NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

verboden liefde

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
13-11-2006 12:36 verboden liefde Reageer met quote




ik heb een vraag,

ik ben getrouwd met de liefste echtgenote van de hele wereld, ik hou heel erg veel van haar!

nu ken ik al anderhalf jaar iemand, waar ik ook razendverliefd op ben, ik hou ook heel erg veel van haar!

wat moet ik doen, ik wil niet scheiden of zo! maar ik wil ook niet vreemdgaan! mijn partner zal mij afmaken als zij hoort dat ik ook van iemand anders hou! en de ander, die wacht af, maar geeft de lot het schuld dat wij niets kunnen doen.

iemand een tip?
 




Hakan
26-03-2007 11:52  Reageer met quote




Toen jij voor het altaar stond en het jawoord zei, beloofde je je vrouw dat je haar in goede en slechte tijden zou bijstaan, en dat je haar je hele leven lang zou beschermen, zorgen, liefhebben en haar niet verdrietig zou maken . Wanneer je zegt dat je heel erg veel van haar houdt dan beloof je niet vreemd te gaan met een ander, maakt niet uit hoe groot de verleiding daarvoor is. Daarom hoor jij ook niet te flirten met andere vrouwen.

Het is niet de schuld van het lot, maar het is de schuld van jullie. JULLIE hebben besloten met elkaar te flirten en een relatie te beginnen, NIET iemand anders! Zie je nu hoeveel problemen buitenechtelijke relaties met zich meebrengt? Als zij erachter komt, (wat ook waarschijnlijk zal gebeuren) zal ze dat niet van je accepteren. Je hebt haar bedrogen, haar voor de gek gehouden. Mijn advies en tevens ook de enige oplossing: Dat jij NOOIT maar dan ook NOOIT meer met die andere vrouw spreekt, op welke manier dan ook contact hebt met haar. Maar niet met alleen haar, ook met andere vrouwen niet.

Zou jij willen dat jouw moeder vreemdging ? Zou je willen dat je zus of tante vreemdging?! Neen! dat zou jij niet willen! Wees dan dankbaar dat je al een vrouw hebt, heb eerbied voor haar. Zorg voor haar en handel met respect. En als je alsnog voor het genot kiest van een andere vrouw zal je keihard spijt hebben dat je mijn advies niet hebt opgevolgd, en een bedrieger zijn voor de rest van je leven.
Gast
19-04-2007 12:21 mijn turkse vriend Reageer met quote




hoi

ik ben een jonge meid van 22 jaar,ik heb een turkse vriend.maar er zijn wat omstandigheden,ik heb 2maanden bij hem en zn ouders in huis gewoond daarna zijn we gaan samen wonen,zn ouders waren flink aan het sparen om ons te laten trouwen,en wij 2 natuurlijk ook alleen had ik mijn schoonmoeder belooft eerst moslima te worde voor ik zou gaan trouwen zij vond dit pragtig om te horren en hielp me ook daarbij,maar op een gegeven moment ik kwam met een blauw plek op mijn gezicht naast mijn schoonmoeder zitten en zij vroeg mij heeft...... jou geslagen ik zij niks.ze zij haar zoon ik wil niet dat jij vrouwen slaat,maar mijn vriend is soms nog al verslaafd aan gokken en blowen samen met zn moeder doe ik er alles aan,1 punt hij is gestopt met gokken,

nu wonen we samen en hij word om de gekste dingen boos en steeds maar weer probeert hij me te slaan.ik ben nu ook 5 en een halve maand zwanger zijn ouders zijn er heel erg blij mee en mn ouders ook,alleen is het probleem dat hij te ver is gegaan en aangehouden is,weg trouwerij weg is de vader van mn kindje weg is de zoon van mijn schoonouders hij zit namenlijk in de gevangenis.ze nemen mij niets kwaalijk zn ouders zeggen mijn zoon hoort geen vrouw te slaan.nu heb ik met hem gesproken en hij vraagt mijn een 2de kans hij wil mijn laten zien dat hij veranderd is maar hoe moet ik dit geloven.
Hakan
25-04-2007 19:53  Reageer met quote




Moge Allaah jou helpen zuster. Doe veel duaa's, zal ik ook voor jou doen.
Gast
01-05-2007 7:20  Reageer met quote




dank je wel hakan......zit nog steeds in het zelfde schuitje....nog 3 maanden te gaan...ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom dit heeft mogen gebeuren..ik ben moslim geworden en dat heb ik niet gedaan om dan speciaal geacepteerd te worden door mijn schoonouders,maar omdat ik mijn leven wilde delen met deze jongen,maarja nu afw8ten hoe nu verder
Hakan
04-05-2007 0:52  Reageer met quote




Moslima worden doet men voor Allaah, niet voor het huwelijk.
Dit is een beproeving voor jou, heb geduld zuster.

Quote:
O, jij die gelooft, zoekt hulp met geduld en gebed; voorzeker, Allaah is met de geduldigen.

(De Heilige Qur'an 2:153)

Al het goede en het kwade komt van Allaah, wees dus niet telleurgesteld, heb vertrouwen in Allaah. Ik vind wel dat je schoonouders deels verantwoordelijk zijn, ze konden toch wel eerder ingrijpen voordat hij verslaafd werd aan gokken en blowen..? Het is vreselijk om te horen dat hij je geslagen heeft. Ik hoop dat het goedkomt allemaal, je zal in mijn duaa's zijn.

Selaam
Gast
04-05-2007 9:07  Reageer met quote




tesek..hakan...zn ouders hadden zeker in kunnen grijpen want hun wisten het al voor dat ik met hem ging,

elke dag bidden en allah om vergeving vragen misschien dat ik een slechte vrouw bent geweest,

hij heeft me een brief gestuurd dat die heel veel spijt heeft en veranderd is,maar ik kan hem niet meer helpen te veranderen hij zal dat zelf moeten doen,kunnen luisteren naar zich zelf zn eigen gevoel kennen,

insallah
Gast
08-05-2007 20:06  Reageer met quote




ik heb ook een vraag...
ik ben heel erg tegen racisme maar mijn vrienden (turken dus) denken dat ik zelf een racist ben..ik kan ook beter met turken opschieten enzo..zelf ben ik een 12jarig nederlands meisje...ik val ook meestal op turken en dan vinden andere meisjes mij raar en stom..telkens als ik het uit heb met mijn vriendje .. word hij boos en als ik een nederlands vriendje heb en het daarmee uit maak word hij niet boos..vrienden zeggen dat turken nou eenmaal zo zijn maar dat vind ik helemaal niet zo ze zijn hetzelfde als anderen...
misschien is mijn mening niet waar..?
en is het raar dat ik meestal voor turken val en dat de turken ook meer op mij vallen en de belgen enzo niet..of is het gewoon toeval?
Gast
08-05-2007 21:28  Reageer met quote




je gaat met turkse jongens om,en met nederlandse jongens maar waarom zien ze jou dan als racist je gaat toch met beide culture om,wees blij dat ieder mens met elk cultuur kan omgaan, met uitzondering van de mensen die wel een hekel aan buitenlandse mensen hebben

ben zelf ned spaans getrouwd met een turks
en niemand doet of heeft hier moeilijk om gedaan
Gast
09-05-2007 15:00  Reageer met quote




Hakan schreef:
Toen jij voor het altaar stond en het jawoord zei, beloofde je je vrouw dat je haar in goede en slechte tijden zou bijstaan, en dat je haar je hele leven lang zou beschermen, zorgen, liefhebben en haar niet verdrietig zou maken . Wanneer je zegt dat je heel erg veel van haar houdt dan beloof je niet vreemd te gaan met een ander, maakt niet uit hoe groot de verleiding daarvoor is. Daarom hoor jij ook niet te flirten met andere vrouwen.

Het is niet de schuld van het lot, maar het is de schuld van jullie. JULLIE hebben besloten met elkaar te flirten en een relatie te beginnen, NIET iemand anders! Zie je nu hoeveel problemen buitenechtelijke relaties met zich meebrengt? Als zij erachter komt, (wat ook waarschijnlijk zal gebeuren) zal ze dat niet van je accepteren. Je hebt haar bedrogen, haar voor de gek gehouden. Mijn advies en tevens ook de enige oplossing: Dat jij NOOIT maar dan ook NOOIT meer met die andere vrouw spreekt, op welke manier dan ook contact hebt met haar. Maar niet met alleen haar, ook met andere vrouwen niet.

Zou jij willen dat jouw moeder vreemdging ? Zou je willen dat je zus of tante vreemdging?! Neen! dat zou jij niet willen! Wees dan dankbaar dat je al een vrouw hebt, heb eerbied voor haar. Zorg voor haar en handel met respect. En als je alsnog voor het genot kiest van een andere vrouw zal je keihard spijt hebben dat je mijn advies niet hebt opgevolgd, en een bedrieger zijn voor de rest van je leven.


Ik begrijp uit je woorden, Hakan, dat je diepgelovig bent. Ik ook. Op mijn manier. In mijn geloof is vreemdgaan ook een grote zonde...

Ik heb mijn vrouw eeuwige trouw beloofd. En ik ben haar trouw, ik hou ook heel erg veel van haar. Zonder haar zou ik datgene wat ik nu heb bereikt, niet hebben bereikt, denk ik vaak. Ik heb ook geen andere vrouw nodig of zo, die mij beter begrijpt, want met mijn vrouw heb ik een hele goede en gezonde relatie, zij begrijpt mij en we houden van elkaar.

Ik ben ook niet iemand die met de eerstvolgende de bed in duikt of zomaar met iedereen flirt. Verre van dat, ik ben vaak 'onbereikbaar' voor menig mensen van het andere geslacht. Pas jaren later krijg ik te horen dat zij verliefd op mij waren en dat ik dan zo onbereikbaar leek door mijn koude houding. Ik ben ook, mag ik gerust zeggen, nooit gezwicht voor andere vrouwen. Al toen ik verloofd was, waren er dames die al klaarstonden om met mij het bed in wilden duiken, heb ik afgeslagen. Nu nog. Een enkel woord van mij zou voor hen voldoende zijn. En het waren helemaal geen lelijke dames of muurbloempjes. Ook in mijn huidige werk (waar ik met vele mensen omga), hoe vaak heb ik niet een verzoek tussen neus en lippen door gekregen. Ik heb er niet op gereageerd omdat ik niet verliefd ben op hen. Ik deed of mijn neus bloedde en ging verder.
Totdat...
Totdat haar pad de mijne kruiste.. Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, ik geloof niet in ware liefde, ik geloof niet in tweelingzielen (let op geen zielsverwant) ik geloof niet in liefde in meer dan één persoon.
Ik geloof niet dat iemand mij gek genoeg zou krijgen waar ik ook van zou gaan houden. Niemand, maar ook niemand kon mij van zich laten houden, behalve mijn vrouw. Niemand zou er zijn waar ik meer van zou houden dan mijn vrouw. Nee, ik geloofde er niet in.
Alles waar ik in geloofde, viel uiteen...
Het was liefde op het eerste gezicht, het is ware liefde, zij is mijn tweelingziel, zij hoefde mij maar aan te kijken en ik werd gek, ik hield van haar, en nee, het was geen verliefdheid. Het was liefde.

Ik heb getracht om deze liefde te verklaren en 'ongeldig' te verklaren. Naarmate ik meer argumenten zocht om maar niet van haar te houden, stuitte ik op zoveel zaken dat deze liefde zo voorbestemd was. Alles wat ik had meegemaakt had zij ook meegemaakt. Haar leven liep synchroon op de mijne. Gevoelens en voorgevoelens waren hetzelfde, getallen, cijfers, data, muziek, kleuren, smaak, wensen, angsten, toekomst, idealen, overlijden van beide vaders, jaartallen, maken van keuzes, alles. Alles. Alles was hetzelfde.

Geen enkele vrouw heb ik gekust dan mijn vrouw, na onze huwelijk, behalve haar. Het duurde ook heel lang voordat wij de stap maakten.
Het voelde, helaas, goed aan. (Let op, ik heb geen problemen met mijn vrouw, helemaal niet.) Ik heb gewenst dat het alleen maar een seksuele aantrekking zou zijn, helaas. De kus was niet seksueel. Verre van dat, het voelde goed aan, alsof wij één werden. Zo normaal leek het, alsof ik mijzelf terugvond na jaren. Zij was diegene die ik miste mijn hele leven lang. De dromen die ik had, met de onbekende, zij was het. Zij was er, al mijn hele leven lang, alleen wist ik het niet.

Net zoals mij, pijnigde zichzelf, dan mij pijn te doen of pijn te laten voelen. Want zij weet dat ik getrouwd ben, en (net zoals jij) heeft zij gezegd om mij niet te zien, niet te praten (hoe pijnlijk en moeilijk dat ook is) want als het uitkomt en mijn vrouw van mij gaat scheiden, zal ik pijn lijden, en zij wil niet dat ik deze pijn ga lijden. Liever dat wij nu enige pijn lijden dan straks een flinke pijn die zij en ik zou gaan voelen... Ik wil haar ook geen pijn doen, maar mijn vrouw ook niet.

We hebben het gehad over het lot. Ik geloof wel degelijk in het lot, in mijn geloof is dat het belangrijkste, want alles komt van de hogere macht. En de keuzes / intenties die wij hebben en maken, dat zal tzt duidelijk worden of wij het goed hebben gedaan of niet.

Als het lot ons bij elkaar heeft gebracht en ons korstondig heeft laten genieten van deze ware liefde, zal het ons wederom bij elkaar brengen na verloop van tijd of anders in een andere tijd of plaats... Alles komt van de hogere macht, ook deze liefde. Deze liefde die zo goed is voor haar én voor mij, wij bloeiden op, alles wat wij ondernamen lukte ook. Alles ging voor de wind, werkelijk alles.

Nu is het een aantal maanden geleden dat ik haar voor het laatst zag... Met pijn in onze harten, laten we het hierbij. Onze liefde bestond uit zoveel toevalligheden, dat het niet meer als toevallig kan worden beschouwd, maar eerder voorbestemd, net zoals het lot met ons speelt...

Nu ook, toen ik haar mails verwijderde, belde zij mij op, gewoon zomaar. Toen ik haar zomaar belde, bleek zij op dat moment met iets te zitten. Ik verfde mijn woning, en blijkt dat zij ook bezig was met verven van de woonkamer, je raadt het al: in dezelfde kleur!!! Wat ik haar totaal niet heb verteld is, dat ik de kleurkeuze had gemaakt, niet mijn vrouw...

Ach Hakan, ik kan je zoveel andere dingen vertellen wat er is voorgevallen en die niet meer normaal zijn en dat je werkelijk gaat twijfelen aan alles. De dingen die zij vertelde, de dingen die ik vertelden, het was gewoon een medicijn voor elkaar, een spiegel die we elkaar voorhielden en meteen een medicijn ervoor gaven. Het leek net een vage sf verhaal. Ik ben niet paranormaal, zij ook niet, maar dingen die wij elkaar zeiden of mailden... Op een moment als ik mij rotvoelde of zij, toevallig langsgaan zonder het te weten en zoveel betekenen voor elkaar.

We hoefden soms helemaal niet iets te zeggen om elkaar te begrijpen. Een blik van haar was voor mij voldoende, andersom ook. Maar dat is nu voorbij.. De pijn die ik in mijn hart heb, de pijn die zij heeft, voel ik.
Laatst had ik haar aan de telefoon, je spreekt dan over koetjes en kalfjes en blabla (als goede vrienden) maar je merkt aan de twee seconden stilte dat er veel meer is, maar als zij mij niet kan zeggen en ik het niet aan haar kan vragen, hang ik op, met nog meer pijn in mijn hart.

Ook redenen waarom ik bepaalde handelingen in het leven verricht en niemand kon weten, kon zij zo een antwoord op geven. Niemand kon dat weten behalve ikzelf. En zij...

Vertel mij eens Hakan, nu je dit relaas zo leest. Is dit vreemdgaan, we deden het niet voor de seks of voor de dierlijke behoeften. Want seks hadden wij niet nodig, het kijken in elkaars ogen was voldoende. Het samen luisteren naar muziek of kijken naar een duffe programma was deed ons zo goed. Het aanraken van elkaars handen of net die aanrakingen waar ik of zij zo gek op waren doen, was voor ons meer dan voldoende.

Nu is het voorbij en je hebt gelijk dat ik haar moet vergeten. Als de hogere macht het wil, komen we elkaar weer tegen, als het voorbestemd is komen we elkaar zeker weer tegen. Ik weet dan, dat ik heel veel spijt zal hebben dat ik nu geen contact heb opgenomen met haar... zij wil het zo.

In mijn (religieuze) boeken heb ik iets gevonden over verboden liefde: de persoon moet deze liefde (die zo sterk is) begraven in zijn hart en niet eraan toegeven.

Ik weet het, ik probeer het, maar het is zo moeilijk. Mijn leven stelt nu niks meer voor. Ik ga wel lachend en pratend met iedereen om, maar alleen mijn god, deze vrouw en ik weten dat het niet zo is.
in een depressie zal ik niet geraken, in onze geloof is daar geen plaats, want alles komt van de hogere macht.

Ook deze liefde met haar....

Ik hoop dat je mijn probleem wat begrijpt Hakan, het is echt geen gemakkelijke. Grootste punt is namelijk dat het niet zomaar een verliefdheid is, maar meer een kwestie is van tweelingzielgevoel. En dat maakt het leven nog moeilijker, want ik weet: zij zal wachten op mij, zoals ik ook op mijn manier wacht op haar...
Hakan
10-05-2007 18:01  Reageer met quote




Ik begrijp je, verboden liefde ja. In de Islam is het zo dat een man met meerdere vrouwen mag trouwen (maximaal 4), mits je vrouw(en) daar toestemming voor geeft/geven, en jij fincancieel in staat bent daartoe. In Nederland kan het niet. Maar in islamitische landen kan het wel (al gebeurt het niet vaak).

Als je vraagt waarom vrouwen niet met meerdere mannen mogen trouwen; Als vrouwen met meerdere mannen kinderen zouden krijgen, zou niemand weten wie wiens kind is en zou de hele familie in elkaar storten door onwetendheid wie de vader is.

Ik begrijp dat je stapelverliefd bent op die andere vrouw, maar het was onverantwoord van je om met die andere vrouw contact te hebben terwijl je weet dat je al een vrouw hebt. Je had je moeten weerhouden van de verleiding die een andere vrouw met zich mee zou brengen, en wanneer het uit de hand liep en jij verliefd begon te worden, had je de contact met haar volledig moeten 'afsnijden'.

En denk diep na. En tenzij je een fotografisch geeugen hebt, is het onzin om te zeggen dat je haar nooit zal vergeten en je voor altijd van haar zal houden.

Zelfs vergeten is een gunst. Zo zou een moeder die haar kind verliest kapot zijn voor de rest van haar leven als zij haar kind niet zou vergeten. Zo zou jij ook kapot zijn als jij haar niet zou vergeten. Vertrouw me, op een dag zal je haar vergeten. Het lijkt nu misschien onwaarschijnlijk, maar na een tijdje zal je het begrijpen en accepteren. Het is zo dat hoe meer aandacht je schenkt aan verboden liefde, hoe groter dat probleem zal worden en hoe ongelukkiger je daarvan wordt.
Gast
26-03-2009 16:48  Reageer met quote




bijna allemaal zijn deze mensen zo dat zit namelijk in hun cultuur en levenswijze je had het kunnen weten. En je bent zelf schuldig aan deze situatie een man die een vrouw slaat moest zijn klauwen verbranden of er worden afgehakt
maar zo kunje zien dat ze een groote mond hebben maar eigenlijk lafaards van de bovenste plank zijn. Tot slot,..al honderde jaren is het spreek woord (twee geloven op een kussen daar slaapt de duivel tussen. I wens jou met je kind je veel geluk,..en heyy een tweede kans iemand die blowt of gok verdiend geen tweede kans want die maken volgens de statastieken het huwelijk kapot
Gast
26-04-2009 19:13 getouwde man Reageer met quote




halo meneer,ik begrijp uw verhaal erg goed dat u getrouwd bent en verliefd bent op iemand anders ik heb zelf ook een relatie met en getrouwde turkse man.het is verschrikkelijk moeilijk en natuurlijk kan je beter niet toegeven aan deze gevoelens,maar mensen die dit niet hebben mee gemaakt kunnen hier ook niet over oordelen.het gevoel hebben dat je met een persoon 1 bent dat is niet te beschrijven deze relatie hoort niet het mag niet!!maar zo van elkaar houden dat is het lot!!dat kan niet anders
Gast
21-01-2010 1:04 Re: verboden liefde Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb een vraag,

ik ben getrouwd met de liefste echtgenote van de hele wereld, ik hou heel erg veel van haar!

nu ken ik al anderhalf jaar iemand, waar ik ook razendverliefd op ben, ik hou ook heel erg veel van haar!

wat moet ik doen, ik wil niet scheiden of zo! maar ik wil ook niet vreemdgaan! mijn partner zal mij afmaken als zij hoort dat ik ook van iemand anders hou! en de ander, die wacht af, maar geeft de lot het schuld dat wij niets kunnen doen.

iemand een tip?
Gast
21-01-2010 1:05 ben jij bas Reageer met quote




eerlijk zijn kan zij ook verder met der leven ..niet van 2 wallen eten schoft
schatjesss.
04-12-2010 17:32  Reageer met quote




als jee haar gwn nieet mr ziett voor n tydje gaat je verliefdhyd misschien ovrr?
Gast
02-01-2011 14:24  Reageer met quote




Ja ,een moeilijk onderwerp is dit best wel om deze vraag te beantwoorden zou je heel ver in de tijd terug moeten gaan, naar de tijd van (adam en eva) dat waren de eerste mensen op aarde volgens de bijbelleer, Ik zelf ga er van uit dat adam het zelfs met zijn geborene heeft gedaan en Eva het zelfde want anders hadden wij hier niet gezeten iedereen deed het met elkaar.Verder is het zo dat er tot opheden nog steeds volkeren zijn waar de man 2 of drie vrouwen heeft,..
Daar heeft iedereen wel een ver uiteenlopende mening over
Mijn mening is als je heel lang met 1 zelfde vrouw het bed deeld dan hoor je heel vaak dat de spanning er af is het is niet zo intresant meer om de daad te doen om dat alles het zelfde is. en door dus 2 of zelfs 3 vrouwen te hebben kun je kiezen, en blijft de nodige spanning waardoor mensen ook bij elkaar blijven. Maar vind wel dat je het eerst gewoon bespreekbaar moet maken met je partner als je het echt niet kan laten...en anders moetje elkaar gewoon vaarwel zeggen en een relatie aangaan met een ruimdenkende partner.

veel wijsheid gewenst.
Gast
28-02-2012 14:09  Reageer met quote




Hallo Gast,

Je verhaal klinkt als een vers van Shakespeare. Ik voel hoeveel je van de ander houdt. Wat je kunt doen? Niks! Gewoon doorgaan met je leven en tijd zal je wel het juiste pad aanwijzen!
Gast
26-11-2022 0:05 Contactpersoon:> Dr. Tugala Reageer met quote




Dit getuigenis is het waard om met de wereld te delen. Ik ben hier om het te vertellen wereld van de goede werken van dr. Tugala. Mijn naam is Juliana, ik kom uit het VK. Mijn man heeft mij en mijn kinderen verlaten voor een andere vrouw. Het was niet zo gemakkelijk voor mij.. Ik hou zoveel van mijn man en ik verloor de hoop niet en ik bleef bidden en God verhoorde eindelijk mijn gebeden...ik zocht online naar een spreukgieter om me te helpen mij en mijn geliefde terug te verenigen voor altijd en ik zag zoveel getuigenissen van hoe dr. Tugala zoveel mensen online heeft geholpen en ik besloot hem een ​​proef te geven … Ik nam contact met hem op en legde het hem uit. Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij mijn man binnen 24 uur terug zou brengen. Hij raadpleegde zijn bevoegdheden en verzekerde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Hij deed zijn werk en sprak de betovering uit en tot mijn grote verbazing kwam mijn man dezelfde dag terug, smekend en huilend, precies zoals dr. Tugala zei. Hij smeekte me om vergiffenis en hij beloofde me om welke reden dan ook nooit te verlaten. We zijn gelukkig en we leven samen als één. Neem nu contact op met Dr. Tugala en wees voor altijd gelukkig. verlies de hoop niet en veel succes..

Contactpersoon:> Dr. Tugala
Telefoongesprek. OF Whatsapp Nu +2348111959371 ..... +917838753914
(***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
26-11-2022 0:10 EINDELIJK VIND IK DE WARE OPLOSSING OM DE PROBLEMEN VAN HUWE Reageer met quote




EINDELIJK VIND IK DE WARE OPLOSSING OM DE PROBLEMEN VAN HUWELIJK EN RELATIE TE STOPPEN.

Ik had een soortgelijk probleem in 2021, mijn leven is terug! Na een gebroken huwelijk van 5 maanden liet mijn man me achter met twee kinderen. Ik voelde dat mijn leven op het punt stond te eindigen, ik pleegde bijna zelfmoord, ik was lange tijd depressief. Dankzij Dr.Tugala die ik online heb ontmoet, kwam ik tijdens het surfen op internet veel getuigenissen tegen over Dr. Tugala. Sommige mensen getuigden dat hij zijn ex-geliefde terugbracht, sommigen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt, kanker en andere ziekten geneest, sommigen getuigden dat hij een spreuk kan uitspreken om echtscheiding te voorkomen en ook voor een goede promotie op de werkplek en nog veel meer .

Ik vond ook een bepaalde getuigenis, het was een vrouw genaamd Davina, ze getuigde hoe ze haar ex-geliefde terugbracht in minder dan drie dagen, en aan het einde van haar getuigenis liet ze Dr. Tugala's e-mailadres en telefoonnummer achter. . Nadat ik dit allemaal had gelezen, besloot ik het eens te proberen. Ik nam contact met hem op via WHATSAPP met zijn nummer +917838753914 en legde mijn probleem uit. En hij verzekerde me dat mijn man me over slechts 3 dagen weer zal zien. Hij deed zijn uiterste best om mijn problemen op te lossen. We zijn nog gelukkiger dan voorheen. Dr. Tugala is echt een God die is gestuurd om elk gebroken gezin te helpen. Ik hoop dat dit iemand in nood helpt...

CONTACTEER ONS ... E-MAIL: (***)
of klik op de link om ons een WhatsApp-bericht te sturen (***)

WHATSAPP-NUMMER +2348111959371 ..... +917838753914.


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
29-11-2022 0:14 Contactpersoon:> Dr. Tugala Reageer met quote




Dit getuigenis is het waard om met de wereld te delen. Ik ben hier om het te vertellen wereld van de goede werken van dr. Tugala. Mijn naam is Juliana, ik kom uit het VK. Mijn man heeft mij en mijn kinderen verlaten voor een andere vrouw. Het was niet zo gemakkelijk voor mij.. Ik hou zoveel van mijn man en ik verloor de hoop niet en ik bleef bidden en God verhoorde eindelijk mijn gebeden...ik zocht online naar een spreukgieter om mij en mijn geliefde terug te verenigen voor altijd en ik zag zoveel getuigenissen van hoe dr. Tugala zoveel mensen online heeft geholpen en ik besloot hem een ​​proef te geven … Ik nam contact met hem op en legde het hem uit. Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij mijn man binnen 24 uur terug zou brengen. Hij raadpleegde zijn bevoegdheden en verzekerde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Hij deed zijn werk en sprak de betovering uit en tot mijn grote verbazing kwam mijn man dezelfde dag terug, smekend en huilend, precies zoals dr. Tugala zei. Hij smeekte me om vergiffenis en hij beloofde me om welke reden dan ook nooit te verlaten. We zijn gelukkig en we leven samen als één. Neem nu contact op met Dr. Tugala en wees voor altijd gelukkig. verlies de hoop niet en veel succes..

Contactpersoon:> Dr. Tugala
Telefoongesprek. OF Whatsapp Nu +2348111959371 ..... +917838753914
(***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden