NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

zijn extensions schadelijk voor het haar?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> archief
Gast
28-11-2006 16:16 zijn extensions schadelijk voor het haar? Reageer met quote




Hallo allemaal, Ik heb een dringende vraag! Ik wil al een hele tijd hairextensions, maar dan wil ik er maar 50 om alleen mijn matje te verlengen.
Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en dat stond echt super leuk!
En nu had ik laatst een gesprek met een vrouw (waarbij ik de extensions laat zetten) over of dat wel geschikt was voor mijn haar.
Want ik verfde mijn haar eerst best wel vaak en ik heb 9 maanden geleden permanant laten zetten en dat was helemaal mislukt.
mijn haren zijn toen heel erg afgebroken en poreus geworden!
Nu zei die vrouw dat ik gewoon extensions kon laten zetten omdat dat helemaal niet schadelijk voor mijn haar was en dat die permanent al zo lang geleden was, dat mijn haar wel weer beter was! (maar ikzelf heb toch het gevoel dat mijn haar nog steeds niet zo goed is, en dat het heel dun is geworden door het verven en die permanent). Maar die vrouw zei dat mijn haar er echt niet van zou afbreken en dat als je extensions zet je haren er juist eerder beter van worden in plaats van slechter!
Ik vertrouwde die vrouw en heb een afspraak gemaakt voor aanstaande maandag on die 50 extensions te zetten! Nu kan ik het ook niet meer afzeggen omdat ik heb aanbetaalt enzo! Is het waar wat die vrouw zegt over dat het niet schadelijk is en dat mijn haar er niet van af kan breken? En heeft iemand nog tips? Ik laat er maar 50 zetten en misschien valt het dan wel mee! Ik hoop het want ik kan niet meer afzeggen en ik hoop niet dat mijn haren er slechter op worden!! Alvast bedankt! Dus ik heb een afspraak met die vrouw gemaakt om aanstaande maandag de extensions te zetten
 




Gast
10-06-2007 20:39 . Reageer met quote




Hey
extensions zijn heel schadelijk voor je haar. Die vrouw zegt dat alleen omdat ze geld wilt verdienen. Extensions wave etc allemaal schadelijk voor je haar..

Als ik jou was zal ik nog ff wachten omdat je net je haar heb geverfd etc voordat het nog meer gaat afbreken..

kus bibi
Gast
27-04-2010 17:46 extensions Reageer met quote




extensions zij niet schadelijk voor je haar. maar het zit zo iedereen zegt dat je haar afbreekt en dat je veel haar uitval hebt na de tijd, maar dat komt omdat het haar vast gemaakt word aan de extensions en per dag verlies je bijv 100 haren maar omdat die haren nu vast zitten aan de extension. kunnen ze er niet uitvallen en ja als dan een keer de extensions er uit gaan dan lijkt het een heel bos
Gast
02-06-2011 18:48 extensions Reageer met quote




Nou ik heb ook net extensions gehad, ze zijn er pas uitgehaald en mn haar is helemaal dun geworden ook ziet het er erg dor uit heb er echt spijt van en kan het daarom ook niemand aanraden!
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden