NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Samsung x660 / SGH-x660 ervaringen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
18-11-2006 17:30 Samsung x660 / SGH-x660 ervaringen Reageer met quote




ik heb de sgh x660 nu enkele maanden, een mooie mobiele telefoon. het menu is overzichtelijk en het design van het mobieltje is strak en modern. soms werkt infrarood met andere telefoons echter niet, dit fout schijnt te liggen bij samsung. ga binnenkort ook een usb kabel kopen, de games op de x660 zijn verder demo's, maar als dat niet erg is, is de x660 verder wel het kopen waard.
 




Gast
18-11-2006 17:34 Re: Samsung x660 / SGH-x660 ervaringen Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb de sgh x660 nu enkele maanden, een mooie mobiele telefoon. het menu is overzichtelijk en het design van het mobieltje is strak en modern. soms werkt infrarood met andere telefoons echter niet, dit fout schijnt te liggen bij samsung. ga binnenkort ook een usb kabel kopen, de games op de x660 zijn verder demo's, maar als dat niet erg is, is de x660 verder wel het kopen waard.

de camera bij dit mobieltje is duidelijk, beter dan mijn vorige mobiel. je kan via een usb datakabel makkelijk bestanden ontvangen. ik vind de x660 ook een mooie design hebben. wel jammer inderdaad dat de games demo's zijn. via internet heb ik gelezen dat je ook ringtones en music op de sgh x660 kan zetten, wat heb je hier precies voor nodig?
Gast
18-11-2006 17:36 Re: Samsung x660 / SGH-x660 ervaringen Reageer met quote




Anonymous schreef:
de camera bij dit mobieltje is duidelijk, beter dan mijn vorige mobiel. je kan via een usb datakabel makkelijk bestanden ontvangen. ik vind de x660 ook een mooie design hebben. wel jammer inderdaad dat de games demo's zijn. via internet heb ik gelezen dat je ook ringtones en music op de sgh x660 kan zetten, wat heb je hier precies voor nodig?

hoi, heeft de samsung sgh-x660 ook een organizer? en bij welke provider kan ik deze divapone het beste nemen, kpn vodafone of orange, t-mobile of gewoon het toestel prepay nemen? en is deze mobiele telefoon standaard simlock vrij?
Gast
03-03-2010 17:13  Reageer met quote




ik ben op zoek naar de driver van de samsung sgh x 660 kan iemand mij een link geven???
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden