NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Welk mobieltje heb jij, waarom en hoe lang al?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
18-11-2006 17:41 Welk mobieltje heb jij, waarom en hoe lang al? Reageer met quote




welke mobieltjes hebben jullie allemaal, waarom en hoe lang al? wat zijn de voordelen en nadelen van jouw mobiele telefoon? misschien kunnen we ervaringen uitwisselen en ideeen opdoen voor een toekomstig nieuw mobieltje?

Ik heb zelf de Samsung SGH-X660, een toestel met grote toetsen en een heldere display. Gemakkelijk in gebruik, en een overzichtelijke menu. De handleiding heb je er niet eens voor nodig. Wel is het nadeel dat de geluidskwaliteit wat minder is, maar wel om aan te horen. De batter gaat vrij lang mee, maar als hij uitvalt dan krijg je daarvoor helaas geen waarschuwing over. Er zit een camera op maar is lang niet zo goed als een gewone digitale camera. Maar als je alleen belt en smst, dan is dit een prima toestel. De games die er op staan zijn helaas alleen demo's.

Provider is trouwens T-Mobile op dit moment en heb dit mobieltje enkele weken in bezit.
 




Gast
19-11-2006 10:27  Reageer met quote




Ik weet niet hoe mijn mobieltje heet (schaam, schaam...), maar volgens mij is het de voorganger van de nokia 3310. Ik heb hem sinds 1999 geloof ik, en de reden? Hij doet het gewoon prima, ik kan bellen als ik bellen wil en sms'en als ik sms'en wil, en ik vind hem eigenlijk wel mooi. Minimalistisch wit en grijs plastic. Ik heb nooit wat anders nodig gehad. Voor foto's heb ik een camera, voor het bijhouden van een agenda een agenda. Ik heb niet veel ervaring met andere mobieltjes, maar ik denk dat deze mobieltjes hartstikke overzichtelijk zijn. Ik heb in ieder geval nooit een handleiding nodig gehad. Als je er een maand of wat mee gedaan hebt, kun je precies volgen wat hij doet, ook als je hem instelt op Turks. Hij heeft een paar keer meegedraaid in de was, en veel heb ik daar niet van gemerkt. Hij is laatst wel van de trap gevallen, nu is het knopje van het achterklepje zoek, hij kan nu alleen nog maar open met iets langwerpigs dunner dan 4 millimeter, en er zit een barst in 't schermpje. Misschien dat ik hierom een nieuwe koop, maar joh, hoevaak moet dat mobieltje nou eigenlijk open, en een pennetje oid is vast wel in de buurt. En dat barstje lees ik wel overheen.
lijp als wat
01-12-2006 16:35  Reageer met quote




ik heb de sony ericcson v600i die heb ik bijna een jaar en die heb ik omdat m'n zus er een voor sinterklaas kreeg en ik hem wel mooi vond dus heb ik die ook gekocht
verdere info:
hij heeft een 2.5 megapixel lens die kan filmen en fotograferen op allerlei manieren (negatief, infrarood, zwart wit, enz.)

als je meer wilt weten gewoon ff reageren ik hou het wel bij Smile
gr LeNnArT
Gast
06-12-2006 17:43 ik heb een sony ericson mobieltje Reageer met quote




ik heb een sony ericson
Gast
06-12-2006 19:35 ik heb Reageer met quote




ik heb een samsung e900

ik heb hem nog 1 dag
en ik heb hem genomen omdat hij vet is
Gast
14-01-2007 22:35  Reageer met quote




ik heb zelf de samsung E770 best handige telefoon alleen als je ff een half uur muziek luisterd is gelijk je batterij op en dat vind k een nadeel veder is die wel goed
Gast
02-03-2007 22:42 ik heb de samsung D600 Reageer met quote




| ik heb de samsung D600. ik heb deze mobiel omdat er mp3 opstaat en bleutooth..dat had ik op mijn oude mobiel niet, daar heb je dus niks aan, ik vind het een top mobiel.. ik heb hem nu ongeveer anderhalve maand..
Gast
16-06-2007 9:06 Re: Welk mobieltje heb jij, waarom en hoe lang al? Reageer met quote




Anonymous schreef:
welke mobieltjes hebben jullie allemaal, waarom en hoe lang al? wat zijn de voordelen en nadelen van jouw mobiele telefoon? misschien kunnen we ervaringen uitwisselen en ideeen opdoen voor een toekomstig nieuw mobieltje?

Ik heb zelf de Samsung SGH-X660, een toestel met grote toetsen en een heldere display. Gemakkelijk in gebruik, en een overzichtelijke menu. De handleiding heb je er niet eens voor nodig. Wel is het nadeel dat de geluidskwaliteit wat minder is, maar wel om aan te horen. De batter gaat vrij lang mee, maar als hij uitvalt dan krijg je daarvoor helaas geen waarschuwing over. Er zit een camera op maar is lang niet zo goed als een gewone digitale camera. Maar als je alleen belt en smst, dan is dit een prima toestel. De games die er op staan zijn helaas alleen demo's.

Provider is trouwens T-Mobile op dit moment en heb dit mobieltje enkele weken in bezit.
Gast
16-06-2007 9:08 Handleiding SGH-X660 Reageer met quote




Is het mogelijk mij een handleiding voor SGH-X660 te sturen?
Gast
29-10-2009 17:35 hellpp Reageer met quote




weet iemand voordelen en nadelen van mobiel? heb presentatie morgen :S
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden