NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF
1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
31-10-2006 13:49 nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings
 




Gast
01-11-2006 16:11 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Ik ben geintresseerd in de handleiding. Zou u ze kunnen verzenden in pdf naar het onderstaande emailadres?
Rgeboers@msn.com

Dank bij voorbaat
Gast
01-11-2006 16:13 Nederlandse handleiding Reageer met quote




Hallo Jan,

Ik heb vanmiddag de Canon Ixus 65 gekocht. Inderdaad alleen met Engelse handleiding. Ik zou het echt super vinden om hem in het Nederlands te hebben.
Zou je hem naar mij op willen sturen??
Alvast bedankt!!

Mvg, I. Kam.
iloontje_nr1@hotmail.com
Gast
01-11-2006 16:20 Re: Nederlandse handleiding Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo Jan,

Ik heb vanmiddag de Canon Ixus 65 gekocht. Inderdaad alleen met Engelse handleiding. Ik zou het echt super vinden om hem in het Nederlands te hebben.
Zou je hem naar mij op willen sturen??
Alvast bedankt!!

Mvg, I. Kam.
iloontje_nr1@hotmail.com


Voor mij hetzelfde verhaal. Graag ontvang ik ook een exemplaar.
Alvast heel erg bedankt!

superdoes [at] hotmail.com
koningsjpc
01-11-2006 16:41 ixus 65 Reageer met quote




I.Kam, RGeboers en Superdoes, laat me even weten, of je mijn e-mail binnen hebt gekregen en of jullie de handleiding kunnen openen. Webserver heeft n.l. enkele bestanden geweigerd (er zaten m.i. teveel handleidingen bij, o.a.. voor printen, verkorte handleiding etc.), dus ik heb nog een keer de handleiding naar jullie gemailed, maar nu uitsluitend de uitgebreide nederlandse handleiding in PDF, dus te opnenen met Acrobat reader.
Ik vind het alleen vreemd, dat jullie geen Nederlandse handleiding heb. Ik heb de Ixus 65 afgelopen maandag bij Mediamarkt gekocht (ik had reeds de Ixus 55), en daar zat een cd bij met de handleiding in ongeveer 10 talen, waaronder nederlands.

Jan Konings
j.konings6@chello.nl
Gast
02-11-2006 8:14 ixus65 Reageer met quote




Graag de NL pdf naar gmarco@zonnet.nl
Gast
03-11-2006 13:20 Re: ixus 65 Reageer met quote




koningsjpc schreef:
...Superdoes, laat me even weten, of je mijn e-mail binnen hebt gekregen en of jullie de handleiding kunnen openen.


Jan bedankt! Dit is nog eens service! Ik heb het PDF-bestand ontvangen en zonder moeite kunnen openen.

gr Michiel
Gast
05-11-2006 14:49 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings

Quote:

Graag wil ik de nederlandstalige handleiding van de Canon Ixus 65 ontvangen. Indien mogelijk de advanced.
Hartelijk dank voor de moeite.
Rob meijer
koningsjpc
05-11-2006 15:07 ixus 65 Reageer met quote




Rob Meijer,
graag je e-mailadres, zodat ik de handleiding naar je kan sturen.

Jan Konings
j.konings6@chello.nl
Gast
05-11-2006 23:16 nederlandse handleiding ixus 65 Reageer met quote




hartelijk dank alvast, ook voor je snelle reaktie.
groet
rob meijer
Numix
05-11-2006 23:45 Re: nederlandse handleiding ixus 65 Reageer met quote
numix.nl



Anonymous schreef:
hartelijk dank alvast, ook voor je snelle reaktie.
groet
rob meijer

Merk op dat je e-mailadres standaard niet zichtbaar is voor anderen, je zal het in het bericht zelf moeten typen, indien je wilt dat anderen het ook mogen zien.
Gast
06-11-2006 16:35 Bedankt! Reageer met quote




Heel erg bedankt voor de handleiding!
Gr. Ilona
Gast
07-11-2006 15:23  Reageer met quote




Ik zou graag ook de handleiding willen ontvangen:

arno.janssen (apestaartje) tiscali.nl

bedankt !
Gast
11-11-2006 16:53 ixus 65 Reageer met quote




Hallo,
Ik zou ook héél graag de nederlandstalige handleiding in pdf ontvangen.
Tx, Marleen Verboven
Gast
12-11-2006 22:27 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Heel graag ontvang ik deze Nederlandse handleiding van je Jan. Bedankt alvast.
Gast
14-11-2006 3:18 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Dag Jan,

Ook ik heb belangstelling voor de Nederlandstalige handleiding van de Canon Ixus 65.
Indien mogelijk opsturen naar onderstaand mail adres.
n.sarton@tiscali.nl

Gegroet,
Nol
Gast
15-11-2006 8:42 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings
Gast
15-11-2006 11:53 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings


Beste Jan,

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als ik de nederlandse handleiding per mail mag ontvangen.

Bij voorbaat hartelijk dank!

Wim
Gast
15-11-2006 14:04 Interesse in de handleiding Reageer met quote




Hallo Jan,

Net als vele anderen, zou ik ook graag deze Nederlandse handleiding van de Ixus 65 willen ontvangen. Als je zou willen, mag je deze mailen naar pchoving@hotmail.com

Alvast bedankt voor de moeite!!

Groeten,

Paul
Gast
15-11-2006 16:10  Reageer met quote




Heej Jan,

Ik zou ook graag de handleiding willen ontvangen. Mijn email is jolanda_cuppen@hotmail.com.

Alvast bedankt!

Groetjes Jolanda
Gast
16-11-2006 11:04 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings


Beste Jan,

Ik zou heel graag de handleiding ontvangen. w.vgils@interlanden.nl

Dank je wel!
Wim
Gast
17-11-2006 21:36  Reageer met quote




Hallo Jan,

Ook ik zou graag een handleiding ontvangen. freddyveldink@introweb.nl

Alvast bedankt,
Freddy
Gast
19-11-2006 0:32 handleiding ixus65 Reageer met quote




Beste Jan Konings,

Je zou mij ook een groot plezier doen om de NL handleding van de IXUS65 ye emailen naar joopbonnikhorst@hetnet.nl

Vast bedankt.

gr. Joop
Gast
19-11-2006 15:29 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Beste Jan Konings,

zou je mij de nederlandstalige handleiding van de canon ixus 65 ook willen mailen AUB
bij voorbaat dank Marcel
marcel@ferro.be
Gast
20-11-2006 9:20 Handleiding Reageer met quote




Hoi Jan,

Ik heb interesse in de NL Handleiding van de Canan 65.

Alvast bedankt.
Gast
20-11-2006 22:18 Super!! Reageer met quote




Beste Jan Konings

Ik ben geintresseerd in de handleiding. Zou u ze kunnen verzenden in pdf naar het onderstaande emailadres?

edit Numix: e-mailadressen die daar zijn ingevuld zijn niet zichtbaar voor anderen, indien je wilt dat anderen het wel kunnen zien, dan je e-mail adres in het bericht zelf typen
Gast
22-11-2006 14:45 PDF handleiding Reageer met quote




ik heb ook interesse.
graag sturen naar JohnnyW@skynet.be
Dank je wel.
Gast
27-11-2006 9:30 pdf handleiding canon ixcus 65 Reageer met quote




Ik heb ook de canon gekocht en inderdaad met engelse handleiding. Graag zou ik de nederlandse ontvangen dus bij deze het verzoek. Kan dit pdf bestand gestuurd worden naar m.jacobs@oosterhout.nl

Hartstikke bedankt
groetjes Maria
koningsjpc
28-11-2006 10:17 handleiding canon ixus65 Reageer met quote




Ik zie helaas in een aantal mensen in mijn bericht, dat ik een handleiding van de ixus65 heb, die in hun verzoek geen e-mailadres zetten. Ik kan deze handleiding dus niet aan hen verzenden. Als je dus deze handleiding wilt hebben, dan wel graag een e-mailadres.

Mijn adres is:

j.konings6@chello.nl

De personen, die hun e-mailadres hebben ingevuld, heb ik (bij mijn weten) thans allemaal de handleiding toegestuurd. Als je hem niet nog steeds niet hebt gekregen, laat het me dan even weten, zie bovenstaand e-mailadres, dit aangezien er dusdanig veel mensen zijn, die dit verzoek bij mij hebben ingediend, dat ik zelf niet meer weet, of ze allemaal de handleiding hebben gehad. Ik denk, dat ik er thans tussen de 20 en 30 heb verzonden.

Groeten

Jan Konings
Gast
28-11-2006 21:27 Re: nederlandse handleiding canon ixus 65 / PDF Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zag in de (afgesloten) topic, van enige tijd geleden, dat er ettelijke mensen graag een nederlandse handleiding zouden willen hebben. Ik heb gisteren een ixus 65 gekocht, met daarbij (in PDF formaat) ondermeer de nederlandse handleiding. Indien er mensen zijn, die alsnog interesse hebben in deze nederlandse handleiding, laat het me dan even weten. Bij de (afgesloten) topic werd ook een nederlandse handleiding aangeboden, maar deze werd door deze persoon niet verzonden.
Dus, indien er belangstelling is, dan graag bericht en ik zal hem aan je verzenden per e-mail.

Jan Konings

He hallo bij deze zou ik je willen vragen of je mij ook de handleiding van de canon ixus 65 wil mailen.

Ik zou het harstikke aardig van je vinden

Alvast reuze bedankt hoor

Groeten peter
Plaats Reactie Pagina 1 van 4
1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden