NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF
Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
28-07-2008 8:28 handleiding Ixus Reageer met quote




Nogmaals mijn verzoek om het e-mailadres te vermelden, anders kan ik nooit de handleiding versturen. Ik krijg soms pas van Numix pas na een maand bericht, dat er een berichtje voor mij is inzake het verzoek om een handleiding te versturen. Dus als het een beetje langer duurt, dan ligt het dus niet aan mij. Ik verstuur de handleiding direct, als ik van Numix bericht krijg, dat er een bericht voor me is.
M.vr.gr.
Jan Konings
 




Gast
04-08-2008 17:28 handleiding ixus 65 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings
Hallo,

na enig zoekwerk kwam ik op uw bericht uit. Ik heb een ixus 65 zonder nederlandse handleiding en zou m graag ontvangen per email. Wilt u zo vriendelijk zijn dat te doen voor mij?

mvg H.Obertop
Gast
29-08-2008 7:56 Handleiding Reageer met quote




H. Obertop,
Graag uw e-mailadres, anders kan ik de handleiding niet versturen.
M.vr.gr.
Jan Konings
Gast
25-11-2008 19:53 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings

gaarne handleiding ixus 65
Gast
09-01-2009 9:56 anonymous Reageer met quote




Graag uw e-mailadres, anders kan ik de handleiding niet naar u mailen.
M.vr.gr.
J.Konings
koningsjpc
09-01-2009 9:59 digitaal Reageer met quote




Nog vergeten,
Mijn e-mailadres is: jpc.konings@hccnet.nl
Overigens, ik kreeg van Numix pas vandaag bericht, dat er een vraag was gesteld inzake de Ixus65, dus in deze van u.
M.vr.gr.
J.Konings
Gast
17-09-2011 13:41 Nederlandstalige handleiding Canon IXUS 65 Reageer met quote




Geachte heer,
U zou me werkelijk uit de nood helpen kon U ook mij in pdf de handleiding opsturen van de Canon IXUS 65, die ik door een overstroming verleden jaar verloren heb.
Hartelijk dank!
Mijn mailadres:
g.merlevede@tvcablenet.be
Gast
26-10-2011 12:33 canon ixus 65 handleiding Reageer met quote




Beste meneer,

ik ben tijdens een verhuizing ook de handleiding kwijtgeraakt. zou u er een willen sturen naar bvdmeij@hotmail.com.

Bij voorbaat heel erg dank daarvoor en groet,

Ben
Plaats Reactie Pagina 4 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden