskette nodig om de 3 ballen boven de 1e infotron te laten ontploffen en hem zo vrij te leggen.
Daarna heb ik een diskette nodig om de laatste 2 ingesloten infotrons vrij te leggen.
Ten slotte heb ik een diskette nodig om de infotron een paar vakjes naar rechts, vrij te maken.

Waar doe ik het dan verkeerd?
Gast
19-12-2006 23:04  Reageer met quote






Zo plaats je de eerste diskette DUS NIET IN DAT GANGETJE

De volgende zet je 1 omlaag als je de infotron tenminste hebt weg gezogen

Dan ga je iets rechts en laat je de blokken vallen zodat je de middelste infotron van de 3 kunt pakken en op die plek moet je weer een rode diskette plaatsen. Volgens mij moet rest wel lukken

Gr tollie
Gast
20-12-2006 10:16  Reageer met quote




Dat is hem inderdaad!!! Ik heb het level gehaald nu, bedankt!
Gast
20-12-2006 18:09  Reageer met quote




Geen dank

Ik wist wel dat ik goed was (GRAPJE)
Gast
21-12-2006 13:57  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Geen dank

Ik wist wel dat ik goed was (GRAPJE)

wat een kapsones!!!!!!!(ook grapje hoor)
abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden