NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 23

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
02-12-2006 17:52 level 23 Reageer met quote




Hoe krijg ik de diskette weg in level 23 in het begin om een opening te creéren?
 




Gast
03-12-2006 0:27 Re: level 23 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoe krijg ik de diskette weg in level 23 in het begin om een opening te creéren?

als je het eerste vak bedoelt, 1 naar onder, 1 naar rechts, 2 naar onder, 3 naar links, zuigen infotron onder, 1 omhoog, 3 naar rechts, 2naar onder , 1 naar rechts, 1 naar boven, 3 naar rechts, 1 naar links, 2 naar boven, diskette rechts pakken en links plaatsen.
gr abby
suplajan
23-01-2007 14:02 Re: level 23 Reageer met quote




Anonymous schreef:
als je het eerste vak bedoelt, 1 naar onder, 1 naar rechts, 2 naar onder, 3 naar links, zuigen infotron onder, 1 omhoog, 3 naar rechts, 2naar onder , 1 naar rechts, 1 naar boven, 3 naar rechts, 1 naar links, 2 naar boven, diskette rechts pakken en links plaatsen.
gr abby


Maar hoe pak je de diskette vast en zet hem ergens anders neer.? Dat is ook mijn probleem bij level 24.
mvg.
suplajan
suplajan
23-01-2007 22:25 bommen verplaatsen level 23 en 24 Reageer met quote




Hoe kun je bommen verplaatsen, of laten ontploffen anders dan ze te laten vallen of er iets op te laten vallen..
suplajan
23-01-2007 22:27 Re: bommen verplaatsen level 23 en 24 Reageer met quote




suplajan schreef:
beste Abby,
Hoe kun je bommen verplaatsen, of laten ontploffen anders dan ze te laten vallen of er iets op te laten vallen..
Gast
23-01-2007 22:29 Re: level 23 Reageer met quote




suplajan schreef:
Maar hoe pak je de diskette vast en zet hem ergens anders neer.? Dat is ook mijn probleem bij level 24.
mvg.
suplajan

gewoon er tegen aan lopen en je hebt hem zogenaamd ingeslikt, plaatsen doe je door de spatie ingedrukt te houden, dan komt de bom weer tevoorschijn en zodra je dan pijltje drukt schiet je er uit, dan maken dat je weg komt want bom ontploft,
gr abby
Gast
24-01-2007 15:53 Re: level 23 Reageer met quote




Anonymous schreef:
gewoon er tegen aan lopen en je hebt hem zogenaamd ingeslikt, plaatsen doe je door de spatie ingedrukt te houden, dan komt de bom weer tevoorschijn en zodra je dan pijltje drukt schiet je er uit, dan maken dat je weg komt want bom ontploft,
gr abby


Beste abby,
jij bent blijkbaar goed op de hoogte.
Bij mij werkt het echter niet. Wat begrijp ik verkeerd of wat moet ik anders doen.
suplajan
Gast
24-01-2007 16:02 Re: level 23 Reageer met quote




zal dit voorleggen aan tollie, want hier begrijp ik ook niets van, je hoort nog wel van me.
abby
Gast
24-01-2007 17:57 Re: level 23 Reageer met quote




Anonymous schreef:
zal dit voorleggen aan tollie, want hier begrijp ik ook niets van, je hoort nog wel van me.
abby


Het word gewoon goed uitgelegd. Diskette pakken door erover heen te lopen Spatie om ze te plaatsen en weg rennen

-Groene diskettes kun je niet pakken

-Rode diskettes kun je wel pakken en met spatie laten ontploffen

-Gele diskettes kun je overal heen duwen (ze vallen niet) en dmv een klein grijs kastje kun je ze laten ontploffen (moet je dus tegen aan drukken)

Gr tollie
suplajan
27-01-2007 11:54 Re: level 23 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het word gewoon goed uitgelegd. Diskette pakken door erover heen te lopen Spatie om ze te plaatsen en weg rennen

-Groene diskettes kun je niet pakken

-Rode diskettes kun je wel pakken en met spatie laten ontploffen

-Gele diskettes kun je overal heen duwen (ze vallen niet) en dmv een klein grijs kastje kun je ze laten ontploffen (moet je dus tegen aan drukken)

Gr tollie

Ja, ik hield de spatiebalk niet lang genoeg ingedrukt.
bedankt.
mark
27-04-2008 11:15 bommen level 23 Reageer met quote




hoe kun je floppy's verplaatsen in level 23 want ik krijg ze niet verplaatst
abbycail
29-04-2008 11:31 Re: bommen level 23 Reageer met quote




mark schreef:
hoe kun je floppy's verplaatsen in level 23 want ik krijg ze niet verplaatst

je kan ze gewoon pakken, en op de plaats waar je ze wil ontploffen , druk je spatie in , dan komt hij tevoorschijn je rent dan weg en de diskette blijft staan en ontploft.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden